Itselleni mies laittoi kysiset pidennykset , hiukset tilasin ebaysta. Näissä on se kupari/metalli vai mikä rengas liekään eli ei siis silikoni.
Nyt haluaisin kokemuksia siitä että kuinka paljon nämä rasittaa omaa hiusta? Kun jostain luin että ihan kaljuja länttejä tullut ?! :/
Kokemuksia micro ring loop-hiuspidennyksistä
6
4511
Vastaukset
- hiusta
pidennys oli jonkun 2kk, ei katkennu, vähän rastottui juuresta, mutta sen sai hyvin selväksi. Siinä rastakohdassa oli irronneita omia hiuksia, mitkä irtoaa ihan normaalistikin.
Nyt oon tilannu uudestaan hiusta ja micro ring kiinnityksellä. - hghgf
Mulla on tollaset. Kuparirengasta tosin suojaa joku muovitus. Ei ole tullu kaljuja läikkiä yhtään eikä näytä siltä että oma tukka olisi rasittunut. Ollut kk päässä. Itse laitoin.
- faerie
Micro ring pidennykset rasittaa omaa hiusta vähemmän, kuin esimerkiksi sinetit joiden poistaminen on yhtä helvettiä ja repii hiuksia. Jos hiuksiin tulee kaljuja länttejä ja omat hiukset lähtee katkeilemaan, niin vika on silloin pidennysten laittajassa. Pidennyshiusta on joko liikaa (=pidennys painaa liikaa) tai pidennykset on kiinnitetty huonossa kulmassa, jolloin tuloksena voi olla pahimmassa tapauksessa myös katkeilu.
- hiukset
Minkä mittaisiin hiuksiin noita voisi laittaa? Eli ettei jää rinkulat näkyviin.
- Hair Gl ámour
Ei ole komuksia micro ring -pidennyksistä, ainoastaan sineteistä. Onko joku kokeillut Hair Gl'Amourin menetelmää? Pysyykö sillä?
- beebee09
Micro ringien pysyvyyteen vaikuttaa hieman myös oman hiuksen ominaisuudet; miten rasvainen/liukas oma tukka on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793