Olen onnellinen siitä, että olen löytänyt elämässäni ihmisen, jota voin sanoa hyväksi ystäväksi. Vietän hänen kanssa paljon aikaa. Millaista on teidän mielestä sellainen syvä ja hyvä ystävyys? :)
Millaista on "syvä" ja "hyvä" ystävyys?
7
1076
Vastaukset
- jipiiiii
jolle voi kertoa (lähes) mitä vaan ja joka ei tuomitse..syvä ja hyvä ystävyys vaan tuntuu sellaisena energiana, jota ei tunnu monenkaan muun kanssa. itselläni on muutamia tällaisia hyviä ystäviä, joista yhden seura kuitenkin tuntuu parhaimmalle. tällaisessa ystävyyssuhteessa on tunteet pinnalla hyvässä ja pahassa. voin olla oma itseni ja tulemme erittäin hyvin juttuun. hän tuntee samoin.
tunne tavallaan muistuttaa rakkaussuhdetta ilman seksuaalista mielenkiintoa ko. ihmiseen. vähän niin kuin rakkaus siskoon tai veljeen.- ystävä---.-
silloin kun toinen hyväksyy sinut sellaisenaan kuin olet mielipiteineen, tapoineen, kaikkine päivineen. Ei esitä viisasta/parempaa/ ihmistä, mitä toinen on. Hyvän ystävän kanssa juttu jatkuu siitä, mihin viime kerralla jäätiin, vaikka välissä olisikin useampi päivä-viikko-kuukasi tai vuosi.
Hyvä ystävä kuuntelee, antaa neuvoja, on tukena eikä tuomitse tekoja, vaikka ne olisivat kuinka vääriä hänen omaan arvomaailmaansa asetettuna.
Molemminpuolinen kunnioitus, arvostaminen jne. Kuunnellakin pitää osata.
- raaps
on ihminen, jolle voit puhua vaikeista ja aroistakin asioista. Ihminen, joka tuntuu sielunkumppaniltasi ja jonka kanssa tunnet ja koet samankaltaisten tunne- ja ajatusmaailmoiden löytyvän ja synkkaavan yhteen. Ihminen, joka on sydämeltään myös aito ja jonka seurassa voit ja saat olla vain oma itsesi. Ihminen, jonka kanssa voit harrastaa, tehdä ja jakaa yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ihminen, joka tukee ja auttaa sinua vaikeina hetkinä. Ihminen, jonka kanssa voit iloita ja nauraa yhdessä ja myös surra ja itkeä. Ihminen, joka on aidosti ja oikeasti sinusta kiinnostunut. Ihminen, johon voit luottaa 100 %.
- päivän pähkinä olè
sinä sellainen? Olenko minä sellainen?
- vappuhattu
on vain eikä mitenkään vähätellen sano mutta yksi löytyy henkisenä olentona ei níinkään fyysisesti läsnäolevana niin ettei voi ihoa koskettaa mutta olemassa kuitenkin.
- loving you--
Itselleni se syvä/hyvä ystävyys on sitä, että voin puhua ystäväni kanssa kaikesta ja voimme luottaa täysin toisiimme. Oma puhetyylinikin on erilainen hyvää ystävää kohtaan kuin vain kaveria - se on sellainen enemmän välittävä ja "rakastava".
Itselläni on kaksi hyvää ystävää ja olen onnellinen, että olen heihin molempiin tutustunut ja lähentynyt heidän kanssaan. Käytän toisen ystäväni kanssa hellittylynimiä, jota en tekisi vain kaverin kanssa. - eräs tyttö
molemmin puolista luottamusta.. sitä että toinen hyväksyy hyvinä ja huonoina päivinä ja voi olla toisen kanssa oma itsensä. :) niitä on ystäviä harvassa. mutta ne on kultaakin kallimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759