Fireline tattoo

hermoraunio

oon täältä jyväskylän suunnalta ja mietin menemistä tuonne fireline tattoohon, mutta kun oon pieni tautipelkoinen niin hygieniapuoli mietityttää. Kertokaa kokemuksia sieltä. Käyttääkö rossi muuten tatuoidessaan koneen suojusta ja sille johdolle omaan suojapussia?

14

5291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ite kävin jyväskylässä simply tattoossa ja oon tosi tyytyväinen! hygienia-asiat kunnossa ja laatu huippuhyvää! suosittelen kyllä sitä ehdottomasti!

    • Maaijaa-

      Suosittelen ehdottomasti Firelineä, Rossille vaan tuppaa olemaan aikamoiset jonot, itse odotin pari kuukautta ja silloinkin pääsin toiselle Antille. Ja olen todella tyytyväinen palveluun yms.

      Hyvää kannattaa odottaa.

      Katso tuolta: http://www.firelinetattoo.fi/info.php

      • NO TOTTAKAI ON SUOJA

        TOTTAKAI ON SUOJAT YM!!! Itse 2 kertaa käyneenä ja erittäin tyytyväisenä jälkeen ja asiakaspalveluun. Jonoa noin 3kk tällä hetkellä ja hinnat ei ihan halvimmasta päästä mut laadusta kantsii maksaa.


      • Panostakaa laatuun!
        NO TOTTAKAI ON SUOJA kirjoitti:

        TOTTAKAI ON SUOJAT YM!!! Itse 2 kertaa käyneenä ja erittäin tyytyväisenä jälkeen ja asiakaspalveluun. Jonoa noin 3kk tällä hetkellä ja hinnat ei ihan halvimmasta päästä mut laadusta kantsii maksaa.

        Kävin ottamassa tatuoinnin Ianilla Simply Tattoossa keväällä ja olen todella pettynyt. Mies osaa piirtää mutta tatuointien tekeminen ei ole sama asia. Nyt pääsin Rossille ja yritetään korjata tapahtunut(ei helppoa). Olis pitäny odottaa kauemmin ja pelata varman päälle. Rossi maan parhaita ehdottomasti ja ottaa vastuun kuvistaa. On tunnustettu ja ammattitaitoinen tekijä! Kuten myös toinen Antti Fireline Tattoossa. Jälki ei ole Ianilla hyvää!!! Tatuointi on kuin olis hiilikynällä piirretty, ei tatuointimainen. Se on Ianin tyyli tehdä tatuointeja. Tatuointi elinikäinen sijoitus, panostakaa siihen. Älkää mokatko kuten minä tein!


      • greyhtjhu
        Panostakaa laatuun! kirjoitti:

        Kävin ottamassa tatuoinnin Ianilla Simply Tattoossa keväällä ja olen todella pettynyt. Mies osaa piirtää mutta tatuointien tekeminen ei ole sama asia. Nyt pääsin Rossille ja yritetään korjata tapahtunut(ei helppoa). Olis pitäny odottaa kauemmin ja pelata varman päälle. Rossi maan parhaita ehdottomasti ja ottaa vastuun kuvistaa. On tunnustettu ja ammattitaitoinen tekijä! Kuten myös toinen Antti Fireline Tattoossa. Jälki ei ole Ianilla hyvää!!! Tatuointi on kuin olis hiilikynällä piirretty, ei tatuointimainen. Se on Ianin tyyli tehdä tatuointeja. Tatuointi elinikäinen sijoitus, panostakaa siihen. Älkää mokatko kuten minä tein!

        No jaa. En asu paikkakunnalla enkä ole kenenkään fani.
        Mutta olipa pakko puuttua soppaan, sori :)
        Eihän tuon Simply tattoon tekijän jälki ole huonoa (en tiedä mitä sulle on tehty) joten on epäkorrektia sanoa panostakaa laatuun. Itsekkin sanot tuossa lopussa, että on kyseisen artistin tyyli.
        Nimen omaan tyyli.

        Eli etsikää jokainen artisti jonka TYYLI iskee omaan mieleenne.
        Liian useasti mennään vaan jollekkin "hyvälle" tekijälle ja sanotaan tuollainen. Kun nimenomaan pitäisi etsiä artisti jonka tyyli peruslähtökohtaisesti tukee näkemystä millainen valmis kuva tulisi olemaan.

        Ei siis mitään vittuilua ym. vattuilua vaan pelkkä toteamus. :)


      • Panostakaa laatuun!
        greyhtjhu kirjoitti:

        No jaa. En asu paikkakunnalla enkä ole kenenkään fani.
        Mutta olipa pakko puuttua soppaan, sori :)
        Eihän tuon Simply tattoon tekijän jälki ole huonoa (en tiedä mitä sulle on tehty) joten on epäkorrektia sanoa panostakaa laatuun. Itsekkin sanot tuossa lopussa, että on kyseisen artistin tyyli.
        Nimen omaan tyyli.

        Eli etsikää jokainen artisti jonka TYYLI iskee omaan mieleenne.
        Liian useasti mennään vaan jollekkin "hyvälle" tekijälle ja sanotaan tuollainen. Kun nimenomaan pitäisi etsiä artisti jonka tyyli peruslähtökohtaisesti tukee näkemystä millainen valmis kuva tulisi olemaan.

        Ei siis mitään vittuilua ym. vattuilua vaan pelkkä toteamus. :)

        Keskustelupalstahan on keskustelua varten! Hyvä että herää ajatuksia!!! :) Mulla tatuointi oli kuvana paperilla hyvä, mutta jälki huonoa. Monet asiasta tietävät ja pari tatuoijaa sanoneet esim että ajan kuluessa tulee näyttämään sotkuiselta, miltä tatuoinnin ei ikinä pitäisi näyttää. Nahkaa "raavittu" jne= joten tekemisen laadussa todellakin on parantamisen varaa.. Tiedän Ianin tatuointeihin tyytyväisiä olleita mutta myös et on niitä joille hän on henkkoht sanonut "Nyt ei onnistunu, ei tarvitse maksaa!" Nahka pilalla, ei paljon auta ettei tarvitse maksaa(eikä edes alku urallaan)...Kuulin nämä valitettavasti vasta kuvan ottamisen jälkeen. Elin-ikäinen sijoitus siksi jäljen tulee olla sellaista että kestää ja on tatuoinnille ominaista!!! Olen muuten samaa mieltä greyhtjhun kanssa siitä että jokaisen kannattaa etsiä tyylilleen sopiva ammattilainen! Harmittaa vaan että vasta jälkeen päin kuulin näitä negatiivisia asioita enkä osannut arvioida asiaa koska vasta ensimmäinen kuva kyseessä...Joten itse pelaan seuraavaksi varman päälle ja olen löytänyt oikean ihmisen ja tyylin:)!


    • tweAYGAEGH

      mulla on myös kokemuksia sekä simplytattoosta että rossista. Ianilla paperilla jälki oli jees, iholla aivan paskaa, värit epätasaiset, rajat mitä sattuu. Rossille nyt korjailemaan siis.

    • Peelsepub

      Hyvä tekijähän Rossi on, mutta vähän hajamielinen. Voi jäädä joku pikku detaili isommasta kuvasta uupumaan, tai sitten jotain linjoja puolitiehen. Omakohtaisia kokemuksia nämä. Ei silti, olen todella tyytyväinen ollut omaan leimaani! Kannattaa vaan kuvan parannuttua katsoa että siinä on kaikki olennainen mukana.

    • minätäällävaan

      Jos etsit luotettavaa studiota, jossa hygienia on ykkössijalla ja tekijät kokeneita ja osaavia, voin lämpimästi suositella Fireline Tattoota. Itse olen alalla myös, -tosin vasta aivan alkutaipaleella- ja pojilta olen saanut paljon oppia hygieniapuoleen liittyen ja tiedän että siitä asiasta ei tuolla tingitä. Kaikki, mihin tatuoija koskee työnsä aikana, on suojattu asiaan kuuluvin välinein, ei huolta.

      On tullut kierrettyä lukuisia mestoja, missä tatuointeja tehdään ties minkälaisissa olosuhteissa ja huonoilla välineillä ilman minkäänlaista taidon tai tiedon jyvää. Toki onhan näissäkin paikoissa tyyliä ja omanlaista henkeä mutta se on ihan susta kiinni, että mitä tatuoinnilla tavoittelet vai tavoitteletko mitään.

      Törmäsin sattumalta kyseiseen keskusteluun, josta näyttää jo vierähtäneen jokunen kuukausi ja olet jo luultavasti tehnyt päätöksesi tatuoinnin suhteen, mutta itse ainakin luotan näissä asioissa Firelinen jätkiin.

    • neiti1977

      Hyvä paikka mut itse en tykänny ku Herra Rossi meinas suuttua ku sanoin että käyn ottamassa toisen tatuoinnin muualla ku soitti minulle peruutus ajasta niin alko puhuun het pahaa muista ja että mieti tarkkaa missä otat että hän on sitä hän on tätä! ku seuraa hänen töitä nii on tarkkaa jälkea mutta eipä ole kehittäny itteensä sit 2000luvun jälkeen ja vertaa muitten töitä nii huomaa ketkä panostaa myös taiteellisesti!
      en sano ääneen missä kävin mut en hyväksynyt että pitää alkaa aikuisen ihmisen puhua pahaa muista ku kuiteskaan kyseessä ei ollu vaikea kuva!eiköhän asiakas saa mennä minne haluaa :) ei tässä sit muuta!

    • taideukkeli

      oon kuullu rossista paljon ja hän hyvin suorasanainen eikä paljoo muita kehu ja peittäny kuulemma monen töitä mut nii olen nähny ku hänenki vanhoja töitä peitetään! ammattimies muuten! Joo toi simply tattoo juttua oon kuullu! jotain mustia palloja ja laatikoita tehny ja viellä kehtaa pyytää rahaa ja pilannu ihoja!
      mielipide Jyväskylän tekijöistä: Fireline tattoo, 44 tattoo ja uusikaveri OttLeetattoo kaikissa olen käynny ja saanu mitä olen toivonu!

    • Rouvat

      Herra Rossi! ollu joskus kova tekijä mutta onkohan jääny alalle nykyään rahasta ku on tehny niin kauan! kävit ottamassa kuvan ja sain kuulla jostain alv: eista ja kuinka muut yrittää tehdä kuvia kokoajan! jotain nöyryyttä pitäis häneenki tulla ja ymmärtää että vuodet kulkee ja kilpailu kasvaa ! kuva perus hyvä ja hinta oli korkea! kaikkee hyvää hänelle :)

      • Mies maalta

        Kokemus! Suoraa rahastusta, hyvä tekemään mut taiteellista ei yhtään! Otti rahat pois ja haukku muita :/oma kuva iholla ei ole sitä mitä hän itseään kehuu! Tänä päivänä suosittelen kokeilen myös muita! Hän oli hyvä vuonna 90 jotain mut nyt on 2014 ja Jyväskylässä on jo varmaan 8liikettä :) ajoin pitkän matkan mut vähä jäi suppea olo kuvasta ja kuitenki on iso kuva


      • Anonyymi
        Mies maalta kirjoitti:

        Kokemus! Suoraa rahastusta, hyvä tekemään mut taiteellista ei yhtään! Otti rahat pois ja haukku muita :/oma kuva iholla ei ole sitä mitä hän itseään kehuu! Tänä päivänä suosittelen kokeilen myös muita! Hän oli hyvä vuonna 90 jotain mut nyt on 2014 ja Jyväskylässä on jo varmaan 8liikettä :) ajoin pitkän matkan mut vähä jäi suppea olo kuvasta ja kuitenki on iso kuva

        Vanha ketju jo mutta itellä samat kokemulset suurinpiirtein samoista ajoista, ei tuntunut kivalta se muiden haukkuminen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe