Onks sosiaali- ja terveyslautakunnalla nuija hukassa kun kokouksissa istuu väärä henkilö? Eikö virkamiehillä ole paperit ajantasalla jotta nimenhuuto laillisuudesta onnistuisi yhdellä kertaa kun kuuluu jouduttavan pitämään toinen kokous samoilla asioilla - vai kokouspalkkioitako lautakunta keräilee.
Erittäin noloa niin virkamiehille kuin ammattilautakunnallekin tällainen töppöily. Eikä tämä ollut edes ensimmäinen kerta!!!
Uskomaton töppöily
13
1710
Vastaukset
- Jouko Ä-ä
Sosiaali- ja terveyslautakuntako esitti myös omaishoidontukia rajoitukset? Vai kuka esitti, omaishoidon tuen määrärahat? Valtuuston äänestystulos löytyy KOTIKYMPPI-lehden Intenet-sivuilta. Massaliikkeen Juha Pikkarainen sentään on pienen puolella, missä Massaliikkeen Johtaja Nivala? Äänestitkö vastaan?
- JUKUMAA
Kyllä se niin on ,että inhimillinen virhe on tullut sos-ja terveysosastolla kaupunginhallituksen uusista päätöksistä,jotka on jäänyt päivittämättä ja ilmoitusasiana tuomatta lautakunnalle. Mutta ei hätää, asia ei olisi tullut missään vaiheessa esiin, jos puheenjohtaja ei olisi ottanut sitä.Pitää myös tietää se,ettei hallituksen edustajalla lautakunnassa ole esitys- ja päätäntäoikeutta.Rainer Wahlsten on varavaltuutettu,joten ei henkilö ollut ihan TB:n baarista mukaan tempaistu.Kemijärvellä on tapana arvostella aina virkamiehiä ja lineekö Timo Alaräisänen vastuussa siitäkin,monnestiko mummoille vaihdetaan vaipat esim.Puistolassa
- lakia taloon
järjestystä kaupunkin hallintoon. Kaisanlahti Janne on mies paikallaan. Virkamiehet tottuneet tekeen asia vain sinne päin.Ainoa asia mistä ne huolehtii tarkasti liene omat palkka ja muut edut. Nyt se ei enää onnistu ko Janne tuli "taloon" se oikasuttaa kaikki virheet.Niin pitääki. Hän nimitäin osaa vähän enemmän ko virkamiehet luulee. Lakimieheksi valmistunut nuori kaveri on veronmaksajan asialla !
- Bussipysäkiltäkö
Kyllä Timo on vastuussa myöskin vaipanvaihdosta, hänen peukalon alla on se montako hoitajaa on vanhuksia hoitamassa. Jos on vähän hoitajia niin vanhukset ovat paskat vaipoissa pidemmän aikaa kuin jos on enemmän hoitajia, niin vastaavasti vaipat tyhjennetään tiheämmin. Timo A esittelee talousarvion lautakunnalle, kyllä se lähtee esittelystä asioiden päättäminen, iso tai pieni asia.
Ei noin kevyesti lautakunnan päätösvaltaisuusta voi käsitellä kunten kirjoittaja kirjoittelee. Ulkopuolinen ihminen on ulkopuolinen ja käsiteltävissä asioissa myös salassapidettäviä. Miltä se ulospäin näyttää että salaisia asioita voi tulla bussipysäkiltä käsittelemään?? Tällainen mielikuva asiasta syntyi. - ö aapisen laidas
Bussipysäkiltäkö kirjoitti:
Kyllä Timo on vastuussa myöskin vaipanvaihdosta, hänen peukalon alla on se montako hoitajaa on vanhuksia hoitamassa. Jos on vähän hoitajia niin vanhukset ovat paskat vaipoissa pidemmän aikaa kuin jos on enemmän hoitajia, niin vastaavasti vaipat tyhjennetään tiheämmin. Timo A esittelee talousarvion lautakunnalle, kyllä se lähtee esittelystä asioiden päättäminen, iso tai pieni asia.
Ei noin kevyesti lautakunnan päätösvaltaisuusta voi käsitellä kunten kirjoittaja kirjoittelee. Ulkopuolinen ihminen on ulkopuolinen ja käsiteltävissä asioissa myös salassapidettäviä. Miltä se ulospäin näyttää että salaisia asioita voi tulla bussipysäkiltä käsittelemään?? Tällainen mielikuva asiasta syntyi.nämä lautakunnan jäset onkin harjoittelioita ,joilla eiole mitään vastuuta. kyllähän jos varsinainen jäsen on estynyt olemaan paikalla niin hänen pitää huolehtia varajäsen paikalle itse.! ei kenenkään muun
- varamees
ö aapisen laidas kirjoitti:
nämä lautakunnan jäset onkin harjoittelioita ,joilla eiole mitään vastuuta. kyllähän jos varsinainen jäsen on estynyt olemaan paikalla niin hänen pitää huolehtia varajäsen paikalle itse.! ei kenenkään muun
tulee.
Minä olen tässä ihmettelemässä, että onko kaikki Kemijärven viisaat roikkumassa näillä sivuilla, tuntuu että nämä kyllä tietää.
Tiedän kyllä että kaikki kaupungin luottamustehtäviin valitut eivät ole mitään "ruutin keksijöitä", mutta että kukaan niistä ei ymmärrä yhtään mitään, seno on minulle yllätys.
Poliittiseen toimintaan pitäs kyllä viisaitakin saada, jotta toiminta "kirkastus", vaalit on taas kohta. - ö aapisen laidas
varamees kirjoitti:
tulee.
Minä olen tässä ihmettelemässä, että onko kaikki Kemijärven viisaat roikkumassa näillä sivuilla, tuntuu että nämä kyllä tietää.
Tiedän kyllä että kaikki kaupungin luottamustehtäviin valitut eivät ole mitään "ruutin keksijöitä", mutta että kukaan niistä ei ymmärrä yhtään mitään, seno on minulle yllätys.
Poliittiseen toimintaan pitäs kyllä viisaitakin saada, jotta toiminta "kirkastus", vaalit on taas kohta.se ole maan tapa tällähetkellä ettei vaaleissa viisaita äänestetä vain kauniita ja tyhmiä . ajatelkaa valtakunnan päättäjiä helsingissä ovat kuin varsat kesälaitumella suunta muuttuu kokoajan ,aina huonompaan suuntaan.Sale ainoa viisas ja seki puheenjohtaja
- Näin on näppylät
ö aapisen laidas kirjoitti:
nämä lautakunnan jäset onkin harjoittelioita ,joilla eiole mitään vastuuta. kyllähän jos varsinainen jäsen on estynyt olemaan paikalla niin hänen pitää huolehtia varajäsen paikalle itse.! ei kenenkään muun
Kysymys ei ollut lautakunnan varajäsenestä vaan hallituksen edustajan varajäsenestä.Ompa viisaita ihmisiä tällä sivustolla.Mitähän edistystä tuollaisilla valituksilla saadaan kaupunkiin.Päättäjät antaa rahat osastoille talousarvioissaan,myös ne vaipparahat.Virkamiehet toteuttavat päättäjien tahtoa
- öökkönen
Näin on näppylät kirjoitti:
Kysymys ei ollut lautakunnan varajäsenestä vaan hallituksen edustajan varajäsenestä.Ompa viisaita ihmisiä tällä sivustolla.Mitähän edistystä tuollaisilla valituksilla saadaan kaupunkiin.Päättäjät antaa rahat osastoille talousarvioissaan,myös ne vaipparahat.Virkamiehet toteuttavat päättäjien tahtoa
se tyhmyys mihinkään kadonnu kohde vain vaihtu lautakunnsta hallitukseen
- Kuinkas se on?
öökkönen kirjoitti:
se tyhmyys mihinkään kadonnu kohde vain vaihtu lautakunnsta hallitukseen
Siellä sosiaalilautakunnassa istuu muuten sosiaaliviraston virkamieskin kuin tatti. Eikö se ole jäävi?
- ajantasalla
Kuinkas se on? kirjoitti:
Siellä sosiaalilautakunnassa istuu muuten sosiaaliviraston virkamieskin kuin tatti. Eikö se ole jäävi?
Missä on esittelijän ammattitaito ja eikö sihteerinkin pitäisi tietää jotain?? Jos heille ei ole homma hanskassa niin ei lautakunnallakaan. Esittelystä tapahtuu päätökset, ja sihteeri pitää paperit ajantasalla.
- viisastaa
varamees kirjoitti:
tulee.
Poliittiseen toimintaan pitäs kyllä viisaitakin saada, jotta toiminta "kirkastus", vaalit on taas kohta.Mistä nuita viisaita ? No ABC:ltä ja ärrältähän niitä löytyy !!! Mene , koe ja kuuntele. Esim. joka ilta parannetaan Kemijärveä mm. ABC:lla. Siellä tiedetään miten asiat pitää hoitaa.
- oopo.
varamees kirjoitti:
tulee.
Poliittiseen toimintaan pitäs kyllä viisaitakin saada, jotta toiminta "kirkastus", vaalit on taas kohta.Kemijärven viisaat asuu Turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k333512On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole242287Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792229Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi36791