Mulla olisi mahdollinen au pair paikka tarjolla kuukaudeksi nyt.
Alkaisi jo ensi viikolla. Tuntuu todella yhtäkkiseltä ja pelottavalta
ajatella, että lähtisin,mutta kun siis todella olen aina halunnut kuitenkin lähteä.
En uskonut, että kukaan ottaisi nyt au pairia,kun en paikaa löytänyt heti
tammikuussa ja voin olla vain tuokokuuhun.
Perheessä on 1 vuotias lapsi ja kokemukseni heistä on oikestaan 0.
Minkä sanoin myös host-äidille, kun hän soitti. En todellakaan odottanut
puhelua, se tuli täysin yllätyksenä.
Nyt en siis tiedä perheestä paljon mitään ja pitäisi jo ensi viikolla lähteä
ja ei ole kokemusta 1-vuotiasta.
Tuntuu melkein järjettömältä lähteä ja silti tavallaan haluaisin, kun aikakin
on niin lyhyt. MUtta haluaisn kysyä, että mitä ihmiset ajattelevat. Kannattaisiko
lähteä?
kannattaako lähteä
1
213
Vastaukset
- ´tuntematonn
Jos todella tuntuu, että perhe on luotettava ja rehellinen ja olet siitä varma, nii miksikäs ei. Koska voit olla vain vähän aikaa nii tämä voi olla ainut tilaisuutesi, mikä kannattaa tietenki ottaa huomioon. Mutta epävarmuutta herättää se, että olet tuntenut perheen vasta vähän aikaa etkä tiedä heistä paljoakaan. Kannattaa yrittää tutustua paljon paremmin ennenkuin teet päätöksen, jos se vain on mahdollista. Mielestäni ei ole kannattavaa mennä perheeseen, jota ei juuri lainkaan tunne. Voisitte esimerkiksi soitella enemmän ja pyydät lähettämään paljon kuvia ja kertomaan enemmän itsestään, niin jospa sen kautta sitte tutustuisit paremmin ja voisit paremmalla mielellä ja luottamuksella lähteä. Tsemppiä kuitenkin ja tee niin kuin parhaaksi näet! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437