löysät pois pepusta!

neuvoja?

Miten saa pepun kiinteäksi ja hyvän muotoiseksi? Olen 22-vuotias nuori nainen, tosi liikkuvainen, salilla tosin en käy kun ei ole oikein rahaa maksella sitä... Pituutta on 178cm ja painan 62kg, pitkä ja hoikka siis luonnostaan. Olen muuten tiukassa kunnossa, mutta peppu on ongelmani. :D En tiedä, kun jännitän pakaralihaksiani niin iho näyttää TODELLA pahalta, selluiselta ja löllöltä. Selluliitintapainen ilmaantui joitain vuosia sitten kun aloitin e-pillerit, syyttelen siis ainakin vähän niitä.. :D

Millaista liikuntaa kannattaa harrastaa että peppu kiinteytyisi ja lihaksiin tulisi muotoa? Syön terveellisesti ja juon paljon vettä, mutta herkuteltua tulee pieninä annoksina vähän turhan usein. Olen yrittänyt jumpata pepun seutua kotona ihan itsekseni, mutta ei sillä ole oikein mitään vaikutusta ollut, vielä ainakaan.. Saakohan hormoneista johtuvaa (onko sellasta olemassakaan :D) selluliittia edes lieventymään, varmaan perintötekijöilläkin on osuutensa nyt, äidillä oli jo nuorena ihan sama ongelma..

Kaikista vinkeistä kiitos :)

1

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nenne-

Body pump on omalla kohdallani auttanut! Pepusta tuli pyöreä ja kiinteä! Siitä selluliitista sen verran että itselläni se väheni huomattavasti kun lopetin pillerit, eli sillä voi olla merkitystä. (tosin pepun seudulla sitä on mulla ollut aina, varsinkin jännittäessä).
      Body pump tunnit voi olla aikas hintavia mutta esim turussa on tutola niminen keskus jossa puoli vuotta ohjattuja tunteja on noin 70 euroa, ja siellä on bodypumpin tapaista mutta eri nimellä. Itse käyn motivuksessa joka maksaa vuosikortilla noin 42 euroa kuukaudessa ohjatuille tunneille(aleaikoina). Jos oikeen tarkkaan laskee niin sehän tekee 10,50 euroa viikossa,ja sen verran rahaa tuhlaa helposi johonkin muuhun. Eli omasta mielestäni ihan kohtuu halpa hinta jos käy useasti viikossa. Suosittelen kuitenkin ensin kokeilemaan ettet osta vuosikorttia ja kyllästyt sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1167
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      609
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      519
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe