Tukkirekan perässä

ajaminen.

14

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Kiva kuva, mutta selvästi feikki.

      • ?

        Mistä tunnistat sen feikiksi?


      • .............
        ? kirjoitti:

        Mistä tunnistat sen feikiksi?

        Olen ammattimainen kuvankäsittelijä. Tuo ei ole edes kovin tehty.


      • niin?
        ............. kirjoitti:

        Olen ammattimainen kuvankäsittelijä. Tuo ei ole edes kovin tehty.

        Juu juu, ammattimainen kuvankäsittelijäpä hyvinkin - eli olet siis kokeillut pari kertaa Adobe Photoshopia kuvaamataidon tunnilla. Minäkin olen muuten avaruusteknologian diplomi-insinööri. Kerropa nyt, mistä tunnistaa.


      • .................
        niin? kirjoitti:

        Juu juu, ammattimainen kuvankäsittelijäpä hyvinkin - eli olet siis kokeillut pari kertaa Adobe Photoshopia kuvaamataidon tunnilla. Minäkin olen muuten avaruusteknologian diplomi-insinööri. Kerropa nyt, mistä tunnistaa.

        No jos ei 12 vuoden työhön liittyvä kuvankäsittelykokemus ole ammattimaista, niin mikähän sitten olisi? Miksi pitää erikseen alkaa selittämään teknisiä yksityiskohtia, mistä kuvan tunnistaa olevan päivänselvä feikki, kun sen jokainen näkee joka kuvankäsittelytekniikoita tuntee edes jollain tasolla? Ei huvita itsestäänselvyyksiä alkaa selittelemään... Lähetä kuva tarkempiin tutkimuksiin vaikkapa johonkin käsittelyä harjoittavaan mainostoimistoon ja kysy mielipidettä, jos kerran noin kovasti kiinnostaa. Ehkä joku kertoo ihan ilmaiseksi. Onnea avaruusteknologiaan.


      • jo on laiska
        ................. kirjoitti:

        No jos ei 12 vuoden työhön liittyvä kuvankäsittelykokemus ole ammattimaista, niin mikähän sitten olisi? Miksi pitää erikseen alkaa selittämään teknisiä yksityiskohtia, mistä kuvan tunnistaa olevan päivänselvä feikki, kun sen jokainen näkee joka kuvankäsittelytekniikoita tuntee edes jollain tasolla? Ei huvita itsestäänselvyyksiä alkaa selittelemään... Lähetä kuva tarkempiin tutkimuksiin vaikkapa johonkin käsittelyä harjoittavaan mainostoimistoon ja kysy mielipidettä, jos kerran noin kovasti kiinnostaa. Ehkä joku kertoo ihan ilmaiseksi. Onnea avaruusteknologiaan.

        aika pitkän laarituksen jaksoit kirjoittaa siitä ettei kiinnosta kertoa. Helpommalla olisi varmaan päässyt ku olis vaan kertonu


    • iuhirgusg

      Final Destination 2 oli tuontapainen tilanne.

    • maan vetovoima ei ole vaikuttanut yhteen tukkiin ollenkaan mahtaa olla heliumia sisällä.

      • jännää.

        Et ole kuullut, että putoava kappale voi myös hetkellisesti pompata maasta takaisin ilmaan? Meidän muiden mielestä se on aika normaali ilmiö.


      • ioppp
        jännää. kirjoitti:

        Et ole kuullut, että putoava kappale voi myös hetkellisesti pompata maasta takaisin ilmaan? Meidän muiden mielestä se on aika normaali ilmiö.

        lIENEE AME-AME-AMERIIIKAN TAPPAUS.Eli kaikki on mahdollista.Suomessa dieselin hinta nousee 30centtiä litra!Tekee tukkirekoille kohta 10 000e vuotuisen lisäkustannuksen.Ei mee hyvin meilläkään.


      • ioppp kirjoitti:

        lIENEE AME-AME-AMERIIIKAN TAPPAUS.Eli kaikki on mahdollista.Suomessa dieselin hinta nousee 30centtiä litra!Tekee tukkirekoille kohta 10 000e vuotuisen lisäkustannuksen.Ei mee hyvin meilläkään.

        Yksi hyvä keino tunnistaa feikki lähes aina on kuvanlaatu ja jos kuva on pienenkokoinen kuten tuo.

        kysymys kuvasta: Miksi kaikki muut tukit tippuvat aivan rekan viereen ja yksi lentää suoraan kohti. Ei kovin todennäköistä.
        Miten se voi pompata maasta täysin vaakatasossa ilman varjoa. Ei mitenkään.
        Ja näkeehän tuosta vieläpä kuinka clone työkalua on käytetty, joskin aika huonosti. mm- Varjot menee miten sattuu ja rajat näkyy mistä kohdin tukki on liitetty.

        Toki tuo Venäjällä varmasti on mahdollista :D ja miksei muuallakin, kuten kongin kangas vai miten se nyt kirjoitettiin.


      • jännää. kirjoitti:

        Et ole kuullut, että putoava kappale voi myös hetkellisesti pompata maasta takaisin ilmaan? Meidän muiden mielestä se on aika normaali ilmiö.

        nähnyt männyn tuki paljokin pomppivan kuin kumipallo?

        Olen nähnyt pudotettujen mäntytukkien käytöksen käyttäytyy pikkusen erilailla.

        Vaarallisia ne on vaikka ne olisi ainoastaan tiellä ollessaankin


    • Onko tuo rekka vai traktori? Näyttää aika pieneltä tuo perävaunu...

      Ja isoja puita. Amerikastako?

      Toisaalta tuo vaunu ei edes näytä tukkivaunulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe