Naiset arvioivat miehiä auton perusteella
Psykologit ovat vihdoin vahvistaneet sen, minkä miehet ovat jo pitkään tienneet: naiset todella arvioivat miehen kiinnostavuutta ja vetävyyttä hänen omaisuutensa ja statuksensa perusteella, kertoo Telegraph -lehti.
Walesin yliopiston psykologian lehtori Michael Dunnin vetämässä tutkimuksessa 21-40-vuotiaita naisia pyydettiin arvioimaan miesten kiinnostavuutta kuvien perusteella. Kuvissa sama mies istui joko Ford Fiestassa tai Bentley Continentalissa.
Ja kuinkas ollakaan, kuusinumeroisen summan maksavan Bentleyn rattia puristava mies arvioitiin aina korkeammalle kuin jokamiehen tai -naisen Fiestassa penkillä istuva.
Toisaalta eivät miehet ole paljon naisia syvällisempiä. Dunn testasi miehiä samalla metodilla kuin naisia. Tutkimuksen mukaan miehille oli aivan sama, millaista autoa nainen ajoi, sillä miehet "tuomitsivat" naiset puhtaasti heidän kasvojensa ja muotojensa perusteella.
Michael Dunnin mukaan tämä todistaa sen, että naiset arvostelevat miehiä heidän omaisuutensa ja statuksensa pohjalta, kun taas miehiä kiinnostaa lähinnä naisen ulkonäkö.
http://www.iltasanomat.fi/autot/2060194
Naiset ovat pinnallisia, raha kiinnostaa
36
1206
Vastaukset
- parhaimmillaan...
Miksi ihmeessä näin ei olisi? Pelkkää kuvaa tutkaillessa ei ole mitään konkreettista mihin tarttua. Autolla ei välttämättä ole meille miehille niin väliä, mutta naisen pukeutuminen jo alkaa kummasti vaikuttamaan tai sillä saa ainakin tuhottua houkuttelevuutensa.
- Autoton ATM
sinnikkäästi väittävät, ettei tällaisilla asioilla ole minkäänlaista merkitystä. Käytännössä varsinkin autottomat miehet huomaavat hyvin nopeasti, kuinka paljon merkitystä autolla tai varallisuudella naiselle on.
- Meimei-85
Autoton ATM kirjoitti:
sinnikkäästi väittävät, ettei tällaisilla asioilla ole minkäänlaista merkitystä. Käytännössä varsinkin autottomat miehet huomaavat hyvin nopeasti, kuinka paljon merkitystä autolla tai varallisuudella naiselle on.
Mulle ainakin on yks paskanhailee onko miehellä autoa vai ei. Tosin, jos on auto, niin sillä on väliä ettei se vaan mikään Lada tms romu ole. :P Muuten ihan sama. :D
- .........
Autoton ATM kirjoitti:
Ensinnäkin jos oikeasti rakastuu silloin ei sillä kaiketi ole merkitystä.
Mutta alkuvaiheessa kun et ole vielä ihastunut sen kummemmin niin silloin tietty raha ja autot ym. viehättävät. Tottakai elämä varakkaan miehen kanssa on helpompaa kuin köyhän miehen kanssa. Ja tottakai auton omistava mies on kivempi koska se voi ajeluttaa pitkin kaupunkia. :-)
Nämä on ihan niitä käytännön asioita.
Perusasiat pitää olla kunnossa: työ, koulutus, auto, ei alkoholismia, ei masennuslääkkeitä, ei masentunut, ei itsetuhoinen, ei huonoja taustoja ym.. ja normaalit kaverit. - vain...
Autoton ATM kirjoitti:
Kuvallisen testin ongelma kuitenkin on, ettei siitä pysty arvioimaan muuta kuin ne harvat asiat mitä siitä näkyy. Oikeassa elämässä lukemattomat muutkin asiat vaikuttavat, joko negatiivisesti tai positiivisesti.
- olla normaali
......... kirjoitti:
Ensinnäkin jos oikeasti rakastuu silloin ei sillä kaiketi ole merkitystä.
Mutta alkuvaiheessa kun et ole vielä ihastunut sen kummemmin niin silloin tietty raha ja autot ym. viehättävät. Tottakai elämä varakkaan miehen kanssa on helpompaa kuin köyhän miehen kanssa. Ja tottakai auton omistava mies on kivempi koska se voi ajeluttaa pitkin kaupunkia. :-)
Nämä on ihan niitä käytännön asioita.
Perusasiat pitää olla kunnossa: työ, koulutus, auto, ei alkoholismia, ei masennuslääkkeitä, ei masentunut, ei itsetuhoinen, ei huonoja taustoja ym.. ja normaalit kaverit.Just näitä tavallisia miehiähän ne naiset haluavat.
"Perusasiat pitää olla kunnossa: työ, koulutus, auto, ei alkoholismia, ei masennuslääkkeitä, ei masentunut, ei itsetuhoinen, ei huonoja taustoja ym.. ja normaalit kaverit."
Niin että kun nämä perusasiat miehellä vaan on kunnossa vetävän ulkonäön lisäksi niin ei kun panemaan vaan. Huomatkaa nyt miehet että ei nämä naisemme todellakaan paljon mieheltä vaaadi. Vain nämä tällaiset perusasiat pitää olla kunnossa ja se on siinä kaikki !
Tuolla yksi nainen kertoo että ei edes autoa tarvitse miehellä olla, mutta silloin jos miehellä auto on niin se ei saa olla mikään halpa romu tai Lada.
Näinhän se juurikin on. Naiselle miehen auto ei sinänsä kohota hänen statustaan, vaan auton omistaminen ja pitäminen symboloi miehen tuloja ja statusta. Näin ollen jos on kyse halvasta autosta niin se on naiselle turn-off, sillä sellaisen auton pitäminen ei mitenkään viittaa siihen että miehellä olisi paljon varallisuutta tai korkeat tulot ja asema tavarantuotannossa.
- 66666666666666666666
heh.. No kyllä naisetkin ensin kiinnittävät huomiota ulkonäköön ja plussaa on lompakon paksuus, autotonta miestä en tässä iässä (38v.) huolisi, koska kokemus kertoo puolestaan sen että mies käyttää minua hyväkseen autoni vuoksi.. Ei naisen kuulu kuskailla miestä ympäri kyliä ja vielä omaan piikkiin..
Olen valitettavasti seurustellut pihin kanssa joka eli minun kustannuksellani ja tämän elätin myötä opin sen, ettei yksikään mies mälläile minun rahoillani vaan huolin ainoastaan miehen jolla on tulotaso sen verran korkea että pärjää hyvin niillä eikä tarvi minun omaisuudella mälläillä.- että tuskin
ainakaan nainen voi sietää omaa tulotasoaan pienempituloista miestä. Toisin päin kyllä siedetään.
Tämä autoa omistamattoman suuri taipumus siipeillä autollisen kaverinsa kustannuksella on asia joka lopettaa minkä tahansa kaverisuhteen. Se on, ikävä kyllä, hyvin yleinen riesa auton omistavalle joka kaveraa autottoman kanssa.
Se on vielä siedettävää siipeilyä silloin jos auton omistaa mies jolla on selvästi suuremmat tulot kuin mitä hänen siipeilevällä naiskaverillaan. - _pellehermanni_
että tuskin kirjoitti:
ainakaan nainen voi sietää omaa tulotasoaan pienempituloista miestä. Toisin päin kyllä siedetään.
Tämä autoa omistamattoman suuri taipumus siipeillä autollisen kaverinsa kustannuksella on asia joka lopettaa minkä tahansa kaverisuhteen. Se on, ikävä kyllä, hyvin yleinen riesa auton omistavalle joka kaveraa autottoman kanssa.
Se on vielä siedettävää siipeilyä silloin jos auton omistaa mies jolla on selvästi suuremmat tulot kuin mitä hänen siipeilevällä naiskaverillaan.Ei se autoa omistamattomuus tarkoita että mies siipeilijä olisi. Itselläni ei ole autoa koska en tunne moista tarvitsevani. Muutaman kilometrin työ- ja ostosmatkat sujuvat mainiosti polkupyörälläkin. Ehkä pari kertaa vuodessa tulee vastaan sellainen tapaus ettei polkupyörän kuljetuskapasiteetti riitä tai pitää päästä vähän kauemmas ja joutuu kysymäään autoa lainalle.
Minua naisen rahat eivät kiinnosta. Omillani olen tullut toimeen tähänkin asti. Korkeintaan sitten asiasta tulisi pieni ongelma jos naisen pitäisi yhtenään päästä ulkomaan reissuille tms. mihin omat rahani eivät riittäisi. - ***---*****
että tuskin kirjoitti:
Se on vielä siedettävää siipeilyä silloin jos auton omistaa mies jolla on selvästi suuremmat tulot kuin mitä hänen siipeilevällä naiskaverillaan.Minulle ei ole se väliä, että miehellä olisi pienemmät tulot kuin minulla, mutta silloin vihellän pelin poikki kun minun rahoillani aletaan mälläilemään ja minun pitää tarjota sitä sun tätä VAIN siksi koska minulla on suuremmat tulot. Näin se vain ikävä kyllä melkein aina menee miehen kanssa jolla on pienemmät tulot kuin minulla...
Sen olen myös kokenut autottomista miehistä, että minä haen, minä vien sinne ja tänne ja sitten pyydetään kuskaamaan joka helvetin päivä jonnekin toisen menoille "kun hänellä ei ole autoa" ja näin naista taas käytetään hyväksi. Juu, ei kiitos. Jos mies ei kykene hankkimaan autoa itsellen kun sitä kerran tarvitsee, niin antaa olla, minun kustannuksellani se ei kuitenkaan enää tapahdu. - Mies1985
"Ei naisen kuulu kuskailla miestä ympäri kyliä ja vielä omaan piikkiin..
"
Ei niin muttei varmaan miehenkään naista?
"Olen valitettavasti seurustellut pihin kanssa joka eli minun kustannuksellani ja tämän elätin myötä opin sen, ettei yksikään mies mälläile minun rahoillani vaan huolin ainoastaan miehen jolla on tulotaso sen verran korkea että pärjää hyvin niillä eikä tarvi minun omaisuudella mälläillä. "
Se että joku on köyhä tai/ja pihi ei tarkoita että hän rupeaisi toisen omaisuudella mälläämään. - 18
Mies1985 kirjoitti:
"Ei naisen kuulu kuskailla miestä ympäri kyliä ja vielä omaan piikkiin..
"
Ei niin muttei varmaan miehenkään naista?
"Olen valitettavasti seurustellut pihin kanssa joka eli minun kustannuksellani ja tämän elätin myötä opin sen, ettei yksikään mies mälläile minun rahoillani vaan huolin ainoastaan miehen jolla on tulotaso sen verran korkea että pärjää hyvin niillä eikä tarvi minun omaisuudella mälläillä. "
Se että joku on köyhä tai/ja pihi ei tarkoita että hän rupeaisi toisen omaisuudella mälläämään.Se on vain totuus suomalaisesta pihistä miehestä, että mälläilee naisen rahoilla.
- aargghh
No kyllä on typerä päätelmä tutkijalla, tai sitten ehkä todennäköisemmin joku toimittaja on taas osoittanut tutkimustulosten tulkinnassa älykkyystasonsa. Jos koeasetelma on se, että koehenkilöitä pyydetään arvioimaan kuvassa esiintyvän henkilön kiinnostavuutta PELKÄN KUVAN PERUSTEELLA, niin tuloksista ei voida MITENKÄÄN päätellä jotain sellaista kuin että "miehiä kiinnostaa lähinnä naisen ulkonäkö".
- niisku*
eikö ihmiset ole vielä tajunneet sellaista asiaa että maskuliinisuus pohjautuu pitkälti tekoihin ja olemukseen, feminiinisyys taas ulkomuotoon. Teollistumisen ja keskiluokan synnyn mukana miehen ja naisen roolit vakiintuivat niihin mitä ne vielä nykyäänkin paljolti ovat. 1700-luvulla mies ja nainen työskentelivät rinta rinnan perheen hyväksi. !800-luvulla teollistumisen myötä yhteiskunnan rakenteet uudistuivat. Keskiluokkaisen perheen mies kävi töissä ja nainen jäi kotiäidiksi. Täältä kumpuaa se että miehen miehisyys perustuu hänen tekoihin, ja olemukseen (olemuksella tarkoitan vähän kuin karisman tapaista, siis vaikutelmaa minkä miehestä saa henkilönä). Eikä tämä ole vain naisten näkökulma tai naisten pinnallisuutta. Kuinka usein kuulet miesporukassa kehoituksen (miehelle osoitetun) "käyttäydy kuin mies!" Nainen taas on kautta aikojen ollut taiteessa ja viihteessä ja myöhemmin mediassa se visuaalinen olento jota katsotaan. Siksi feminiinisyys pohjautuu naisen ulkomuotoon.
Me olemme kasvaneet tähän kulttuuriin ja sisäistäneet asiat tällä tavalla. Ei se tietenkään näin mustavalkoista ole, mutta kuitenkin ohjaa meidän mielikuviamme siitä mikä on naisellista ja miehekästä.- samaa mieltä
olen siitä että kyllä ne kulttuurissamme vallitsevat arvot jotka eri tavoin joka puolelta eteemme tulevat asettavat meille malleja ja paineita tässä asiassa siinä missä muissakin asioissa. On meillä tietenkin näistä annetuista malleista poikkeavastikkin käyttäytyviä, mutta pääsääntöisesti mennään näiden annettujen mallien mukaan.
- Ei yllätä
Kai se nainen on jo kivikaudella ihaillut niitä parhaimpia metsästäjäuroksia ja kyllä se monilla naisilla nykyään vastaavasti tuo miehen mammona vaikuttaa miten miestä arvioidaan. Ei naisen kannata jokaisen vastaantulevan köyhän tyhjätaskumiehen kanssa perustaa perhettä, jos on varakkaampi elättäjä lapsille tiedossa? Tylyä mutta totta.
- sacred_heart
Niin tietysti. Ihminenhän on loppujen lopuksi vain eläin. Sen takia esim. partnerin vaihtaminen heti kauniimman/komeamman ja nuoremman löytyessä on ihan okei. Eihän suurin osa eläimistäkään ole yksiavioisia. Samoin muiden ihmisten tappaminen on myös ihan okei. Avarassaluonnossa pari kuukautta sitten oli juttua siitä että krokotiiliurokset tappaa toisiaan.
sacred_heart kirjoitti:
Niin tietysti. Ihminenhän on loppujen lopuksi vain eläin. Sen takia esim. partnerin vaihtaminen heti kauniimman/komeamman ja nuoremman löytyessä on ihan okei. Eihän suurin osa eläimistäkään ole yksiavioisia. Samoin muiden ihmisten tappaminen on myös ihan okei. Avarassaluonnossa pari kuukautta sitten oli juttua siitä että krokotiiliurokset tappaa toisiaan.
Toisen uroksen jälkikasvun syöminen ja uusien siittäminen tilalle on mun ykkösajanviete. Meille vai teille?
- skootterimies
Velkaa vielä sen verran, etten kehtaa autoa hommata. Mutta skootteri mulla on, en kehtaa naisille sanoa että ajelen skootterilla, sanon mieluummin ettei mulla ole autoa, joka on tietenkin totta :)
- Tutkimustakin tehnyt
Jopas on varsinainen nollatutkimus! Jos mies on sama kummassakin kuvassa ja kysytään "kumpi", jollakin keinollahan se ero pitää saada aikaan. Kun ero on siinä se auto, totta kai se houkuttelevampi auto valitaan. Vai onko joku ei-ulkonäköön-eikä-omaisuuteen-katsova mies mahdollisesti sitä mieltä, että jos voi valita pääseekö Ford Fiestan tai Bentleyn kyytiin, valitsisi ehdottomasti sen Fiestan? Höpö höpö höpö!
Tällaisia nollatutkimuksia voi tehdä vaikka mistä:
Sama mies istuu kuvassa A kissan ja kuvassa B koiran kanssa. Mitä mahtavat kissojen ystävät valita? Valitsevatko naiset miehen sen perusteella, että tällä on lemmikkieläin?
Sama mies istuu kuvassa A ruusukimppu ja kuvassa B risukimppu kädessä. Kun suurin osa naisista valitsee ruusumiehen, on psykologin mielestä ilmiselvää, että naiset valitsevat miehen ruusujen perusteella.
Sama mies istuu kuvassa A euron kolikko kädessä ja kuvassa B rahasäkki sylissä. Ja aivan, naiset valitsevat miehen rahan perusteella.
Sama mies istuu kuvassa A plösönä ja tukka hilseessä, kuvassa B taas puolen vuoden kuntokuurin ja hiustenhoidon jälkeen. Ja hurraa, naiset valitsevat miehen ulkonäön perusteella!
Minäpä muuten arvaan: Michael Dunn ajaa bussilla, hänellä ei ole ajokorttia eikä hänellä ole yrityksistä huolimatta vieläkään naisystävää.- ...
Miehillä auto ei vaikuttanut mitenkään siihen, kuinka kiinnostavaksi he arvioivat naisen.
- Tutkimustakin tehnyt
... kirjoitti:
Miehillä auto ei vaikuttanut mitenkään siihen, kuinka kiinnostavaksi he arvioivat naisen.
En kommentoinut tuota pientä mainitsemaasi yksityiskohtaa vaan sitä, että koko tutkimus on pyllyllään. Herra Dunn on selvästi virassa, koska muuten hänelle olisi sanottu heti tutkimisen alkuvaiheessa, että metodi ei ole kelvollinen.
Mutta nyt, kun mainitsit...oletko sinä tosissasi sitä mieltä, että jos sama nainen on kuvassa A Ford Fiestan ja kuvassa B Bentleyn kanssa, vain naisen ulkomuoto vaikuttaa miehen mielenkiintoon? Perustelepa sitten luulemuksesi, mutta mieti asetelmaa ensin. - tavis...
Tutkimustakin tehnyt kirjoitti:
En kommentoinut tuota pientä mainitsemaasi yksityiskohtaa vaan sitä, että koko tutkimus on pyllyllään. Herra Dunn on selvästi virassa, koska muuten hänelle olisi sanottu heti tutkimisen alkuvaiheessa, että metodi ei ole kelvollinen.
Mutta nyt, kun mainitsit...oletko sinä tosissasi sitä mieltä, että jos sama nainen on kuvassa A Ford Fiestan ja kuvassa B Bentleyn kanssa, vain naisen ulkomuoto vaikuttaa miehen mielenkiintoon? Perustelepa sitten luulemuksesi, mutta mieti asetelmaa ensin.Bentleyllä ajava nainen on todennäköisesti vittumainen ja nirppanokkainen ylpeä lehmä kotirouva jolla on tavikselle liian kallis maku.
- Joojoo...
tavis... kirjoitti:
Bentleyllä ajava nainen on todennäköisesti vittumainen ja nirppanokkainen ylpeä lehmä kotirouva jolla on tavikselle liian kallis maku.
Selvä. Yksi miljoonasta ajattelee noin (ja sinäkin valehtelet niin, että korvat heiluvat).
- ...
Tutkimustakin tehnyt kirjoitti:
Mutta nyt, kun mainitsit...oletko sinä tosissasi sitä mieltä, että jos sama nainen on kuvassa A Ford Fiestan ja kuvassa B Bentleyn kanssa, vain naisen ulkomuoto vaikuttaa miehen mielenkiintoon? Perustelepa sitten luulemuksesi, mutta mieti asetelmaa ensin....
- No voih X)
... kirjoitti:
...
Kummallisen lukutaidotonta porukkaa täällä.
Jos autossa A ja autossa B istuu täsmälleen sama nainen, sinä siis valitset siitä yhdestä naisesta sen kauniimman?
Oletko sukua tuolle tutkijalle? - No voih X)
No voih X) kirjoitti:
Kummallisen lukutaidotonta porukkaa täällä.
Jos autossa A ja autossa B istuu täsmälleen sama nainen, sinä siis valitset siitä yhdestä naisesta sen kauniimman?
Oletko sukua tuolle tutkijalle?Eipä ole poika tullut vielä selventämään valintojaan. Hohoi, mietitkö sinä siellä vielä, kumman siitä yhdestä naisesta valitset, vai missä mättää?!
- ...
No voih X) kirjoitti:
Eipä ole poika tullut vielä selventämään valintojaan. Hohoi, mietitkö sinä siellä vielä, kumman siitä yhdestä naisesta valitset, vai missä mättää?!
Mitä kohtaa tyttö ei ymmärrä? Valitsen kauniimman naisen riippumatta siitä, missä autossa hän istuu. Auto ei siis vaikuta valintaan, toisin kuin naisilla, jotka tilastollisesti suosivat kalliimmassa autossa istuvaa miestä.
- Hähh?
... kirjoitti:
Mitä kohtaa tyttö ei ymmärrä? Valitsen kauniimman naisen riippumatta siitä, missä autossa hän istuu. Auto ei siis vaikuta valintaan, toisin kuin naisilla, jotka tilastollisesti suosivat kalliimmassa autossa istuvaa miestä.
Kulta pieni, jos YKSI JA SAMA nainen kuvataan autossa A ja autossa B, kuinka sinä voit valita sen kauniimman naisen?
Mikä ihmeen lukutaidottomien klubi täällä oikein kokoontuu? Vai niinkö se on, että se auto sokaisee sinutkin niin pahasti, ettet enää huomaa, että naisia on vain yksi?
- deft
Autottomana sekä aivan liian köyhänä mittatilauspukua varten olen siis täysin ulkona pelistä.
Pitänee siirtyä katselemaan vakavammin alle 21-vuotiaita ja yli 40-vuotiaita.
Oh snap... On täysin hullua arvioida ihmisen varallisuutta sen auton perusteella, millä hän sattuu sillä hetkellä ajamaan. Juuri siksi kun turhaa statusta yliarvostetaan, ostetaan vekselivetoisia kalliita romuja, koska halutaan näyttää mukamas-varakkaalta vaikkei oikeasti olla...
Järkevä ihminen ajaa järkevällä kulkupelillä ja ajattelee taloudellisesti. Autoharrastuksenkin saa mahtumaan taloudelliseen ajatustapaan.
Auton tarve taas riippuu asuinpaikasta. Itse tarvitsen kun asun syrjäkylässä, joten omistan useamman halvan auton, jotka korjaankin itse.Tiedän erään isovanhempiensa luona loisivan tyypin, joka on kaikki perintörahansa tuhlannut autoon. Loistosaalis tosiaan.
Töissä taas on moninkertaisesti minua enemmän tienaavia, jotka kulkevat polkupyörällä kesät talvet. Kaupungissa asuva ei autoa välttämättä tarvitse, varsinkaan jos ei ole lapsia. Minulle tulee ainakin halvemmaksi vuokrata auto jos joskus tarvitsee vaikka hakea huonekaluja tai matkustella lähiseudulla.
- p_ö_h
"Psykologit ovat vihdoin vahvistaneet sen, minkä miehet ovat jo pitkään tienneet: naiset todella arvioivat miehen kiinnostavuutta ja vetävyyttä hänen omaisuutensa ja statuksensa perusteella". Tutkimus ei todista tätä väitettä, mm. seuraavista syistä (kommenttini perustuvat Iltasanomien kuvaukseen tutkimuksesta).
1. Tutkimuksen toteutus on melko kaukana luonnollisista arjen parinvalintatilanteista. Harvemmin naiselle tulee eteen sellainen tilanne, jossa hänen pitää valita kahdesta miehestä ja tehdä valinta pelkän auton perusteella.
2. Tutkimuksen kuvauksessa ei ole kerrottu otoskokoa, otoskoon valintamenetelmää eikä sitä, onko saatu tulos tilastollisesti merkitsevä.
3. Tutkimus ei huomioi inhimillisen toiminnan monimuotoisuutta - esimerkiksi tutkittavien elämänhistoriaa, arvoja, ajatuksia, tunteita, motiiveja... Pelkkä ulkoinen käyttäytyminen ei välttämättä kerro paljonkaan siitä, mitä ihmisen mielessä liikkuu.
4. Tutkimuksessa ei kerrota, mitä kiinnostavuudella tarkoitetaan (tai oliko tämän termin sisältö määritelty tutkittaville selkeästi): kiinnostusta tutustua mieheen esimerkiksi menemällä hänen kanssaan lounaalle, kiinnostusta harrastaa seksiä miehen kanssa, kiinnostusta perustaa perhe miehen kanssa...
Edellämainituista syistä saatua tulosta tuskin voi kovin luotettavasti yleistää siihen perusjoukkoon, josta otos on kerätty. Täytynee alkaa tutkailla vähän tarkemmin tuota Tuulilasia ja Tekniikan Maailmaa ;)
- 25
Tuollainen tutkimustulos ei kerro mitään tosielämästä. Tutkimushan on rakennettu sen mukaan, että tulokseksi saataisiin hienon auton omistava mies kiinnostavammaksi. Jos sinulle näytettäisiin kuvaa kalliista autosta ja jostain halpisautosta, kumman arvioisit kiinnostavammaksi?
- ............
"Michael Dunnin mukaan tämä todistaa sen, että naiset arvostelevat miehiä heidän omaisuutensa ja statuksensa pohjalta, kun taas miehiä kiinnostaa lähinnä naisen ulkonäkö."
Eli naiset on pinnallisempia kuin miehet. Ei siinä ole mitään ihmeellistä että arvottaa vastakkaisen sukupuolen edustajia ulkonäön perusteella, kaikkihan niin tekevät. Naiset taas ovat pinnallisia siinä että heille merkitsee miehen omaisuus ja status.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1817423Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa803722"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223638Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma802919Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1022432- 1361994
- 541374
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3771329Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591322