Jee! Enää täytyy odottaa, että hiekat lakastaan pois, ja pääsee taas rullaluistelemaan!!
Lumet sulaa!!:)
4
458
Vastaukset
- Jussi (slowandscared
Nyt on varastossa uuden karheat Bont Jetit ja tosiaan kevät kelejä sekä noita hiakan poistoja odotellaan. Tässä on nyt pari vuotta ollut hiljaiseloa tän harrastuksen (ja muidenkin) suhteen, mutta taas piti (väkisin) aloittaa. Täällä, palstalla, näyttää olevan aika hiljaista nykyään, vaikka kyllähän toi talvikin keskusteluintoa vähentää...
Eiku hyviä "puristuksia" kaikille- Skikettelijä
Pyh.. En anna hiekoitus sepelin haitata menoa vaan menen jo skikeillä!
- aurinkorulla
Skikettelijä kirjoitti:
Pyh.. En anna hiekoitus sepelin haitata menoa vaan menen jo skikeillä!
Ah tuota ihanuutta :D Jos tän kesän vetäis vanhoilla luistimilla. Ja ale myynnistä syksyllä uus setti alle.
- Kevät tulee
aurinkorulla kirjoitti:
Ah tuota ihanuutta :D Jos tän kesän vetäis vanhoilla luistimilla. Ja ale myynnistä syksyllä uus setti alle.
Joo kyllä odotellaan jo rullailukelejä kovasti. Jonkinlaista kunnon ylläpitoa ollu talven aikana, josko se jelppais keskivauhdin nostossa. Matalavartisiin luistimiin en ainakaan vielä siirry 90mm fitness-luistimista mutta se mietityttää, pitäisikö hommata jotkut Matterin tms. "paremmat" pyörät... missä määrin niistä on hyötyä vauhdin kasvattamisprojektissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929