Oli kova pakkaspäivä. Päätin jo päivällä jättää juoksulenkin tekemättä ja mainitsin työkaverien kuullen, että käyn juoksun sijaan uimahallissa uimassa.
Menin uimahalliin myöhemmin illalla ja eräs naispuolinen uudehko kollegani oli juuri poistumassa sieltä. Kun hän huomasi minut, hän jäikin kahvioon istumaan ja katselemaan mitään kuitenkaan syömättä ja juomatta.
Pidin koko juttua sattumana, kunnes minulle selvisi, ettei hän harrasta uintia eikä juuri koskaan ole käynyt uimassa. Muutenkin elämäntavat olivat vähemmän urheilulliset.
Oliko tämä iskuyritys?
7
1196
Vastaukset
- n24
Vaikea sanoa, aika outoa tietysti että oli siellä just samaan aikaan kun sinä, vaikka ei juuri koskaan käy uimassa. Mistä tiedät ettei hän syönyt mitään? Jos olit itse uimassa miten pystyit hänen tekemisiään koko ajan vahtimaan? Jutteliko hän uimahallissa muille, vai oliko ihan yksin siellä?
Ehkä hän on kiinnostunut sinusta. Mikset kysy suoraan? Heität vaikka vitsillä töissä, että tuutko taas uimahalliin katteleen kun meen uimaan ja hymyilet päälle, katot miten hän reagoi kyllä sen siitä huomaa:) - kiinnostusta
mielestäni on havaittavissa, sillä itse olisin voinut tehdä ihan samalla tavalla kuin kyseinen nainen, jos olisin kiinnostunut jostain miehestä ;)
- An
Ei ollut.
- Juoksija...
Selvä, kiitos. Turhaan luulin. :)
- 78678yjuyj
minusta nainen on häiriintynyt pervo, joku ihan randomi, stalkkaa sinua ja sitten kun kuuli että menet uimaan, niin hän suuntasi heti uimahallille sinua kyyläilemään..
anteeksi vain herra, mutta nainen on sairas, stalkkaajakin vielä,
eikö sinua muka HÄIRITSE?
ei mikään vituniskuyritys, hän on ihan kusessa suhun mutta SAIRAS!!! - skdvjfnaösfkdjh
pelottava tyyppi. ois nyt ees tullu juttelee sulle jotain jos yritti iskee. jos kyseessä olisi ollut mies niin iskuyritys olisi ollut aivan 100 varma mutta kun on kyse naisesta hän kuulostaa häiriintyneeltä. varmaan joku mafiaan liittyvä. pysy kaukana hänestä jos et halua ongelmia.
- Määmy
ollut, hän vain haluaa istua uimahallin kahviossa.
Kuten klrjoitit, hän oli juuri poistumassa uimahallista, kunnes kääntyi kahvioon.
Kertoiko nainen itse, ettei harrasta uimista?
Mikäli nainen on vuosia sitten niin sanonut jollekulle, se välttämättä ei päde tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412