Osaako joku suomalainenkin soittaa kitaraa?
Siis siinä mielessä, että ei kai se nyt ole kansallisuudesta kiinni kuka osaasoitta - ja kuka ei?
Tyhmääkin tyhmempi kysymys:
11
254
Vastaukset
- Teisco Del Ray
Yksi suomalainen soitta Espanjassa ammattilaisena flamencoa.Klassisella puolella tunnetuin Suomalainen kitaristi on Timo Korhonen.Tiettävästi pari muutakin on nousussa. 50-60-luvuilla Herbert Gaz sai nimeä jazz kitaristina.Esiintyipä kerran Fender- juhlaristeilylläkin.Heikki Laurila,Suomen eniten levyttänyt kitaristi,teki pari levyä Les Paul-tyylillä ja ne soivat 60-luvulla radioissa ympäri Eurooppaa.Myös Jaco Pastorius Wether Reportin legendaarinen basisti ja Jefferson Airplanen kitaristi Jorma Kaukonen luettakoon tässä yhteydessä Suomalaisiksi.Ai niin,Pekka Pohjola,viulisti/basisti ja melkein Frank Zappan Bändin jäsen.Niin ja Ben Granfelt Brittiläisen Whisbine Ashin kitaristina.80-luvulta 2000 -luvulle löytyy jo enemmänkin,mutta joku muu tietää niistä paremmin.
- +++++++++++++
Gringos Glocos? Vai sekoitinko johonkin muuhun?
- ---------------
On yhtä suomalainen kuin sisunautti, eli ei ole suomalainen. Vaikka hieno kitaristi muuten onkin.
Mutta nykyisistä voisin mainita Teemu Viinikaisen.
- Laiskimus II
eikä taida kansallisuudella olla paskankaan väliä.
Sukulaisilla on kesämökki jossain Torreviehassa. Siis tosiaan kesämökki. Jossain Hispaniassa.
Kesä alkaa siis muutamaa kuukautta aiemmin kuin Suomessa. Ja loppuu muutamaa kuukautta myöhemmin ... Ihan hyvä idea kaikille suomalaisille jotka tykkäävät yli 20 asteen lämpötiloista. En tykkää, en tosiaan ...
Olen sen verran valkoihoinen. Ja sen verran herkkäkorvainen, että kaikki paska ei valu korviani myöten. Oli lämpötila sitten mikä tahansa.
Olisiko paska idea valloittaa Hispanian markkinat nyt keväällä ?
Olis joutoaikaa.- Upsaitdown
- ikään kuin suuri tähti.
Mikä olisi hitti Hispaniassa? - Historia
Upsaitdown kirjoitti:
- ikään kuin suuri tähti.
Mikä olisi hitti Hispaniassa?tulee soittamaan rumpuja - tai bassoa.
Ihan sen mukaan mikä on työllisyystilanne.
Parasta suomalaista käsityötaidetta. Melkein yhtä hyvää kuin espanjalainen laatutyö. Ihan aliarvioimatta espanjalaista huippusoittotaitoa.
Soittajat mistä tahansa - alansa huippuja - ovat alansa huippuja. Torrevieja.
Ole! Kaikki huiput Torreviejaan huhtikuuksi. Pistäkää paskaksi koko Torrevieja!
Pistäkää paskaksi koko Torrevieja. Paskaksi! Pistäkää museoksi entinen Torevieja.
Entinen Torrevieja on on enitnen. Historiaa. - Shithouse
Historia kirjoitti:
tulee soittamaan rumpuja - tai bassoa.
Ihan sen mukaan mikä on työllisyystilanne.
Parasta suomalaista käsityötaidetta. Melkein yhtä hyvää kuin espanjalainen laatutyö. Ihan aliarvioimatta espanjalaista huippusoittotaitoa.
Soittajat mistä tahansa - alansa huippuja - ovat alansa huippuja. Torrevieja.
Ole! Kaikki huiput Torreviejaan huhtikuuksi. Pistäkää paskaksi koko Torrevieja!
Pistäkää paskaksi koko Torrevieja. Paskaksi! Pistäkää museoksi entinen Torevieja.
Entinen Torrevieja on on enitnen. Historiaa.lisäksi.
Skeida kelpaa. Siis Glitterkin olisi kova juttu.
Briteille kelpaa mikäö tahansa skeida. - Shitwell
Shithouse kirjoitti:
lisäksi.
Skeida kelpaa. Siis Glitterkin olisi kova juttu.
Briteille kelpaa mikäö tahansa skeida.Oletko varma? Suomesta löytyy tusina Susan Boyle.
Ihan ilman Cowelliakin. - nofoolbutyours
Shitwell kirjoitti:
Oletko varma? Suomesta löytyy tusina Susan Boyle.
Ihan ilman Cowelliakin.tai 70 tusinaa.Tai seitsemän sataa. Tai tuhatta.
- Pikkukeikka
Historia kirjoitti:
tulee soittamaan rumpuja - tai bassoa.
Ihan sen mukaan mikä on työllisyystilanne.
Parasta suomalaista käsityötaidetta. Melkein yhtä hyvää kuin espanjalainen laatutyö. Ihan aliarvioimatta espanjalaista huippusoittotaitoa.
Soittajat mistä tahansa - alansa huippuja - ovat alansa huippuja. Torrevieja.
Ole! Kaikki huiput Torreviejaan huhtikuuksi. Pistäkää paskaksi koko Torrevieja!
Pistäkää paskaksi koko Torrevieja. Paskaksi! Pistäkää museoksi entinen Torevieja.
Entinen Torrevieja on on enitnen. Historiaa.kojuja on silmänkantamattomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550