Millaista on "syvä" ja "hyvä" ystävyys?

reeko

Olen onnellinen siitä, että olen löytänyt elämässäni ihmisen, jota voin sanoa hyväksi ystäväksi. Vietän hänen kanssa paljon aikaa. Millaista on teidän mielestä sellainen syvä ja hyvä ystävyys? :)

7

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jipiiiii

jolle voi kertoa (lähes) mitä vaan ja joka ei tuomitse..syvä ja hyvä ystävyys vaan tuntuu sellaisena energiana, jota ei tunnu monenkaan muun kanssa. itselläni on muutamia tällaisia hyviä ystäviä, joista yhden seura kuitenkin tuntuu parhaimmalle. tällaisessa ystävyyssuhteessa on tunteet pinnalla hyvässä ja pahassa. voin olla oma itseni ja tulemme erittäin hyvin juttuun. hän tuntee samoin.
      tunne tavallaan muistuttaa rakkaussuhdetta ilman seksuaalista mielenkiintoa ko. ihmiseen. vähän niin kuin rakkaus siskoon tai veljeen.

• ystävä---.-

silloin kun toinen hyväksyy sinut sellaisenaan kuin olet mielipiteineen, tapoineen, kaikkine päivineen. Ei esitä viisasta/parempaa/ ihmistä, mitä toinen on. Hyvän ystävän kanssa juttu jatkuu siitä, mihin viime kerralla jäätiin, vaikka välissä olisikin useampi päivä-viikko-kuukasi tai vuosi.

Hyvä ystävä kuuntelee, antaa neuvoja, on tukena eikä tuomitse tekoja, vaikka ne olisivat kuinka vääriä hänen omaan arvomaailmaansa asetettuna.

Molemminpuolinen kunnioitus, arvostaminen jne. Kuunnellakin pitää osata.

• raaps

on ihminen, jolle voit puhua vaikeista ja aroistakin asioista. Ihminen, joka tuntuu sielunkumppaniltasi ja jonka kanssa tunnet ja koet samankaltaisten tunne- ja ajatusmaailmoiden löytyvän ja synkkaavan yhteen. Ihminen, joka on sydämeltään myös aito ja jonka seurassa voit ja saat olla vain oma itsesi. Ihminen, jonka kanssa voit harrastaa, tehdä ja jakaa yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ihminen, joka tukee ja auttaa sinua vaikeina hetkinä. Ihminen, jonka kanssa voit iloita ja nauraa yhdessä ja myös surra ja itkeä. Ihminen, joka on aidosti ja oikeasti sinusta kiinnostunut. Ihminen, johon voit luottaa 100 %.

• päivän pähkinä olè

sinä sellainen? Olenko minä sellainen?

• vappuhattu

on vain eikä mitenkään vähätellen sano mutta yksi löytyy henkisenä olentona ei níinkään fyysisesti läsnäolevana niin ettei voi ihoa koskettaa mutta olemassa kuitenkin.

• loving you--

Itselleni se syvä/hyvä ystävyys on sitä, että voin puhua ystäväni kanssa kaikesta ja voimme luottaa täysin toisiimme. Oma puhetyylinikin on erilainen hyvää ystävää kohtaan kuin vain kaveria - se on sellainen enemmän välittävä ja "rakastava".
      Itselläni on kaksi hyvää ystävää ja olen onnellinen, että olen heihin molempiin tutustunut ja lähentynyt heidän kanssaan. Käytän toisen ystäväni kanssa hellittylynimiä, jota en tekisi vain kaverin kanssa.

• eräs tyttö

molemmin puolista luottamusta.. sitä että toinen hyväksyy hyvinä ja huonoina päivinä ja voi olla toisen kanssa oma itsensä. :) niitä on ystäviä harvassa. mutta ne on kultaakin kallimpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4853
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      145
      2102
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2039
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1675
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      112
      1113
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe