Halpa-Halli on per....

työntekijä

seestä! Työntekijää ei kunnioiteta, esimies on äärimmäisen huono! Ihan oikeasti. Ei seurata kuka mitäki tekee ja palkataan ei-päteviä töihin, jotka sinne myös jätetään ja vuokratyöfirmojen kautta tulleet oikeasti hyvät ja ahkerat työntekijät heivataan periaatteella "ei ookkaan enää töitä". Mitä vikaa on, jos ahkera ja pätevä työntekijä, joka on ollut jo pitkään töissä laitetaan pihalle ja juuri sitä ennen on palkattu joku saatanan tonttu. Tästä on keskusteltu muiden työntekijöiden kanssa ja keskustellaan varmaan vieläkin.
Ei voi muuta sanoa, kuin, että Halpa-Hallit BOIKOTTIIN! On niitä vapaa-valintoja ynnämuita, joista saa kaiken jopa Halvemmalla kuin HH:sta. Perkele, että on kusipäistä touhua!!!

Kommentteja, kohtalotovereita? Tiedän, että teitä on... Varsinkin kun on kuullut kuinka suuri vaihtuvuus on myymälässä. Vai mitä sanotte, jos vakituisessa työsuhteessa olevia 10 on eronnut itse vuoden aikana?

Kyllä meni pääsiäinen pilalle semmosesta ylimielisestä käyttäytymisestä ja ammattitaidottomasta johtamisesta!

51

18907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna

      Eiköhän tuo kaikki riipu minkälainen myymäläpäällikkö sattuu olemaan.
      Minkä kaupungin HH:sta on kyse?
      Oon itsekkin ollut ko.putiikin palveluksessa

      • työntekijä

        Niin, että näin asiat siis Tampereen suunnalla. Toivon todella, että näin ei olisi asiat muissa myymälöissä.
        Motivaatio siinä vaan kärsii jopa vakimyyjillä kun aina saa olla neuvomassa uusia tahvoja töihin. Eikä kukaan tietenkään kohta enää tiedä mistään mitään, kun uutta väkeä tupataan sisään sitä tahtia kun pitempään olleet työntekijät savustetaan ulos.
        Luulis, että "jumalan armon" voimalla toimivassa ketjussa olisi hieman inhimillisempää touhua. Ihmettelen tälläistä. Ja paljon, enkä ole yksin ihmettelemässä.

        No toivottavasti pian löytyy toinen työpaikka, jossa oikeasti arvostetaan ahkeraa ja järkevää työntekijää, joka ajattelee yrityksen ja asiakkaan parasta. Tuolla putiikissa siitä ei näy olevan hyötyä..haukkuja saa, jos uskaltaa ehdottaa jotain uutta!


      • uutta
        työntekijä kirjoitti:

        Niin, että näin asiat siis Tampereen suunnalla. Toivon todella, että näin ei olisi asiat muissa myymälöissä.
        Motivaatio siinä vaan kärsii jopa vakimyyjillä kun aina saa olla neuvomassa uusia tahvoja töihin. Eikä kukaan tietenkään kohta enää tiedä mistään mitään, kun uutta väkeä tupataan sisään sitä tahtia kun pitempään olleet työntekijät savustetaan ulos.
        Luulis, että "jumalan armon" voimalla toimivassa ketjussa olisi hieman inhimillisempää touhua. Ihmettelen tälläistä. Ja paljon, enkä ole yksin ihmettelemässä.

        No toivottavasti pian löytyy toinen työpaikka, jossa oikeasti arvostetaan ahkeraa ja järkevää työntekijää, joka ajattelee yrityksen ja asiakkaan parasta. Tuolla putiikissa siitä ei näy olevan hyötyä..haukkuja saa, jos uskaltaa ehdottaa jotain uutta!

        olet ehdottanut, josta olet saanut haukut? olisiko ollut hyväkin idea? kuis muuten viikko on lähtenyt käyntiin?


      • Minskuliisa
        työntekijä kirjoitti:

        Niin, että näin asiat siis Tampereen suunnalla. Toivon todella, että näin ei olisi asiat muissa myymälöissä.
        Motivaatio siinä vaan kärsii jopa vakimyyjillä kun aina saa olla neuvomassa uusia tahvoja töihin. Eikä kukaan tietenkään kohta enää tiedä mistään mitään, kun uutta väkeä tupataan sisään sitä tahtia kun pitempään olleet työntekijät savustetaan ulos.
        Luulis, että "jumalan armon" voimalla toimivassa ketjussa olisi hieman inhimillisempää touhua. Ihmettelen tälläistä. Ja paljon, enkä ole yksin ihmettelemässä.

        No toivottavasti pian löytyy toinen työpaikka, jossa oikeasti arvostetaan ahkeraa ja järkevää työntekijää, joka ajattelee yrityksen ja asiakkaan parasta. Tuolla putiikissa siitä ei näy olevan hyötyä..haukkuja saa, jos uskaltaa ehdottaa jotain uutta!

        Jaa- että Tampereella - olisi pitänyt arvata.

        Tamperelaisethan on kaikki sosiaalisesti täysin epälahjakkaita möllejä ja ummikkoja. Perustamperelaisella on naama aina peruslukemalla eikä ilmekään värähdä - töllötellään ja mulkoillaan ja kyräillään muita ihmisiä eivan kun he olisivat jotain kummajaisia. Meilläkin naapurin ukko möllöttää ja tuijottaa eikä tee elettäkään tervehtiäkseen. Mietin monesti , että eikö hän ollenkaan ajattele, että mitä muut hänestä ajattelevat kun ihminen möllöttää ja töllättää ilmeettömänä. Mutta tämä on ihan normaalia tamperelaisille.

        PALVELU täällä on todella huonoa tai palvelua ei oikeastaan ole ollenkaan. Jos haluaa palvelua, niin väkisin melkein pitää myyjä etsiä jostain hyllyn välistä. Ja voin sanoa tämän 12 vuoden kokemuksella ja samaan sanoo moni muukin.

        Luulen, että vika ei ole halpahallissa vaan tamperelaisissa:)


    • eräs

      sellaistahan se on kun uskon veljet ovat etusijalla joka asiassa.

      • voe,voe

        vaan kateellinen ku HH pärjää! Mä en ymmärrä tollasta, että kaikki laitetaan uskon syyksi. Niin ku ne ois jotain ufoja (paitsi ufojakin pidetään paremmin ku..)...


    • ...rauhaa!

      muistaakseni halpa halli on lestadiolaisten pitämä ja silleen....

      eli kyllä sieltä varmaan töitä saa jos kuuluupi seuraväkeen...

      • Tieto

        Kyllä tää HalpaHallin omistaja on helluntalainen


      • Nimetön
        Tieto kirjoitti:

        Kyllä tää HalpaHallin omistaja on helluntalainen

        Ei ole helluntailainen se tieto on varma.


      • Ohikilkija
        Nimetön kirjoitti:

        Ei ole helluntailainen se tieto on varma.

        Ei ole "Helari" koska on rakentanut oman kirkon
        helluntaikirkkoa vastapäätä ainakin Kaustisella.
        On kai itsenäinen.


      • futaba97
        Nimetön kirjoitti:

        Ei ole helluntailainen se tieto on varma.

        Halpahallin omistaja on helluntailainen ja jos jolu väittää voi tulla tänne sanoon koska olen omistajan lapsen lapsen kaveri. Ja kyllä kaikki isot liikkeet lähtee ylivieskasta kuten halpahalli ja kärkkäinen.


      • Anonyymi
        futaba97 kirjoitti:

        Halpahallin omistaja on helluntailainen ja jos jolu väittää voi tulla tänne sanoon koska olen omistajan lapsen lapsen kaveri. Ja kyllä kaikki isot liikkeet lähtee ylivieskasta kuten halpahalli ja kärkkäinen.

        HalpaHalli on oikeastaan sai alkunsa Pietarsaaressa ja ensimmäinen liike avattiin Kokkolaanvuonna 1969.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Ei ole helluntailainen se tieto on varma.

        kyllä on ja tieto on varma


    • Entinen työntekijä myös
    • 26 vuotta Halppista

      Olen itse ollut Halpa-Hallin palveluksessa vain 26 vuotta.Olen Myymälämme varaluottamumies.Kunnioitan Työnantajaani sekä Esimiehiäni.Olen kokenut että minua arvostetaan työntekijänä. Palkka on aina maksettu ajallaan ja vapaat ja lomat kiertää tasapuolisesti,vaikka en ole uskovainen,toimin myymälämme varaluottamusmiehenä ja toimin PAM.in paikallisosastossa.Olen viihtynyt HALPA-HALLISSA mielestäni se on hyvä tynönantaja.ASIOILLA ON AINA KAKSI PUOLTA...

    • työntekiä pohjanmaalta

      Vai on teillä ongelmia? Oletteko kokeilleet ratkaista niitä puhumalla? Meilläpäin ongelmat selvitellään asiallisesti keskustelemalla joko Myymäläpäällikön kanssa tai tarvittaessa Kokkolan "Herrojen" kanssa. Aina on puhumalla pärjännyt, jos jotain on ollut. Ei näitä talon sisäisiä "ongelmia" ole tarvinnut netissä riepotella. Mitä jos istuisit hetkeksi peilin ääreen ja tutkisit tarkasti et löytyykö sieltä mitään vikaa? Kyllä meillekkin näitä uusia työntekijöitä tulee jotkut lähtee jatkamaan matkaansa ja toiset jää. ei kaikista ole palvelualalle. mut me vanhat vaan porskutetaan eteenpäin vuodesta toiseen, hymyillen ja ystävällisesti asiakkaita palvellen.
      hyvää kevään jatkoa sinulle ja kaikille HALPA-HALLILAISILLE!!!! TYÖNILOA!!!

    • jussi23

      ja jos ihmiset meni halpahallin myymälään vaikka olis mulkku johtaja niiii eskohan pysyy hiljaa kunhan rahaa tulee on tullu haettua tuulilasin pesunestettä halpa-hallista jonkun verran maksoi tierämmä kokkolan halpa-halli

      • sulla

        huono ulosanti. missä pisteet ja pilkut? tosta ny ei ottanut selvää, onko hoono soomi?


    • leessu

      se semmonen lessukauppa kettuja kaikki...

    • työntekijä

      joka yritti hoitaa hyvällä asiansa töissä, niinkuin niiden piti olla. Työpaikkakiusatuksi on meillä joutunut moni, pomokin kiusaajana. Työkaverit jotka mielistelevät ovat suosiossa vaikka väärällä palkalla. Työsopimukset ovat usein laittomia (esim. työaika 0-20h) eikä palvelulisiä makseta aina niinkuin pitäisi, saati ylitöistä asianmukaista korvausta. Osa-aikaisille ei tarjota lisätyötä mutta uusia pätkätyöläisiä tulee kokoajan uusia taloon. Työmotivaatio on nollassa kun haukut tulee suoraan naamalle, syyttä. Sairaslomaa et uskalla ilmoittaa kun siitä on aina jotain huomautettavaa. Jos meinaat pyörtyä pitää vaan pysyä pystyssä sillä tauot ovat istumista varten!! Tauolilla ollaan minuutilleen, yliaika vähennetään palkasta. Jos kukaan ei päästä sinua kassalta ajallaan kotiin ja joudut tekemään ylitöitä palkatta.

      Tässä ainakin jotain mitä tuli mieleen, ei asiat aina selviä puhumalla!! Itse haen uutta työtä koko ajan, koska pomo on kertonut ettei työni vittuakaan häntä kiinnosta!! Samalle työlle on annettu neljäsosa entisestä ajasta, voitte kuvitella ettei oikein onnistu ja jälki on sen mukaista.

      • kyllikki

        hyvänen aika.laittakaa porukalla kiusaaja(t) ojennukseen, pieni tuuletus tekee välillä hyvää. onko teillä luottamusmiestä, voisiko hän auttaa?


      • tota...
        kyllikki kirjoitti:

        hyvänen aika.laittakaa porukalla kiusaaja(t) ojennukseen, pieni tuuletus tekee välillä hyvää. onko teillä luottamusmiestä, voisiko hän auttaa?

        kun kyseesä on lahko.........

        Siis ei toimi normaali toimenpiteet..työntekijän kääntyminen oikeaan.......ehkä?


      • kyllikki
        tota... kirjoitti:

        kun kyseesä on lahko.........

        Siis ei toimi normaali toimenpiteet..työntekijän kääntyminen oikeaan.......ehkä?

        se uskonto tähän kuuluu? kai se työntekijä voi kääntyä oikeaan tai vasempaan? kaikki toimii normaalisti, niinku muillakin työpaikoilla.


      • yksi monesta
        kyllikki kirjoitti:

        se uskonto tähän kuuluu? kai se työntekijä voi kääntyä oikeaan tai vasempaan? kaikki toimii normaalisti, niinku muillakin työpaikoilla.

        Olen tässä katsellut viestejä, joita Halpa-Hallista on kirjoitettu.
        Itse olen ollut H-H:ssa -88 vuodesta asti.
        Arvostan työnantajaani tosi paljon.
        Elämässämme oli vaikea tilanne,
        kun lapsemme sairastui vakavasti.
        Työnantajani koko 11 vuotta oli joustava
        minua kohtaan,
        että saimme pitää tyttömme kotihoidossa.
        Usein kesken päivän lähdin kotiin,
        mutta joustoa löyty työnantajalta ja työtovereilta.
        Näin jälestä asiaa katsoen ja muita perheitä
        kuunnellen jotka on samassa tilanteessa,
        olen ollut tosi onnellisessa asemassa, että
        H-H oli minulla työnantaja.
        Johtaja itse ja alaiset kokkolassa ja omalla
        paikkakunnalla olivat tukena.


      • mitä???
        yksi monesta kirjoitti:

        Olen tässä katsellut viestejä, joita Halpa-Hallista on kirjoitettu.
        Itse olen ollut H-H:ssa -88 vuodesta asti.
        Arvostan työnantajaani tosi paljon.
        Elämässämme oli vaikea tilanne,
        kun lapsemme sairastui vakavasti.
        Työnantajani koko 11 vuotta oli joustava
        minua kohtaan,
        että saimme pitää tyttömme kotihoidossa.
        Usein kesken päivän lähdin kotiin,
        mutta joustoa löyty työnantajalta ja työtovereilta.
        Näin jälestä asiaa katsoen ja muita perheitä
        kuunnellen jotka on samassa tilanteessa,
        olen ollut tosi onnellisessa asemassa, että
        H-H oli minulla työnantaja.
        Johtaja itse ja alaiset kokkolassa ja omalla
        paikkakunnalla olivat tukena.

        oletko helluntailainen tai muten miten on suhteesi kristin uskoon???


        En usko että olet tavallinen kirkosta eronnut pakana......


      • oikein!!!
        kyllikki kirjoitti:

        se uskonto tähän kuuluu? kai se työntekijä voi kääntyä oikeaan tai vasempaan? kaikki toimii normaalisti, niinku muillakin työpaikoilla.

        ...oletko tyhmä????


      • sama juttu

        Joo,oon tehny 3v.ja ollu tyytyväinen..haluutko kuulla..laitae-mail ni voin kirjottaa,en täällä yleisesti!!


      • kyllikki
        oikein!!! kirjoitti:

        ...oletko tyhmä????

        olen ollut vuodesta -90 Halpa-Hallin palveluksessa. olen tyytyväninen työantajaani, työpaikkaani ja työkavereihini. meillä on hyvä henki, olemme myös vapaa-ajalla keskenämme tekemisissä. tottakai välillä napsuu, mutta aina on selvitty. ottakaa huomioon että myös esimies on ihminen ja kohdelkaa häntä myös niin.
        uskosta sen verran sanoisin, että itse kuulun kirkkoon ja iltarukouksen luen joka ilta. minä olen saanut samanlaisen kohtelun työpaikallani kuin muutkin, ei meillä erotella uskon mukaan. eikä meillä tyrkytetä uskontoa kenellekkään, mielestäni jokaisen uskoa on kunnioitettava.


      • yksi monesta
        mitä??? kirjoitti:

        oletko helluntailainen tai muten miten on suhteesi kristin uskoon???


        En usko että olet tavallinen kirkosta eronnut pakana......

        en kuulu kirkkoon, mutten kuulu myöskään samaan
        seurakuntaan kuin johtaja.


      • kirkosta eronnut pakana
        mitä??? kirjoitti:

        oletko helluntailainen tai muten miten on suhteesi kristin uskoon???


        En usko että olet tavallinen kirkosta eronnut pakana......

        Kysymys ei ollut osoitettu minulle,
        mutta halusin antaa siihen vastauksen.

        Minä satun olemaan kirkosta eronnut "pakana"
        En kuulu mihinkään kirkkoon.
        Ihan vaan kirkollisveron vuoksi kirkosta eronnut.
        Olen ollut myös montavuotta halpa-hallin palveluksessa, enkä ole painostusta kokenut.
        Hyvä työnantaja. Johtajaa en hyvin tunne,
        mutta minua ei hänen uskonsa häiritse.
        Palkka tulee ja lomat kulkee.
        Työni teen tunnollisesti.
        Olen joustava, minua kohtaan ollaan myös joustavia.
        Toivotan kaikille hyvää kevättä.
        Ja ollaan onnellisia että meillä on työpaikka.


      • luottamusmies
        tota... kirjoitti:

        kun kyseesä on lahko.........

        Siis ei toimi normaali toimenpiteet..työntekijän kääntyminen oikeaan.......ehkä?

        Olen ollut halpahallissa aikoinaan töissä.
        olin luottamusmies. Silloin palkat ja muut
        asiat kulki liiton sääntöjen mukaan.
        Nyt olen toisella työnantajalla,
        ja täällä ei kaikki asiat enää suju niin
        hyvin. Mutta paikkakunnalla ei ole halpa-hallia.
        Ja mieheni työn vuoksi oli muutettava


      • vaan
        sama juttu kirjoitti:

        Joo,oon tehny 3v.ja ollu tyytyväinen..haluutko kuulla..laitae-mail ni voin kirjottaa,en täällä yleisesti!!

        osoitteeseen [email protected]
        ois kiva kuulla missä...


      • työntekijä
        kyllikki kirjoitti:

        hyvänen aika.laittakaa porukalla kiusaaja(t) ojennukseen, pieni tuuletus tekee välillä hyvää. onko teillä luottamusmiestä, voisiko hän auttaa?

        siis meillä ei puhuminen auta ja joukkoa ei saa taakseen kun kaikki pelkäävät niin paljon omasta puolestaan. Luottamusmies saatiin juuri tämän vuoksi taloon muuta ei siitäkään ole oikeastaan apua kun ei asioita saa kuntoon hänenkin voimavaransa hiipuvat, ei olla koneita =(
        Hyvä jos muilla on hyviäkin kokemuksia. Meillä edes pomo ei kuulu ko. lahkoon.


      • kettuntunut työntekijä
        sama juttu kirjoitti:

        Joo,oon tehny 3v.ja ollu tyytyväinen..haluutko kuulla..laitae-mail ni voin kirjottaa,en täällä yleisesti!!

        kiinnostaa kuulla, ei kun mailia tulemaan.
        [email protected]


      • kuule
        työntekijä kirjoitti:

        siis meillä ei puhuminen auta ja joukkoa ei saa taakseen kun kaikki pelkäävät niin paljon omasta puolestaan. Luottamusmies saatiin juuri tämän vuoksi taloon muuta ei siitäkään ole oikeastaan apua kun ei asioita saa kuntoon hänenkin voimavaransa hiipuvat, ei olla koneita =(
        Hyvä jos muilla on hyviäkin kokemuksia. Meillä edes pomo ei kuulu ko. lahkoon.

        mistä päin kirjoittelet? laita vaikka postia mulle, voitais vaihtaa kokemuksia. ( jos et halua täälä yleisesti toimittaa) osite olis [email protected]


    • Justiina

      Kyllä niitä ihmeellisiä irtisanomisia täälläkin päin tapahtuu. Sitten yhtäkkiä istuukin kassalla joku uusi tyyppi. Tällä kertaa työllistetty.
      Monet asiakkaat kyselleet ja ihmetelleet minne entinen työntekijä on joutunut.

    • ikävää

      Ikää jos sulla on tollasia kokemuksia!! :( Työntekijöitä pitää aina kunnioittaa olkoon ne millasia sitten vaan.

      Mä ainakin pidän Halppiksesta. Mä oon käyny vain sellsissa HH missä on ollu ihan ammattilaisa töissä ja hyvää palvelua oon saanu. Kiva kauppa! En aijo poikotoida mistään hinnasta tätä ketjua!!!

    • näin on

      Siksi en ole käynyt koko påutikissa ikinä enkä mene

    • exhalpahallilainen

      Mikään ei ole muuttunut. Ensimmäinen kirjoitus on kuin minun suustani tullut.

      T. 4 vuotta yrityksessä työssä ollut ja juuri irtisanottu.

      • Esdesd

        Mistä syystä sut on irtisanottu?


    • Kivaatyötä

      Perskärpäset elää abceellä tiimityöskentelystä huolimatta. Missä vika?

    • Kirjoittaja1234

      Halpa-Halli on aina ollut uskonlahkopaikka. En yllättyisi jos eivät kuulu mihinkään ammattiliittoonkaan. Ihmisiä palkataan uskonnon mukaan, ei taitojen; ellei sitten samoin uskovia löydy tarpeeksi ja päteviä joukossa. Eikä tämä ole edes vitsi. Valitettavasti olen nähnyt todisteita tästä koko ikäni.

      On mahdollista, että mitä kauempana Kokkolasta kauppa sijaitsee, niin sitä paremmat olot työntekijöillä. Kokkolassa pääpytinki, kuin myös päärekrytoijajehutkin.

      Työttömänä ollessa ostin sieltä usein Pulse -merkkisiä vaatteita jotka ainakin näyttivät hyviltä, vaikka hinta oli alhaalla. Kokkolan HH-Cafe on myös erittäin mukava lounaspaikka. Toivottavasti työntekijöillä nykyään siellä mukavampaa kuin viimeiset 20 vuotta.

    • MoniOnLähdössä

      Oma kokemukseni tästä työpaikasta on se että esimies on työpaikkakiusaaja. Palkkaa suoraan ilman haastatteluja talon ulkopuolelta ihmisiä vakituiseen työsuhteeseen, ohittaen monet talossa jo pitkäänkin olleet määräaikaiset työntekijät, palkkaa myös sukulaisiaan ilman hakuprosesseja. Määräaikaiset ei saa lisätunteja, niitä ei edes tarjota, vaikka lain mukaan näin pitäisi tehdä. Työvuorot ja lomat muuttuu kysymättä ja ilmoittamatta ihan miten sattuu. Ketään ei perehdytetä, vaan laitetaan mihin tahansa työhön ja kun tekee virheitä, niistä kyllä kuulee kunniansa. Selän takana puhuminen ja nauraminen on enemmän sääntö kuin poikkeus, kaikista puhutaan pahaa jos on vapaalla. Jos yksi sairastuu, ketään ei palkata tilalle vaan toiset tekee enemmän ja pitempää päivää. Myynnit tippuu, valikoimat huononee, yt neuvotteluja käydään, myymälöitä suljetaan. Esimiehillä ei minkäänlaista johtamiskoulutusta, eivät kohtele alaisiaan tasapuolisesti. Jokaikisestä edusta pitää huomauttaa että sen saa. Tuossa työpaikassa ei toimi yhtään mikään. Edes kiusaamiseen ei puututa, koska kiusaaja on esimies tai hänen esimiehensä. Sairas työpaikka, mutta uskovaisissa työpaikoissahan esiintyy eniten työpaikkakiusaamista.

    • Lissuliisa

      Esimies kiusaaja. Mitta on täynnä. Asiaa vien työsuojalupiiriin sekä Pam-lehteen

      • Anonyymi

        Kuulostaa nyt liian tutulta 😤 Jos haluat jutella kokemuksista ja/tai saada tukea asian eteenpäin viemiseen, niin sano vain, mukana ollaan!!


    • Anonyymi

      Hei,

      Teen etätyötä tietokoneellani ja voin tehdä sitä missä vain, milloin vain, myös niin paljon tai vähän kuin haluan. Yritykseen haetaan nyt lisää työntekijöitä, joten jos sinäkin haluaisit tehdä töitä tällä tavalla niin ota yhteyttä.

      http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454

    • Anonyymi

      maakunnissakun ollaan niin parasta ennen tuotteita myydään huoletta samaan hintaan, ehkä vkp tuotteita tais myös olla. ei mitään ilmoitusta

    • Anonyymi

      perheyritykset on ihan perheestä!

    • Anonyymi

      joo etenkin haapaveden myymäläpäällikkö on ihan hanurista joutui käräjilläkin maksamaan isot korvaukset ja sai pitää paikkansa, ei löydy myymäläpäällikköä google haulla haapaveden halpahalliin

    • Anonyymi

      ei kannata ostaa elektroniikkaa eikä kiina skoottereita hh:sta kesästä syksyyn oli skootteri pakoputki ruostui puhki ei korvauksia

    • Anonyymi

      Halpahalli vei mun rahat👏😭😭😭😭😭😭😭

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe