Hei!
Ajattelin kertoa, että kokeilin tällaista kotikutoista hoitoa käsille ja kasvoille. En muista, mistä tämän vinkin löysin, ei ole oma idea.
Otin aamukahvin poroja teelusikallisen ja sekoitin niitä n. teelusikalliseen hunajaa. (minulla oli sellaista saunahunajaa, jossa ruusua, mutta luulen että kaikki hunaja käy) ja levitin käsiin ja kasvoille. Kuorivaa vaikutusta voi saada aikaiseksi hieromalla KEVYESTI ja HELLÄSTI sormenpäillä, (mutta koska kahvinporot ovat kamalan karkeita, en suosittele ainakaan kasvoilla kuorinnaksi, jos on yhtään herkkä iho. Oikeasti). Tämän sekoituksen annetaan olla muutama minuutti ja huuhdellaan huolella pois.
Sitten vaan kosteusvoidetta vähän.
Kokeilkaa omalla vastuulla. Minulla pehmensi ihoa, pienensi ihohuokosia hieman ja teki muutenkin sileämmäksi. Minulla on rasvoittuva, herkästi punoittava ja isohuokosinen iho.
kahvi+hunaja-naamio
minulla toimi
5
2919
Vastaukset
- mursutyttö
taidan kokeilla kun seuraavan kerran keitän kotona kahvia.
- Lara1985
täytyy kokeilla :) kuulosti hyvältä! heti hunajat nassuun, laitan kommenttia sitten mikä lopputulos :)
- bahahaa
ei tainnu toimia...=D
- Swannn
Olen tehnyt kahvinaamioita monta vuotta huokoset on pysynyt selvästi pienenä ja toimii kuorintana hyvin, iho on heleämpi.
- Wienerboat
Ekan kerran kokeilin koko keholle ja hieroin kevyesti ja nyt iho on silkkisen pehmeä! Täytyy uudestaan kokeilla joku päivä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181