Itse vähemmän junnupesistä viime vuosina seuranneena olisko kenellekään tietoa keitäis lupaavia C-tyttöjä ja myös poikia on?
Vastaukset 2
- leirivalmentaja
No jos tässä muutaman mainitsisi..Nurmossa ja Kossussa nyt on vrm poikapuolen lahjakkaimmat mm. Mäki,Kirjala ja Mäki-Jussila,myös oulun poijjaat on kovia,nämä on vain esimerkkejä on paljon toosi lahjakkaita..tyttö puolta en ole hirveesti seurannut mutta kyllä Miiluniemen maiju ja heimosen sara on ainakin kovia -94 likkoja..myös porin -94 likoissa on pari loistavaa yksilöä..-95 kun puhutaan katseet kääntyyä PeTo-Muhos linjalle..siel on molemmissa joukkueissa kyl lupauksia.
Nämä on vain esimerkkejä ja mielipide asioita tottakai!- -------------------
nyt vklp seinäjoen turnaukses näkee lupaavien c-poikien tason! sinne vaan ihailemaa lupaavia junioreita!
kekkäs voittaa sm kultaa tnä vuonna c-tytöis ja pojis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591250
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571188Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331132Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71010- 1011004
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5815- 47814
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27771Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192706- 71669