Tapaturma asiaa...

mistä saa hyvän ja edullisen tapaturmavakuutuksen? Sitten vielä palstan lakimiehille kysymys: mitä luulette, jos minä nipistän naispuolista (osoittaakseni kiinnostusta) työtekijää pakarasta, ja tästä suivaantuneena tämä kyseinen naistyöntekijä mottaa minua silmään mikä muurautuu umpeen ja joudun jäämään sairauslomalle.

Niin onko kyseessä työtapaturma vai ammattitauti? vai joku muu

33

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on varmasti vakuuttanut teidät työtapaturmien varalta, mutta ihan varan ja varmuuden vuoksi kannattanee tarkistaa a.o. vakuutusyhtiöstä, että kattaako se tuonkaltaisenkin "tapaturman" aiheuttamat kustannukset, ennen kuin etenet asiassa eli alat nipistellä... ;)

      http://www.youtube.com/watch?v=uEDpxzvRMPI

    • kirpela

      muksuille kannatti kilpailuttaa vakuutukset, alko kummasti löytyä kuntoutuksetkin vakuutukseen vaikka ensin oli eitä :)

      Ja toiseen,ihan selkeä työtapaturma. Tahaton tic-oire, joka ilmenee sinulla nipistyksenä,ja kollegan takapuoli osui kohdalle.

    • Marjelie

      kukaan vielä ollut sairaslomalla korvapuustien takia? Ennenvanhaan olisi jotkut miehet saaneet olla pakkopaidassa työpaikoilla. Nykyisinhän työpaikoilla pitää käyttäytyä sivityneesti työkavereita kohtaan.
      Joten levottomat kädet on syytä pitää kurissa.

    • silmä on jo musta ja prosessi on jo menossa, ihan niin kuin tuossa Leevin biisissä (mun suosikki bändi) samoin kuin tuo Kummeli.

      Tahaton tic-oire: joo mä oon kuullut tosta, toi vois olla hyvä veto, ellei se ole pienellä präntätty sinne vakuutusehtoihin.

      Ennenvanhaan painettiin täysillä! ja ilman paitaa. Nykyään pitää ottaa ensin se mustasilmä ja sitten vasta voi nipistellä.

      • kirpela

        kuhan ei ole diagnosoitu ennen vakuutuksen myöntämistä, etkä ole sitä valittanut niin, että oisi kirjattu :)

        *siis oot täysin viaton*


      • kirpela kirjoitti:

        kuhan ei ole diagnosoitu ennen vakuutuksen myöntämistä, etkä ole sitä valittanut niin, että oisi kirjattu :)

        *siis oot täysin viaton*

        funtsaa, jos mä meen hakee jotain tommosta vakuutusta ja siinnä tiskin takana on, siis virkailija on joku hemaseva mimmi ja paprut on allekirjoitusta vaille valmiit. Hemmetti sitten iskee toi, mikä se nyt oli, noh tic tac tai jotain. Arvaa miten käy hei, varmaan jään kiinni jostain huijauksesta, tai jotain. Jos ois joku tuttu, tai silleen, niin vois yrittää sit selittää. Myytkö muuten vakuutuksia?


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        funtsaa, jos mä meen hakee jotain tommosta vakuutusta ja siinnä tiskin takana on, siis virkailija on joku hemaseva mimmi ja paprut on allekirjoitusta vaille valmiit. Hemmetti sitten iskee toi, mikä se nyt oli, noh tic tac tai jotain. Arvaa miten käy hei, varmaan jään kiinni jostain huijauksesta, tai jotain. Jos ois joku tuttu, tai silleen, niin vois yrittää sit selittää. Myytkö muuten vakuutuksia?

        vaan hankala asiakas ;)

        Nolompaa on olla joulukirkossa aspergerin kanssa joka alkaa hokea "wtun homo"a saarnaavalle papille...


      • kirpela kirjoitti:

        vaan hankala asiakas ;)

        Nolompaa on olla joulukirkossa aspergerin kanssa joka alkaa hokea "wtun homo"a saarnaavalle papille...

        toihan olis noloo jo sille papillekin ja aika kinkkinen asia, kummalla se vakuutus pitäis olla, hittolainen! Puhumattakaan kädettömästä taskuvarkaasta.


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        toihan olis noloo jo sille papillekin ja aika kinkkinen asia, kummalla se vakuutus pitäis olla, hittolainen! Puhumattakaan kädettömästä taskuvarkaasta.

        vaan imperfektinä eikä konditionaalina...


      • kirpela kirjoitti:

        vaan imperfektinä eikä konditionaalina...

        Aspektia, eli toiminnan ajallista rajallisuutta. Preesens "nyt minä kysyn mitä sinä tarkoitat"


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        Aspektia, eli toiminnan ajallista rajallisuutta. Preesens "nyt minä kysyn mitä sinä tarkoitat"

        Tarkoitan, että se wtun homo sai oikeesti nieleskelykohtauksen saarnastuolissa :/


      • kirpela kirjoitti:

        Tarkoitan, että se wtun homo sai oikeesti nieleskelykohtauksen saarnastuolissa :/

        Imperfekti sulla :D


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        Imperfekti sulla :D

        kun olit ihan konditionaalissa :)


      • kirpela kirjoitti:

        kun olit ihan konditionaalissa :)

        ihan pluskvamperfektissä.


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        ihan pluskvamperfektissä.

        Nii oonkii, mutta silti tuut vähitellen perässä.


      • kirpela kirjoitti:

        Nii oonkii, mutta silti tuut vähitellen perässä.

        enkä mee kenenkään perässä, puhut nyt superlatiiville.


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        enkä mee kenenkään perässä, puhut nyt superlatiiville.

        Kuolematon tyyppi :0

        Kyllä säkin viä allativisoidut. Interjektio.


      • kirpela kirjoitti:

        Kuolematon tyyppi :0

        Kyllä säkin viä allativisoidut. Interjektio.

        allativisoitunut eli PIHALLA ei todista mitään. Kas kas! neitinäppärä vai oletteko jo rouva?


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        allativisoitunut eli PIHALLA ei todista mitään. Kas kas! neitinäppärä vai oletteko jo rouva?

        ilmaisee saapumista jonnekin.Pääte -llE. Sie eksyit adessiiviin, ja rouva olen ollut jo...17 vuotta.


      • kirpela kirjoitti:

        ilmaisee saapumista jonnekin.Pääte -llE. Sie eksyit adessiiviin, ja rouva olen ollut jo...17 vuotta.

        sitä se kallis siis muom. kallis punkku teettää. Piti muotoilla PIHALLE, eli tuossa sitä aspektia kaivataan.


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        sitä se kallis siis muom. kallis punkku teettää. Piti muotoilla PIHALLE, eli tuossa sitä aspektia kaivataan.

        sellasta kitaansa tunkea. Tai siis kukaan ei kieltäny vai :)

        Miun on nyt niin translatiivinen olo, että etin jotain inessiiviä :) ja nukkuakin pitäis. Ja huijasinkin muuten,se olikin vaan 16 v (liikaa).


      • kirpela kirjoitti:

        sellasta kitaansa tunkea. Tai siis kukaan ei kieltäny vai :)

        Miun on nyt niin translatiivinen olo, että etin jotain inessiiviä :) ja nukkuakin pitäis. Ja huijasinkin muuten,se olikin vaan 16 v (liikaa).

        saanette kaiken anteeksi, koska paleontologinen keskustelu on käyty "fair play" ja validi, joten hyvää yötä.


      • kirpela
        modelli kirjoitti:

        saanette kaiken anteeksi, koska paleontologinen keskustelu on käyty "fair play" ja validi, joten hyvää yötä.

        ja toivotan Teille hyvää yötä. Dixi.

        *nostaa laahusta ja poistuu nyökättyään*


    • itseaiheutettuna vammana et saisi ainakaan palkkaa jos silmän muurautuminen estäisi työhönmenon.

      • et varmaan olisi oikeutettu palkalliseen sairaslomaan.


      • zombbari kirjoitti:

        et varmaan olisi oikeutettu palkalliseen sairaslomaan.

        ainakaan tuu sulle töihin, vaikka kerjäisit.


      • modelli kirjoitti:

        ainakaan tuu sulle töihin, vaikka kerjäisit.

        sehän on hyvä.


    • 27

      Tarvit vain tasapainotusta toiseenkin silmään......

      • on nyt tervetullutta, joten kerro. Tilanne on tosi kriittinen.


      • 35
        modelli kirjoitti:

        on nyt tervetullutta, joten kerro. Tilanne on tosi kriittinen.

        oman kokemuksen... ensinnäkin tämmönen nipistelijä on tullut omalle kohdalle.
        Koska toisten nähdenkin ilmaisin etten tykännyt moisesta touhusta....
        Naureskeli vain eikä ottanut neuvosta vaarin....
        Niin mitä tein.... Käännyin, menin aivan kiinni, kiristin kravaattia niin tiukalle kuin se meni ja käskin häipyä silmieni alta ennen kuin työnnän kuumat merkkauspalikat hänen ahteriinsa.....
        Näki jo varmaan naamasta että olin tosissani.
        Joten silmäsi olet varmaankin ansainnut.....
        Sietäisit hävetä.... Joten ehkä vain on parempi että joku mottaa toisenkin silmän.... on siis tasapainossa..


      • 35 kirjoitti:

        oman kokemuksen... ensinnäkin tämmönen nipistelijä on tullut omalle kohdalle.
        Koska toisten nähdenkin ilmaisin etten tykännyt moisesta touhusta....
        Naureskeli vain eikä ottanut neuvosta vaarin....
        Niin mitä tein.... Käännyin, menin aivan kiinni, kiristin kravaattia niin tiukalle kuin se meni ja käskin häipyä silmieni alta ennen kuin työnnän kuumat merkkauspalikat hänen ahteriinsa.....
        Näki jo varmaan naamasta että olin tosissani.
        Joten silmäsi olet varmaankin ansainnut.....
        Sietäisit hävetä.... Joten ehkä vain on parempi että joku mottaa toisenkin silmän.... on siis tasapainossa..

        oot sitä mieltä ja sitä tyyppiä, en voi panetella. Tässä minun tapauksessa on vaan ristiriita siinnä suhteessa, että naiset tulevat aivan kiinni, eivätkä tartu kravattiin, vaan aivan johonkin muuhun. Miksi ihmeessä pitää tulla esim. työ-pöydälle istumaan silleen, että sääret näkyy, eikä jää epäselväksi onko pikkareita vai ei. Yritä nyt siinnä hillitä itsesi kun se tic tac oire iskee, kädet alkavat tahtomattaan heilua kuin kapelimestarilla. Toivottavasti teillä on siellä "duunissa" vakuutusasiat kunnossa.●つ●


    • tonou

      Mielestäni kyseessä on sinuun kohdistuva seksuaalinen häirintä sen dominatiivisessa mielessä. Nainenhan ei voi sietää mitään nipistelyjä eikä kutitteluja, joten häntä kohtaan voidaan siis nostaa syyte temporaalin sokeuden aiheuttamisesta.

      Henkisiä kärsimyksiä ei tällä erää korvata, koska niitä ei ole.

      (vasen-oikea-vasen)

      Kirjoitus on fiktiivinen, sillä raavin juuri muniani aamuauringossa enkä tiedä miltä menkat tuntuvat ja mihin ne vaikuttavat.

      • 4

        mutta en kirjoittanut....

        Mutta nyt kirjoitan.....
        Olet tyhmä kuin saappaan varsi.... eli edelleen olet ansainnut mustan silmäsi....
        Jos et ole sitä saanut.... tuolla menolla en ihmettele....
        Kirjoituksesta paistoi myös läpi ettet ole töissä koska vakuutuksista et tiedä mitään....
        Työkavereiden puolesta sinut olisi naurettu jo pitemmälle sairaslomalle....
        Joten parempi kuin rappailet vain siellä kotona ja kasvat hieman....
        Niin kuin kerroin.... meitä on puolensa pitäviä naisia.. eikä se ole salaisuus....
        Hyvä kasvaa ajatukseen... kun menet töihin.. ettei joka paikkaan näppejänsä työnnä ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4810
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      52
      3227
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2442
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2016
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1622
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1131
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe