ADECCO: Onko Kokemuksia?

kiitoss

Minkalainen henkilöstövuokraus firma?

7

2413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kokemukset.

      Itselläni erittäin huonot kokemukset, enkä missään nimessä edes harkitsisi tuottavani Adeccolle senttiäkään, jos siis olisin töitä vailla.

      Huonot kokemukseni Adeccosta eivät perustu vain yhteen rekrytoijaan vaan n. 4-5 eri toimiston henkilöön ja heidän toiminta- ja käytöstapoihinsa.

      Älä hukkaa turhaan aikaasi.

    • mitä sinä haluat

      Heti sanon että kyllä mä jossain oikeessa firmassa oisin töissä kun näissä välittäjä putikeissa.

      Kyllä mulla on hyvät kokemukset oikeestaan parhaimmat mitä nyt noista vuokrafirmoista on saanut. Itse en ole kun yhden tyypin käskytettävänä. Ja jos mollin sivulla on työhaku käynnissä niin se on sit ihan oikee haku eikä mikään feikki niinkuin muilla.

      Ainakin jyväskylän toimipistettä voin suositella muista en tiedä.

      http://www.youtube.com/watch?v=D9i29yYa7vs

    • xx

      kokemukseni ovat myös aika huonot kyseisestä yrityksestä. Monta hakemusta onlen lähettänyt ja he eivät vastaa hakemuksiin millään lailla. Sen olen myös huomannut, että jos heillä on ilmoitus esim. Mol:in sivuilla on työpaikka kyllä oikea, pari kertaa olen soittanut ja kysellyt paikasta, mutta konsultin nuivasta asenteesta olen tehnyt sellaisen päätelmän, että paikka on jo "pedattu" jollekkin heidän kauttaan aiemminkin rekrytoidulle. Eli siis ainakin minun käsitykseni mukaan sellainen "piiri pieni pyörii" firma (voi tietty olla että en ole vain päässyt "sisäpiiriin" vaikka koulutusta ja työkokemusta onkin...

      • khhdffh

        Adecco on aivan ykkønen. Nelja vuotta norjassa tøissæ Adecolla ja huh huh kun loistava firma.


      • .
        khhdffh kirjoitti:

        Adecco on aivan ykkønen. Nelja vuotta norjassa tøissæ Adecolla ja huh huh kun loistava firma.

        Oot sit öljylautalla hitsarina. Ei vissiin oo norjassa hitsareita ku Suomesta hakevat tonne. Paljonko on kuukauspalkka ? riittääkö 3500e? Onhan se kätevää et adeccon kautta pääs mualimalle.


      • khhdffh
        . kirjoitti:

        Oot sit öljylautalla hitsarina. Ei vissiin oo norjassa hitsareita ku Suomesta hakevat tonne. Paljonko on kuukauspalkka ? riittääkö 3500e? Onhan se kätevää et adeccon kautta pääs mualimalle.

        Hoitoalalla olen tøissæ.

        Kyllä mää uskon että hitsarit lautoilla saa huomattavasti paremman palkan kun 3500e/kk. Se nyt ei ole mitään. Ja nytt on kurrssikin hyvä, Kreikan takia.


    • Anonyymi

      Kaikki nuo vuokrapuljut etsivät vain halpatyövoimaa kusetettaviksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe