Minkalainen henkilöstövuokraus firma?
ADECCO: Onko Kokemuksia?
7
2639
Vastaukset
- ...kokemukset.
Itselläni erittäin huonot kokemukset, enkä missään nimessä edes harkitsisi tuottavani Adeccolle senttiäkään, jos siis olisin töitä vailla.
Huonot kokemukseni Adeccosta eivät perustu vain yhteen rekrytoijaan vaan n. 4-5 eri toimiston henkilöön ja heidän toiminta- ja käytöstapoihinsa.
Älä hukkaa turhaan aikaasi. - mitä sinä haluat
Heti sanon että kyllä mä jossain oikeessa firmassa oisin töissä kun näissä välittäjä putikeissa.
Kyllä mulla on hyvät kokemukset oikeestaan parhaimmat mitä nyt noista vuokrafirmoista on saanut. Itse en ole kun yhden tyypin käskytettävänä. Ja jos mollin sivulla on työhaku käynnissä niin se on sit ihan oikee haku eikä mikään feikki niinkuin muilla.
Ainakin jyväskylän toimipistettä voin suositella muista en tiedä.
http://www.youtube.com/watch?v=D9i29yYa7vs - xx
kokemukseni ovat myös aika huonot kyseisestä yrityksestä. Monta hakemusta onlen lähettänyt ja he eivät vastaa hakemuksiin millään lailla. Sen olen myös huomannut, että jos heillä on ilmoitus esim. Mol:in sivuilla on työpaikka kyllä oikea, pari kertaa olen soittanut ja kysellyt paikasta, mutta konsultin nuivasta asenteesta olen tehnyt sellaisen päätelmän, että paikka on jo "pedattu" jollekkin heidän kauttaan aiemminkin rekrytoidulle. Eli siis ainakin minun käsitykseni mukaan sellainen "piiri pieni pyörii" firma (voi tietty olla että en ole vain päässyt "sisäpiiriin" vaikka koulutusta ja työkokemusta onkin...
- khhdffh
Adecco on aivan ykkønen. Nelja vuotta norjassa tøissæ Adecolla ja huh huh kun loistava firma.
- .
khhdffh kirjoitti:
Adecco on aivan ykkønen. Nelja vuotta norjassa tøissæ Adecolla ja huh huh kun loistava firma.
Oot sit öljylautalla hitsarina. Ei vissiin oo norjassa hitsareita ku Suomesta hakevat tonne. Paljonko on kuukauspalkka ? riittääkö 3500e? Onhan se kätevää et adeccon kautta pääs mualimalle.
- khhdffh
. kirjoitti:
Oot sit öljylautalla hitsarina. Ei vissiin oo norjassa hitsareita ku Suomesta hakevat tonne. Paljonko on kuukauspalkka ? riittääkö 3500e? Onhan se kätevää et adeccon kautta pääs mualimalle.
Hoitoalalla olen tøissæ.
Kyllä mää uskon että hitsarit lautoilla saa huomattavasti paremman palkan kun 3500e/kk. Se nyt ei ole mitään. Ja nytt on kurrssikin hyvä, Kreikan takia.
- Anonyymi
Kaikki nuo vuokrapuljut etsivät vain halpatyövoimaa kusetettaviksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175