Ärsyttävät ulkoiset piirteet miehissä ja naisissa

13+6

- Itse en kestä naismaisia miehiä.

- Miehellä pitää olla leveät hartiat ja lihaksikkaat kädet! Mua ällöttää sellaset narukädet.

- Naismaiset kädet on jotenkin inhottavat. Tai liian sirot, naismaiset kasvot..., kimeä ääni.

- Jos sillä on TISSIT! Kaiken muun melkein kestääkin, löllöt tissit on jotain...!!

- Lihavuus!!! Miehen pitää olla lihaksikas ja komea!

- Minusta miehen pitää olla miehen kokoinen. Kaikki ruipelot jäävät minulta siis takuuvarmasti väliin.

- Mua taas ällöttää sellaset yli miehekkäät miehet...tönköt työsormet jotka..
ei taivu yhtään, kankea tönkkö olemus, jöröys tyyliin *en puhu enkä pussaa..prkle*

- Lyhyt ja laiha mies on kaikista etovinta. Ei sytytä yhtään.

Ärsyttäviä piirteitä naisissa ovat:

- Ehdottomasti treenaamaton alakroppa eli läski löllyvä perse ja reidet.

- Vastenmielistä on roikkuvat rinnat, leveä ja pitkä selkä ja lyhyet jalat. Karsee yhdistelmä vaan yllättävän yleinen suomalaisten naisten keskuudessa.

- Ohuet rasvaiset hiukset finnit, selluliitti, läskimaha, karvat ja likaiset huonosti hoidetut kynnet.

- Sovinistinen nainen on kuvottava siis nainen, joka kannattaa edustamansa sukupuolen syrjimistä ja sortamista.

- Liian poikamainen vartalo, eli ei ole kurveja eikä kunnon vyötäröä. Tupakointi ja juominen.

- Se on vastenmielistä ettei nainen ole naisellinen. Eli vetää röökii, juo pullon suusta kaljaa, pukeutuu kuin äijät jne. Puhuu ja kiroaa kuin äijät.

- Yököttävintä on, kun nainen ei treenaa millään tapaa takapuoltaan, mutta LUULEE sen olevan hyvänmallinen ja käyttää lyhyttä takkia ja kireähköjä housuja.

- Ronskius, uhoava kovaäänisyys kuten myös liiallinen arkuus
ja nöhveröinen kilttiys.

6

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kaikki voi olla k

Onko lihava ja/tai ruma automaattisesti säälittävä haloo!!

• 17+9

Mies oli juuri naimassa aivan uskomattoman rumaa naista.

Nainen kysyy: - On kai minussa sentään jotain kaunista?

Mies vastaa: - Kyllä, ja vedän sen kohta pois….

• psykonarttu???
        17+9 kirjoitti:

Mies oli juuri naimassa aivan uskomattoman rumaa naista.

Nainen kysyy: - On kai minussa sentään jotain kaunista?

Mies vastaa: - Kyllä, ja vedän sen kohta pois….

* Kun tavalliselle tai rumalle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen, se on luonnollista.
        * Kun tavalliselle tai rumalle miehelle ei kelpaa ruma nainen, se on täysin järkeenkäypää ja naurettavaa ajatellakin, että kelpaisi.
        * Kun komealle miehelle ei kelpaa ruma tai tavallinen nainen, mies on terveesti esteetikko ja kunnianhimoinen.
        * Kun kauniille naiselle ei kelpaa komea, tavallinen tai ruma mies, nainen on pinnallinen psykonarttu.
        * Jos kauniille naiselle kelpaa komea mies, nainen on pinnallinen psykonarttu.
        * Jos kauniille naiselle kelpaa tavallinen mies, nainen on sekä pinnallinen että markkina-arvonsa menettäneenä epätoivoinen psykonarttu.
        * Jos kauniille naiselle kelpaa ruma mies, nainen on entinen mies tai mies ihan vidsin rikas jolloin nainen on ahne psykonarttu.

• Entäs ne omasi?

Valitettavasti kaikista ihmisistä löytyy ärsyttäviä piirteitä.

• ilmaisu...

Ei minua ainakaan kenenkään ulkoiset piirteet ärsytä, vaikka kaikki ei henkilökohtaisesti viehättäisikään.

• seikat

Kyseinen nimimerkki ei ole minun Treffipalsta-nimmarini.)

Minulla on ollut ilmoitus noin viikon verran Treffeissä ja kun olen näitä vuodatuksia täällä lukenut niin täytyy vain ihmetellä, että mitä ihmettä te ihmiset oikein haette?!

Täällä väitetään, että naiset ovat liian rumia ja lihavia jne. Kuitenkin vieraskirjan viestit kertovat aivan muuta ja samoin ne upeat kuvat, joita heillä profiileissa on (olen itsekin nainen, mutta kuvaani en ilkeä laittaa näiden lukuisten kaunottarien joukkoon - oletan, että persoonallani teen vaikutuksen jos teen ja kuvan lähetän pyydettäessä sitten kun on sen aika).

Osa naisista on suorastaan missikisatasoa ja miehissäkin löytyy adoniksia. Tämä ulkonäkökritiikki kohdistuukin yleensä naisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe