citymarket hintaan 299;- . onko kokemuksia tai onko ihan susi ostos? pyörä olisi lähinnä ihan peruskäyttöön. muutaman kilometrin matka kotoa töihin!
scott atacama t6???
26
41016
Vastaukset
- mullekki
niin voisittako te jotka ootta jo kyseisen pyörän laittaneet kertokaa onko kannattava ostos , en mistään löydä tietoa kyseisestä mallista, onkohan etes scottin valmistama vaa onko kopio,,,sinä joka keskustelun aloitit joko olet hankkinut pyörän?
- Jumis
Luulisin että kyseessä on ihan oikee scotin valmistama pyörä. Mutta kun koitin etsiä netistä tietoa niin en löytänyt kyseistä pyörää enkä tuota toistakaan atacamaa, itse kans harkitsen semmoisen ostoa. Olisi kiva tietää onko susi ostos?
- Tarmo
Tuo Atacama Trail on vuoden 2002 tai sitä vanhempi malli, siksi sitä ei ole scottin sivuilla enää esitelty. Lyhyt googlaus kuitenkin kertoo, että sen on oltava vanha malli, koska yksi on ilmoitettu varastetuksi jo vuonna 2002. Samoja fillareita on myynnissä käytettynä näköjään mm. ebayssa. Joten tuskin mikään susi, koeajakaa sittarissa! Jos eivät anna koeajaa niin eipä kannata ostaakaan.
- Autoilija
Ihan asiallinen peli hintaisekseen
- - merkkiä löytyy myös
Väri on kuulemma Citymarketille varta vasten tehty. Vastaavia ei pitäisi löytyä muualta. Citymarket myy nykyisin myös Scott Sportster p6 merkkistä samaan 299,- hintaan. Se on kuulemma sama mitä urheiluliikkeet (olikohan kesportit) kauppaa 449, - euron hintaan. Ostin ja hyväksi havaitsin
- Jimici
- merkkiä löytyy myös kirjoitti:
Väri on kuulemma Citymarketille varta vasten tehty. Vastaavia ei pitäisi löytyä muualta. Citymarket myy nykyisin myös Scott Sportster p6 merkkistä samaan 299,- hintaan. Se on kuulemma sama mitä urheiluliikkeet (olikohan kesportit) kauppaa 449, - euron hintaan. Ostin ja hyväksi havaitsin
Ihan hyvä pyörä näkyisi olevan, ostin kaverilta käytettynä ja toimii... takavaihtaja Shimano 030
Rapid rise...
- eilen tuon
juu että hommasin tuon pyörän eilen,ja omassani on ainakin erilaiset vaihdevivut kuin viime vuonna myynnissä olleissa. olen tosi tyytyväinen,vaihteet ja jarrut on huippukamaa,kun ottaa huomioon 300E:n hinnan.ja ruonko on jämäkkä,sekä pyörät sopivat kadulle hyvin. Olen tyytyväinen ostokseeni. Pistäkäähän muutkin Atacaman ostaneet kommenttia..(tämä siis miesten malli 28" trail graf/harmaa/musta)
- Scott
Itse olen juuri tänään sopivasti sittarissa tähän pyörään törmännyt ja mietin sen ostamista tosissaan. Kannattaisiko ostos? Siinä oli 26" ja 28" valittavana ja värikin miellytti (tummanharmaa/musta). Hyvät vaihteet siinä on ja v-jarrut. Runko näytti olevan ihan asiallinen ja aika ohuet renkaat, mutta vanteet ovat sisäosasta taitetut, niin ne eivät helposti pitäisi vääntyä. Ulkoinen takavaihtaja saattaa tuoda ongelmia, joten vaihteistoa täytyy huoltaa säännöllisesti..Hinta on mielestäni kohdallaan, mutta onko ajettavuus sitä luokkaa mitä odotan?
- sunnuntaipyöräilijä
Scott kirjoitti:
Itse olen juuri tänään sopivasti sittarissa tähän pyörään törmännyt ja mietin sen ostamista tosissaan. Kannattaisiko ostos? Siinä oli 26" ja 28" valittavana ja värikin miellytti (tummanharmaa/musta). Hyvät vaihteet siinä on ja v-jarrut. Runko näytti olevan ihan asiallinen ja aika ohuet renkaat, mutta vanteet ovat sisäosasta taitetut, niin ne eivät helposti pitäisi vääntyä. Ulkoinen takavaihtaja saattaa tuoda ongelmia, joten vaihteistoa täytyy huoltaa säännöllisesti..Hinta on mielestäni kohdallaan, mutta onko ajettavuus sitä luokkaa mitä odotan?
Pari vuotta sitten ostin Acatama T6:n CM:stä. Olen satunnainen pyöräilijä, joten kilometrejä tulee vain 200-300 vuodessa. Pyörääni olen ollut tosi tyytyväinen. Hinta oli mielestäni edullinen ja mitään vikoja ei ole ilmaantunut. Runko on tukeva ja jarrut tosi hyvät. Vaihteen siirrossa ilmeni pientä takeltelua, mutta johtui uusien vaijereiden venymisestä tms. koska sain vaijerista säädettyä systeemin taas täsmälliseksi. Nyt fillarin perässä kulkee 2,5 vuotias esikoinen, ja runko ei notku vaikka paino aika takana onkin. Tosin luultavasti muiden merkkien hybridit toiminevat ihan yhtä hyvin. Oma vertailupohjani kun ulottuu 80-luvun retkipyörään, josta muksuna sain mm. rungon ajamalla poikki. Jarrutkin olivat teholtaan aika vaatimatonta luokkaa silloin.
- Mikä?
Juu ostin juuri Cittarista Scott Atacama mustan pyörän oli kyllä mielestäni hyvä hinta laatu ja nehän vietiin käsistä.
Tutkin tosiaan netistä enkä löytänyt vastaavaa.
Joten luulen että on Sportster koska oli satulassa no sehän ei vielä. Mutta shimanot olivat ja acerat jotka ovat parhaissa.
Sitten vielä kevyt on joten varmaan AL 7005 bi-axial
Semmonen kuin 2001 Scott Atacama sportser/trekk sx
Silloinen hinta jotain 630€
Tuossa hintaluokassa tällähetkellä 250€ on ihan hyvä ja norm. 455€ saakka ja siiten kattelaan jo parempia ja itte koottuja palasista.
eihän tietenkään voi tietää millä taas kohta sa jotain.
Luulen kyllä että jos scottin oma manuaali tulee ja niin ,ei ole varmaan paljon petetty.
Mutta olishan se kiva tietää toi malli?
Oliskohan se nyt Scott Atacama T6 hybridi 2006?
Shimano Aceroilla, Alu-rungolla?
Ainakin Bike Owners Manual on 2006.
(tässä vähän skotin atacamoja: park, sport, comp, tour, pro olisko men 2003 trekking T5 13,3kg, T4 13,3kg, TR3Eq 15,4kg, TR1Eq 14,4kg, T2 12,5kg
vai TR3, TR2, T6!!, RR4, TRAIL, TR4lady
Eihän kysymyksessä voi olla jonkinlainen palapelipyörä kuten on mahdollista tehdä Scotin tilausosista?
Jotensakin kuin tietokoneet nykyään ikään, ilman nimeä ja maata, tekijästä puhumattakaan.
Joku taisi tähänkin vihjata. - "ylämummo"
Mikä? kirjoitti:
Juu ostin juuri Cittarista Scott Atacama mustan pyörän oli kyllä mielestäni hyvä hinta laatu ja nehän vietiin käsistä.
Tutkin tosiaan netistä enkä löytänyt vastaavaa.
Joten luulen että on Sportster koska oli satulassa no sehän ei vielä. Mutta shimanot olivat ja acerat jotka ovat parhaissa.
Sitten vielä kevyt on joten varmaan AL 7005 bi-axial
Semmonen kuin 2001 Scott Atacama sportser/trekk sx
Silloinen hinta jotain 630€
Tuossa hintaluokassa tällähetkellä 250€ on ihan hyvä ja norm. 455€ saakka ja siiten kattelaan jo parempia ja itte koottuja palasista.
eihän tietenkään voi tietää millä taas kohta sa jotain.
Luulen kyllä että jos scottin oma manuaali tulee ja niin ,ei ole varmaan paljon petetty.
Mutta olishan se kiva tietää toi malli?
Oliskohan se nyt Scott Atacama T6 hybridi 2006?
Shimano Aceroilla, Alu-rungolla?
Ainakin Bike Owners Manual on 2006.
(tässä vähän skotin atacamoja: park, sport, comp, tour, pro olisko men 2003 trekking T5 13,3kg, T4 13,3kg, TR3Eq 15,4kg, TR1Eq 14,4kg, T2 12,5kg
vai TR3, TR2, T6!!, RR4, TRAIL, TR4lady
Eihän kysymyksessä voi olla jonkinlainen palapelipyörä kuten on mahdollista tehdä Scotin tilausosista?
Jotensakin kuin tietokoneet nykyään ikään, ilman nimeä ja maata, tekijästä puhumattakaan.
Joku taisi tähänkin vihjata.Mietin tässä, että voiko tankoa nostaa Scotista? Yritin mut ei oikeen järki riittäny. Olisko jollain antaa neuvoa?
- Eurik
Ostin minäkin 3 pv sitten K Citymarketista 250 (!) eurolla , ja olen tosi tyytyväinen - ei kannata verratakaan muiten perint. 200-300 euron hintaluokan pyörien kanssa. Sopii hyvin juuri jokapäiväisen työ- tai citymatkaan.
- Pöllötin
tommosen pyörän ja hintaa oli 200€. Viikon kokemuksen perusteella hyvä ostos tuohon hintaan. Vaihteet toimii välillä vähän nihkeesti, mut kevyesti menee. Voi olla, että ennen marraskuuta tuon saa vielä edullisemmin, luokkaa 150€.
- Fora
Ostin kyseisen fillarin 14.9.2006 hintaan 249E ja olen ajanut sillä jo yli 2000 km ja hyvinpä tuo on toiminut (Kulutus osia on mennyt mm.jarrupalat, renkaat ja ketjut olen uusinut mutta perustekniikaltaan pyörä vaikuttaa lujalta ja toimivalta)Saa nähdä sitten pitemmällä aikavälillä jatkuuko sama huolettomuus koska kuitenkin ajan kesät ja talvet keleistä piittaamatta n.12tkm vuodessa. Mutta näillä kokemuksilla uskallan scottia suositella.
- dalecooper
Hei,veljeltäni jäi toiselle paikkakunnalle muuton takia juuri tuollainen scott t6 atacama käyttämättömänä minulle,ja ajattelin myydä sen.
Itselläni ei siis kyseiselle pyörälle ole käyttöä,joten tässä kyselisinkin että mikä olisi sopiva hinta vähän ajetulle mallille ja mistä löytäisi tarkempia tietoja esim. myynti-ilmoitusta varten? - tane
dalecooper kirjoitti:
Hei,veljeltäni jäi toiselle paikkakunnalle muuton takia juuri tuollainen scott t6 atacama käyttämättömänä minulle,ja ajattelin myydä sen.
Itselläni ei siis kyseiselle pyörälle ole käyttöä,joten tässä kyselisinkin että mikä olisi sopiva hinta vähän ajetulle mallille ja mistä löytäisi tarkempia tietoja esim. myynti-ilmoitusta varten?Moro, tiedoksi vaan kaikille vastaavanlaisen pyörän omistajille. Kyseinen fillari on kysyttyä tavaraa, oma Scottini pöllittiin keittiöni ikkunan alta 20.4.
Pyörässä oli anturit ajotietokoneelle, lasten turvaistuimen pidike, juomapulloteline.
Pyörä sinänsä oli hyvä, viime kesänä uusittu kumit, kun alkuperäiset oli melko hauraan näköiset. Sopiva hintapyyntö tälläiselle 3 vuotta vanhalle pyörälle olisi 150e, hankintahinta ei ole ollut kuin 299e ja helpoin paikka myydä on huuto.net. - haluttua kamaa.
tane kirjoitti:
Moro, tiedoksi vaan kaikille vastaavanlaisen pyörän omistajille. Kyseinen fillari on kysyttyä tavaraa, oma Scottini pöllittiin keittiöni ikkunan alta 20.4.
Pyörässä oli anturit ajotietokoneelle, lasten turvaistuimen pidike, juomapulloteline.
Pyörä sinänsä oli hyvä, viime kesänä uusittu kumit, kun alkuperäiset oli melko hauraan näköiset. Sopiva hintapyyntö tälläiselle 3 vuotta vanhalle pyörälle olisi 150e, hankintahinta ei ole ollut kuin 299e ja helpoin paikka myydä on huuto.net.sama juttu... mun Atacama varastettiin melkein ikkunan alta viime yönä!!!!
Hemmetin hyvä pyörä ajaa ja vielä vajaa vuoden vanha.
Harmittaa niin pirusti.
Taitaa olla tässäkin joku pyörätilaus jostakin taholta.
Siis pitäkää huolta pyörästänne ja aina lukittuun varastoon! - hävittelijä
haluttua kamaa. kirjoitti:
sama juttu... mun Atacama varastettiin melkein ikkunan alta viime yönä!!!!
Hemmetin hyvä pyörä ajaa ja vielä vajaa vuoden vanha.
Harmittaa niin pirusti.
Taitaa olla tässäkin joku pyörätilaus jostakin taholta.
Siis pitäkää huolta pyörästänne ja aina lukittuun varastoon!Hei,
Tämä polkupyörä. Ostin tyttärelleni vuosi sitten citymarketista Scott pyörän, väri oli sininen valkoinen musta. Onko plaatu sama mistä puhutte? Meiltäkin se varastettiin ja nyt kuulemma kannattaa ilmoittaa poliisille vaikka ei olisikaan turvamerkitty. Mutta kun sen tarkempi merkki on unohtunut ja varmaankin sen verran tarvitsisi tietää kun tekee varkausilmoituksen. Voitteko auttaa?
- joku
aivan surkea en ostaisi sitä ikinä hajoaa käsiin
- Nikoasdasdsssss
Tosiaan tälläsellä nyt pari vuotta polettu, hintaluokkaansa todella hyvä pyörä polkea... Eipä oikeastaan muuta kun että taka-akseli meni poikki, vanteet ei kestä mitään, takavaihtajan korvake meni poikki ajossa, jonka takia meni sitten myös ketjusuojat, ketjut ja pari pinniä paskaksi. Eli hyvä mutta helvetin heikko pyörä.
- pyörää etsivä
Nikoasdasdsssss kirjoitti:
Tosiaan tälläsellä nyt pari vuotta polettu, hintaluokkaansa todella hyvä pyörä polkea... Eipä oikeastaan muuta kun että taka-akseli meni poikki, vanteet ei kestä mitään, takavaihtajan korvake meni poikki ajossa, jonka takia meni sitten myös ketjusuojat, ketjut ja pari pinniä paskaksi. Eli hyvä mutta helvetin heikko pyörä.
olen kauan etsinyt tollasta scott contessa 50 pyörää jyväskylästä... Tietääkö kukaan mistä saattais löytyä? tai jyväskylästä mitään polkupyörä kauppoja?
- Börje 321
Nikoasdasdsssss kirjoitti:
Tää kuulostaa siltä että vaihtaja väärin säädetty ja päässyt pienimmillä vaihteella pinnojen väliin. Eli äripäitä ei ole rajattu kunnolla. Oli kuulostaa itse aiheutetulta ton korvakkeen ja siitä seuranneet vahingot.
- Börje 321
Börje 321 kirjoitti:
Tää kuulostaa siltä että vaihtaja väärin säädetty ja päässyt pienimmillä vaihteella pinnojen väliin. Eli äripäitä ei ole rajattu kunnolla. Oli kuulostaa itse aiheutetulta ton korvakkeen ja siitä seuranneet vahingot.
Eli vastaus Nikoasd...:n viestiin.
- atacama
Ajelen edelleen tuolla samaisella cittarin tarjous atacamalla, ostettu ehkä vuonna -05 tai -06. Parhaimpina vuosina tullut kilometrejä 2-3tkm. 2016 polkastessa ylämäkeen takavaihtajan kannatin halkesi ja siinä rytäkässä meni myös takapyörän laakerit. Vielä odottelee kunnostusta, sen verran hyvä pyörä hintaisekseen ollut.
- ak
mun scott makso 650e ja se on älyttömän hyvä XD.
- nolotyyppi2
Hei,
Ostin 20 eurolla huoltamattoman ja 10v pyöräsuojassa nukkuneen Atacaman, vaihdoin renkaat, (bilteman, oi ei, pyörä meinasi räjähtää kun laitoin bilteman renkaat siihen, siis apua) jarrupalat, ketjut, avasin kaikki laakerit, irrotin kasetin ja purin vapaa rattaan, vaijerit avasin myös.
Pyörä toimii erittäin hyvin, hinnaksi tuli 55e.
Mut hei haloo, kuka ajaa v-jarrullisella bilteman osilla huolletulla pyörällä, ei onko vähä noloo, hei nolo tyyppi, osta tsäk tsäk ultra tsup tsup, ei maksa kuin 2800e, hei osta, älä käytä vanhaa pyörää, ja varsinkaan bilteman osilla, nolo tyyppi oot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462751Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15954Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm66862Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829