ADECCO: Onko Kokemuksia?

kiitoss

Minkalainen henkilöstövuokraus firma?

7

2760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kokemukset.

Itselläni erittäin huonot kokemukset, enkä missään nimessä edes harkitsisi tuottavani Adeccolle senttiäkään, jos siis olisin töitä vailla.

Huonot kokemukseni Adeccosta eivät perustu vain yhteen rekrytoijaan vaan n. 4-5 eri toimiston henkilöön ja heidän toiminta- ja käytöstapoihinsa.

Älä hukkaa turhaan aikaasi.

• mitä sinä haluat

Heti sanon että kyllä mä jossain oikeessa firmassa oisin töissä kun näissä välittäjä putikeissa.

Kyllä mulla on hyvät kokemukset oikeestaan parhaimmat mitä nyt noista vuokrafirmoista on saanut. Itse en ole kun yhden tyypin käskytettävänä. Ja jos mollin sivulla on työhaku käynnissä niin se on sit ihan oikee haku eikä mikään feikki niinkuin muilla.

Ainakin jyväskylän toimipistettä voin suositella muista en tiedä.

http://www.youtube.com/watch?v=D9i29yYa7vs

• xx

kokemukseni ovat myös aika huonot kyseisestä yrityksestä. Monta hakemusta onlen lähettänyt ja he eivät vastaa hakemuksiin millään lailla. Sen olen myös huomannut, että jos heillä on ilmoitus esim. Mol:in sivuilla on työpaikka kyllä oikea, pari kertaa olen soittanut ja kysellyt paikasta, mutta konsultin nuivasta asenteesta olen tehnyt sellaisen päätelmän, että paikka on jo "pedattu" jollekkin heidän kauttaan aiemminkin rekrytoidulle. Eli siis ainakin minun käsitykseni mukaan sellainen "piiri pieni pyörii" firma (voi tietty olla että en ole vain päässyt "sisäpiiriin" vaikka koulutusta ja työkokemusta onkin...

• khhdffh

Adecco on aivan ykkønen. Nelja vuotta norjassa tøissæ Adecolla ja huh huh kun loistava firma.

• .
        khhdffh kirjoitti:

Adecco on aivan ykkønen. Nelja vuotta norjassa tøissæ Adecolla ja huh huh kun loistava firma.

Oot sit öljylautalla hitsarina. Ei vissiin oo norjassa hitsareita ku Suomesta hakevat tonne. Paljonko on kuukauspalkka ? riittääkö 3500e? Onhan se kätevää et adeccon kautta pääs mualimalle.

• khhdffh
        . kirjoitti:

Oot sit öljylautalla hitsarina. Ei vissiin oo norjassa hitsareita ku Suomesta hakevat tonne. Paljonko on kuukauspalkka ? riittääkö 3500e? Onhan se kätevää et adeccon kautta pääs mualimalle.

Hoitoalalla olen tøissæ.

Kyllä mää uskon että hitsarit lautoilla saa huomattavasti paremman palkan kun 3500e/kk. Se nyt ei ole mitään. Ja nytt on kurrssikin hyvä, Kreikan takia.

• Anonyymi

Kaikki nuo vuokrapuljut etsivät vain halpatyövoimaa kusetettaviksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe