Miten nopeasti iskemisen jälkeen olette päässeet panemaan?
Mulla oma ennätys on vaatimatton 1 vko.
Hitain juttuni oli 4 vkoa, mutta silloin muija olikin Thaimaasta kotoisin.
Aina kuitenkin selvinpäin. :)
Kuka nopeimmin sänkyyn?
7
537
Vastaukset
- hojohojohojo
20 min, reilusti alle puoli tuntia kuitenkin:D
- lu.k,yjmbgfd
En oo koskaan baarista tms. iskenyt ketään niin, että ois sekstailtu samana päivänä, mut parin nettideitis tapaamani kanssa oon sekstannut muutama tunti ekan livetapaamisen jälkeen.
- Jutellaan ensin
Pari kertaa alle tunnin sisällä siitä, kun joko baarissa tai sen ulkopuolella kummankin itsenäisesti kotiin päin kävellessä tavattiin. Tavallisimmin tapaamisesta panemiseen kului silloin nuorena miehenä noin kaksi tuntia. Onhan kuitenkin kohteliasta ja itsestäkin mukavampaa hieman jutella ja tutustua naiseen ensin. Ja kotimatkakin vie aikansa.
Enkan noin 20 minuutilla olisin tehnyt jo 20-vuotiaana sellaisen naisen aloitteesta, joka asui samassa talossa, missä se vappuaaton kapakka oli. Vetäydyin kuitenkin kokemattomana puihin, enkä lähtenyt panemaan lainkaan. :-(- gihyytti
Mun "kaato" ennätys on ollut 5 minuuttia. Jonka jälkeen suhde kestikin 6vuotta.
- dgdf
gihyytti kirjoitti:
Mun "kaato" ennätys on ollut 5 minuuttia. Jonka jälkeen suhde kestikin 6vuotta.
tämän heti tornihuhuksi. Miten voisit seukata tuollaisen hutsun kanssa 6 vuotta? Vai oletko muka joku Johnny Depp että nainen kaatuu heti suorin vartaloin?
- höpöhöpöhöpölölö
Täällä pohjat. 2 minuuttia 15 sekunttia. Otin virallisella sekkarilla ajan ja todistaja löytyy. Tällä pääsee jo kansalliselle tasolle kisaamaan.
- ei-niin-pelimies
Samana iltana, eli heti kun baarista on kotiuduttu jomman kumman kämpille. Aikaa en ole ottanut, mutta kai se ennätys on tunti/kaksi tuntia ensimmäisen vuorosanarepliikin jälkeen, sitä luokkaa ainakin.
Aika heikko suoritus siis, ei tässä ketjussakaan näköjään pärjää... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560