Kun ei täällä Seinäjoella miehille kelpaa kaunis nainen? Tai voi toki olla, että itse olen nirso, miestarjonta täällä kun ei oikein vastaa sitä mitä haluaisin..tai sitten olen kohdannut vain vääränlaisia miehiä. Amislaisia täällä näyttää pyörivän paljon tai sitten noita juottoloissa rypeviä.
Missään ei pitäisi olla vikaa; olen kauniiksi kehuttu (ja kaunis myös omasta mielestäni), 24v, hoikka, mutta naiselliset kurvit omaava pitkähiuksinen brunette. Olen ystävällinen ja huumorintajuinen ja hyvin eläinrakas. Elätän itse itseni, en ole riippuvainen muiden rahoista, joten en kaipaa "rikastakaan" miestä. Käyn joskus pienellä porukalla bilettämässä, mutta rakastan myös koti-iltoja. Suhteessa arvostan ja kunnioitan kumppaniani ja kyllä osoitankin sen, eli en ole sisäänpäin kääntynyt ja osoitan tunteeni. Kumppanini kaverit ovat myös minulle tärkeitä ja aina tervetulleita kylään (tätä luulisin kumppanin yleensä arvostavan, että kavereidenkin kanssa tulen juttuun?).
Seksi on minulle tärkeää, joten kumppani ei voi valittaa kavereillekaan, että "muijalta ei saa". ;)
En ole avuton tulenteossakaan mökillä tai eräjormailussa, pidän mökkeilystä ja yleisestä samoiluista. En ole pumpulissa kasvanut, vaan nähnyt ihan raakaa elämää iästä huolimatta, joten en myöskään säiky pienistä enkä kovin isoistakaan jutuista.
Missä on Seinäjoella sellainen mies, joka olis ihan miehen iässäkin, armeijan käynyt, sen näköinen että kehtaa esitellä vanhemmillekin, tulee toimeen savolaisperäisen sukuni kanssa, ei ryyppää joka perkeleen viikonloppu, kehtaa esittää tunteensa myös julkisesti eikä olis niin ristuksen ylypiä pohjalainen?
Mikähän on vikana..?
24
542
Vastaukset
- adhrrsrgvc
Olet liian itserakas, siinä syy. Ja jos sinä olet kranttu miesten suhteen, miehet ovat sitä samaa naisten suhteen, ja se ihanne nainen on kaunis sisältäkin ei vain omakehu-ulkoisesti.
- Meimei-85
omahyväinen tai itserakas, kaukana siitä. Vasta oppinut pitämään itsestäni hiukan enemmän kuin ennen, joten omakehun ei pitäisi haista. :)
- hkjhkh
Meimei-85 kirjoitti:
omahyväinen tai itserakas, kaukana siitä. Vasta oppinut pitämään itsestäni hiukan enemmän kuin ennen, joten omakehun ei pitäisi haista. :)
Kieltämättä nyt harmittaa kun en asu lähelläkään Seinäjokea, vaikutat aika mielenkiintoiselta naiselta.
Onnea etsintään. Toivottavaasti löydät arvoisesi miehen ;)
- ålfdpå
kuin sellainen mies, jota ei olekaan.
- !!!!
"Tai voi toki olla, että itse olen nirso, miestarjonta täällä kun ei oikein vastaa sitä mitä haluaisin..tai sitten olen kohdannut vain vääränlaisia miehiä. Amislaisia täällä näyttää pyörivän paljon tai sitten noita juottoloissa rypeviä."
Kyllä tuo vähän kuulostaa rivien välistä siltä että sinä tosiaan olisit nirso. Olet siis kuitenkin kohdannut miehiä. Jos juottoloissa rypevät eivät kelpaa, niin herää kysymys että missä sitten sen sopivan miehen voisi kohdatakaan. Eihän nuori mies siellä baarissa voi naiseen tutustua, ellei viihdy siellä. Monet ovat opetelleet viihtymään ja sehän tapahtuu nimenomaan viinan voimalla (kukaan kestä yksin olla selvinpäin kun muut ovat räkäkännissä). Sinun iässä se nyt on tämän maan tapa käydä baareissa juopottelemassa joka viikonloppu ja siinä sivussa vähän katsastaa toisen sukupuolen edustajia. - Mies_1983
Muuten kyllä voisin ehkä ottaa yhteyttä, mutta olen allerginen koirille, joten taidanpa jättää väliin.
- Meimei-85
alkaa kyllä pikkuhiljaa miettimään rauhottumista, mutta kai se sitten pitää paikkansa, että miehet tulee muutamalla vuodella henkisesti perässä, kun ne tosiaan tuolla baareissa pyörii. :( Kyllä, huomiota saan miehiltä ja naisilta viihteellä ollessa, mutta ei sellaista kännistä örvellystä jaksa kukaan.
Mutta no.. miestä odotellessa. ;)
Btw, pitäskö heittää härskit ja iskeä tänne mun numero ja katsoa, kuka USKALTAA laittaa mulle fiksua viestiä, jossa olis vähän flirttiä, kenties joku runo! :D Tässä: 045-6731785
En sitten todellakaan vastaa asiattomiin viesteihin. ;) - Meimei-85
Meimei-85 kirjoitti:
alkaa kyllä pikkuhiljaa miettimään rauhottumista, mutta kai se sitten pitää paikkansa, että miehet tulee muutamalla vuodella henkisesti perässä, kun ne tosiaan tuolla baareissa pyörii. :( Kyllä, huomiota saan miehiltä ja naisilta viihteellä ollessa, mutta ei sellaista kännistä örvellystä jaksa kukaan.
Mutta no.. miestä odotellessa. ;)
Btw, pitäskö heittää härskit ja iskeä tänne mun numero ja katsoa, kuka USKALTAA laittaa mulle fiksua viestiä, jossa olis vähän flirttiä, kenties joku runo! :D Tässä: 045-6731785
En sitten todellakaan vastaa asiattomiin viesteihin. ;)..en myöskään vastaa puheluihin. ;)
- 11+20
Meimei-85 kirjoitti:
..en myöskään vastaa puheluihin. ;)
Ihan vaan mielenkiinnosta.. Joko meni numero tukkoon?
- Arasville
Maalainenkaan ei tee mitään rumalla naisella.
Oli sellainen kuvaus että eipä paljon kiinnosta tekstailla eikä soitella. Itserakasta ja lapsellista...
- Hihahii
Terveisin 22v nainen.. Mutta ei tuo jaksa harmittaa :)
Tee niitä asioita mistä tuut onnelliseksi, kyllä oikea ihminen löytyy joskus jos löytyy.- Meimei-85
olen itsekin kasvanut ja edelleenkään rumaksi ei voi sanoa. :) Kummaa, kun Suomessa on niin paljon masentuneita ihmisiä joiden itsetunto saattaa olla nollassa ja sitten kun itseään vähän kehuu, niin sanotaan itserakkaaksi. :D Naurattaa kyllä. :D
Mutta Oululaiselle: jep, kyllä se oikea ihminen löytyy jos on löytyäkseen. - Etelä-Suomeen
Meimei-85 kirjoitti:
olen itsekin kasvanut ja edelleenkään rumaksi ei voi sanoa. :) Kummaa, kun Suomessa on niin paljon masentuneita ihmisiä joiden itsetunto saattaa olla nollassa ja sitten kun itseään vähän kehuu, niin sanotaan itserakkaaksi. :D Naurattaa kyllä. :D
Mutta Oululaiselle: jep, kyllä se oikea ihminen löytyy jos on löytyäkseen.Tarjonta etelämpänä on monipuolisempaa... Toki ihmiset ovat keskimäärin kiireisempiä ja ahdistus näkyy kasvoilta jne. mutta keskimääräistä koulutetumpia. Valinnanvaraa on taatusti enemmän kuin jossain Pohjanmaalla.
- lilly -86
Totta on että sen hyvän ja kunnollisen miehen löytäminen on niin pirun vaikeaa. Kaikenlaisia viheltäjiä on kyllä mutta...
Mutta ei heitetä kirvestä kaivoon likat. Varmasti löytyy miehet vielä meillekin ja jos ei löydy (mieleistä) niin muistakaa: mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. - kloppi89
pirullinen tilanne teikäläisellä. Taidanpa seuraavalla kerralla kun Sjoella viihteelle lähden, niin silmät pitää auki josko vaikka samaan paikkaan olisit myös eksynyt;P No joo, oman ikäistä seuraa pitäs varmaa kuitenkin kattella. Jos ja kun kuvauksesi sinusta pitää hyvin paikkansa niin varmasti katseita tulet saamaan... Eria asia on sitten johtavatko ne lopulta mihinkään itse kunkin osalta, mutta kirvestä kaivoon ei missään nimessä kannata heittää1
- Amisten frendi
Taitaa olla sielläkin päässä vähän asenneongelmaa. Esim. puhut "amislaisista" jotenkin halveksuvaan sävyyn, aivan kuin kukaan heistä ei olisi "arvoisesi". Kertoo vähän siitä ettet ole valmis tutustumaan ihmisiin avoimesta ja ennakkoluulottomasti, vain luokittelet heidät esim. koulutuksen, ulkokuoren tai statuksen mukaan. Vaikeuttaa varmasti sen miehen löytymistä, jos kohtelet suurta osaa miehistä ylimielisesti.
Itse ainakin tunnen monta fiksua, reilua ja todella mukavaa miestä, jotka eivät ole amista enempää kouluja käyneet. Ihan tyytyväisiä heidän vaimonsa ja lapsensa ovat heihin olleet. Itse kyllä suoritin akateemisen tutkinnon, mutta en sen takia että voisin sillä elvistellä ja tuntea itseni muita paremmaksi.- Meimei-85
olen muuten käynyt itsekin, mutta "amis" on täällä päin ainakin viittaus tämmöisiin 18-21v nuoriin miehiin, jotka kulkee lippis päässä, virttynyt takki päällä ja lökähousut jalassa. :) Joten ei pahalla siis oikeille ammattikoulun käyneille! Asenneongelmaa mulla ei mielestäni ole ja tutustuisin mielelläni uusiin ihmisiin. Ja nimimerkille 11 20; ei ole mennyt numero tukkoon, kukaan ei ole nimittäin tekstannut! :O
- ex-raitis
Suomalaisella miehellä on kaksi vaihtoehtoa. Jos haluaa tyttöystävän ja myöhemmin ehkä lapsia ja perheenkin, on pakko alkaa käymään baareissa ryyppäämässä. Suomessa valitettavasti tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen voi käytännössä tehdä vain näissä paikoissa. Tarinat tapaamisista bussipysäkeillä ja kirjastossa ovat pitkälti vain romanttista haihattelua ja tälläisiä kohtaamisia tapahtuu tässä maassa aniharvoin.
Toinen vaihtoehto on sitten olla menemättä sinne baariin ja pysyä raittiina, mutta sitten kohtalona on useimmiten yksinäinen vanhan pojan elämä. Toki tälläisiä miehiä joille ei viina ja baarit maistu on paljonkin, mutta naisena et heihin törmää.
Pelkkä baarissa käyminen ei myöskään riitä, siellä pitää viihtyä. Käytännössä tämä tarkoittaa että viinankin pitää maistua. Miksi miehen pitää olla armeijan käynyt?
- Meimei-85
pidän isänmaallisista miehistä.
- hgkjhghgfvhjb
Meimei-85 kirjoitti:
Kyllähän Seinäjoella riittää näitä kiitoshuppari-leijonakoru-AUKin kurssiverkkarijannuja. Käyt sieltä valkkaamassa itsellesi oman isänmaallisen miehen.
Meimei-85 kirjoitti:
Isänmaallinen voi olla silti, vaikka ei siedäkään sellaista systeemiä, mikä varusmiespalvelus on. Armeija käydään muutenkin siinä iässä, kun ollaan vielä henkisesti keskenkasvuisia kakaroita. Mielipiteet muuttuvat vielä monissa asioissa sen iän jälkeen. Armeijaan mennään vain, koska se on "pakko". Ei 19-vuotiaalla mitään oikeita aikuisia ajatuksia muuten vielä mistään asiasta ole.
Ja eiköhän suomessa ole puolustusvoimien ylipäällikkönäkin tällä hetkellä henkilö, joka EI ole käynyt armeijaa?
Mitä hyödyttää yksilöiden "isänmaallisuus", jos sillä ei kuitenkaan mihinkään asiaan pysty vaikuttamaan?
Minä sain rauhanaikaisen vapautuksen mielenterveydellisista syistä, mutta olisin voinut kyllä tietysti vain kieltäytyäkin. Parempi vaihtoehto oli kuitenkin hankkia vapautus, säästyi hankaluuksilta.
Toisten miesten seurassa tässä maailmassa saa muutenkin olla riittävästi. Armeija on siksikin perseestä kun siellä on pelkkiä miehiä. Naisen seuraa mies kaipaa. Armeijasta ei ole sosiaalisten taitojen kannalta mitään hyötyä. Kyllä omaa sukupuolta olevien kanssa aina osaa kommunikoida luonnostaankin, mutta kun pitäisi oppia tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen.
- sacred_heart
Ainakin yks vika on se että kuvailet itseäsi kauniiksi kehutuksi, ystävälliseksi, huumorintajuiseksi ja hoikaksi. Puhumattakaan siitä että vaadit miehen käyneen armeijan ja että miehen pitäisi tulla toimeen savolaisen sukusi kanssa (mikä on edes savolainen suku, miten se eroaa vantaalaisesta suvusta?).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1817423Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa803722"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223638Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma802919Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1022432- 1361994
- 541374
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3771329Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591322