Thaitytön kanssa treffeillä...

Mies...

Kävin kerran kaverin kanssa kaverini kaverilla, jolla on thaimaalainen vaimo. Tuolla vaimolla on muutama lapsi edellisestä suhteesta, yksi heistä parikymppinen tyttö. Tyttö oli tullut Suomeen kuukausi ennen kuin menin heille kylään.

Tervehdin häntä ja kysyin, että "puhutko suomea?"
- Vähän, vastasi hän melko puhtaalla suomenkielelellä.

Muuta emme jutelleet ja tuo tyttö puuhaili omiaan. Lähdimme pian pois.
Muutaman päivän kuluttua kaverini soitti ja kysyi voiko hän antaa puhelinnumeroni tuolle tytölle. Olin vähän "what a...", mutta annoin luvan.

Meni taas päiviä ja puhelimeeni saapui heikolla suomella kirjoitettu viesti. Ymmärsin sen verran, että lähettäjä haluaisi tavata minut. Vastasin seuraavana päivänä ihan piruuttani, että "anteeksi, mutta en tiedä kuka olet." Pian puhelimeni piippasi viestin: "Sinä tiedän."

Samana iltana puhelimeni soi ja tuo tyttö tervehti iloisesti ja pyysi käymään. Sovimme kellonajan ja tyttö antoi puhelimen 10-vuotiaalle pikkuveljelleen, että varmasti kellonaika tuli oikein.

Mulla oli tasan tunti aika miettiä mitä tuli tehtyä: treffit edessä lähes tuntemattoman thaitytön kanssa. Ja tuo tyttö oli ollut Suomessa vasta reilun kuukauden. Ja minun kielitaitoni oli mitä oli...

Suihkun kautta siistit vaatteet päälle ja kylään. Tytön äiti oli vähän ihmeissään, mutta tyttö selitti pyytäneensä minut. Tyttö pyysi istumaan ja toi minulle kylmää mehua. Sitten juttelimme vähän ja käytimme apuna hänen suomenkielen opiskelumateriaalia. Hän osasi jo ääntää aakkoset ja numerot.

Pian menimme hänen huoneeseen ja sain rentoutua. Hän istui aivan vieressä lantio minuun nojaten. Kaikki meni hyvin ja kävimme pienellä ajelulla. Tyttöä pelotti sen verran, että hän pyysi lupaa saada pikkuveli mukaan. Sovimme treffit seuraavaksi illaksi ja taas opiskelimme suomea.

En muista monennellako tapaamisella työnsin kädet hänen paidan helman alta sisään ja avasin rintsikat ja tunnustelin pieniä pullukoita. Itse yhdyntään etenimme 3 tai 4 viikkoa tapaamisen jälkeen. Varsin hidasta etenemistä jos vertaa suomalaisiin yhden yön juttuihin. :)

Oli hienoa aikaa, mutta sitten kyllästyin, koska haluan olla vapaa. Tyttö tietysti itki surun murtamana.

26

4088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+13

      Heh... tarinat kuuluvat toiseen osioon, ei tänne ;)

    • ..........

      kivaja niin painu sinne thaimaaseen!! Tai eikö netistäkin nykyään voi tilata thaivaimon.
      Kaverini on thaimaalainen (nainen) ja jotenkin tuntuu et suomalaisella naisella on vielä arvot.
      Tai ainakin mun arvot poikkeaa tämän kaverini arvoista esim. en käytä jos joku tarjoaa huumeita, petä, en maksata kaikkea vierailla miehillä jne..

      • jakkupukusuku

        Voi miten kateellinen Suomi tyttö! Kiitos, pelastit päiväni!! Aaaaahhhh :)

        Ja tarinan kirjoittajalle, olen iloinen puolestasi. Varsin hienoja kokemuksia! Itsekin olen aasialaista, arabia ja afrikkalaista mm. nussinut tietty kaikki karvaiset suomitussut. Aasialainen näistä PARAS, vaikka olikin kahden lapsen äiti, ihanan tiukka!!

        Mukavia muistoja kiikkustuoliin, eipähän tarvi vanhana kiikutella happamana.

        Kiitos kaikille!! :D


      • 5
        jakkupukusuku kirjoitti:

        Voi miten kateellinen Suomi tyttö! Kiitos, pelastit päiväni!! Aaaaahhhh :)

        Ja tarinan kirjoittajalle, olen iloinen puolestasi. Varsin hienoja kokemuksia! Itsekin olen aasialaista, arabia ja afrikkalaista mm. nussinut tietty kaikki karvaiset suomitussut. Aasialainen näistä PARAS, vaikka olikin kahden lapsen äiti, ihanan tiukka!!

        Mukavia muistoja kiikkustuoliin, eipähän tarvi vanhana kiikutella happamana.

        Kiitos kaikille!! :D

        suomalaiset miehet ovatkin huoripukkeja eivätkä vedä vertoja komeille ulkkiksille ;)
        Miten se muuten meneekään niin, että nämä ulkkikset ovat hyväkroppaisia ja komeita, mutta suomalaiset ukot läskimahaisia kännikaloja??

        Ei ulkkikset ryyppää niin kuin tekee suomalaiset ukot.


      • 1+7
        jakkupukusuku kirjoitti:

        Voi miten kateellinen Suomi tyttö! Kiitos, pelastit päiväni!! Aaaaahhhh :)

        Ja tarinan kirjoittajalle, olen iloinen puolestasi. Varsin hienoja kokemuksia! Itsekin olen aasialaista, arabia ja afrikkalaista mm. nussinut tietty kaikki karvaiset suomitussut. Aasialainen näistä PARAS, vaikka olikin kahden lapsen äiti, ihanan tiukka!!

        Mukavia muistoja kiikkustuoliin, eipähän tarvi vanhana kiikutella happamana.

        Kiitos kaikille!! :D

        ylpeilyn aihetta kerrakseen!
        Pistähän vielä lapsillesi/lapsenlapsillesi perinnöksi tämä linkki jemmaan, niin saavat käsityksen, miten hieno mies oletkaan.

        Ei kestä kiittää vinkistä. :D


      • rtfguio
        jakkupukusuku kirjoitti:

        Voi miten kateellinen Suomi tyttö! Kiitos, pelastit päiväni!! Aaaaahhhh :)

        Ja tarinan kirjoittajalle, olen iloinen puolestasi. Varsin hienoja kokemuksia! Itsekin olen aasialaista, arabia ja afrikkalaista mm. nussinut tietty kaikki karvaiset suomitussut. Aasialainen näistä PARAS, vaikka olikin kahden lapsen äiti, ihanan tiukka!!

        Mukavia muistoja kiikkustuoliin, eipähän tarvi vanhana kiikutella happamana.

        Kiitos kaikille!! :D

        Mä olen kuullut vähän toisenlaisia tarinoita. Rahat voi kummasti vähentyä jos olet liian avokätinen. Eikä ne kaikki ole mitään seksin jumalattaria. Ihan samanlaisia joka maassa, yksilöstä riippuen. Yksi asia on kuitenkin varma. Monet Thaimuijat on horoja jotka etsii baareista sitä prinssiä joka vie paremman elämän luo. Tykkäävät(vaativat) krääsästä, materiasta. Osaavat manipuloida hölmöjä suomijuntteja. Ne kunnon tytöt asuvat edelleenkin siellä maalla, eikä pyöri missään turistirysissä jakamassa pers.....


      • ..........
        rtfguio kirjoitti:

        Mä olen kuullut vähän toisenlaisia tarinoita. Rahat voi kummasti vähentyä jos olet liian avokätinen. Eikä ne kaikki ole mitään seksin jumalattaria. Ihan samanlaisia joka maassa, yksilöstä riippuen. Yksi asia on kuitenkin varma. Monet Thaimuijat on horoja jotka etsii baareista sitä prinssiä joka vie paremman elämän luo. Tykkäävät(vaativat) krääsästä, materiasta. Osaavat manipuloida hölmöjä suomijuntteja. Ne kunnon tytöt asuvat edelleenkin siellä maalla, eikä pyöri missään turistirysissä jakamassa pers.....

        että thaimaalaisnaiset suoraan itkee sitä että miksi suomalainen mies ei ota heita mukaan Suomeen ja tarjoa heille parempaa elämää.

        Pitäisikö meidän suomalaisnaisten sitten roikkua ruotsalaisissa tai norjalaisissa miehissä. Ne ovat sentää vaaleita ja suht. komeita.


      • Vesirajalla
        .......... kirjoitti:

        että thaimaalaisnaiset suoraan itkee sitä että miksi suomalainen mies ei ota heita mukaan Suomeen ja tarjoa heille parempaa elämää.

        Pitäisikö meidän suomalaisnaisten sitten roikkua ruotsalaisissa tai norjalaisissa miehissä. Ne ovat sentää vaaleita ja suht. komeita.

        Mahtaako ketjun aloittaja puhua totta vai keksittyä, ja kuuluuko koko tarina tälle osastolle, mutta saattoipa tyyppi kävellä onnensa ohi, kun jätti herttaisen tytön. Eikö muka thaitytön kanssa voi suomalainen mies olla onnellinen..? Saman kuvan saa myös noista paheksuvista vastauskommenteista.


      • ..........
        Vesirajalla kirjoitti:

        Mahtaako ketjun aloittaja puhua totta vai keksittyä, ja kuuluuko koko tarina tälle osastolle, mutta saattoipa tyyppi kävellä onnensa ohi, kun jätti herttaisen tytön. Eikö muka thaitytön kanssa voi suomalainen mies olla onnellinen..? Saman kuvan saa myös noista paheksuvista vastauskommenteista.

        Olen juuri seurannut vierestä tutun thaimaalaisnaisen elämää. Otti avioeron miehestä ja jätti lapsen hänelle. Petti miestä kokoajan, mutta sanoi minulle että tappaa miehensä jos se käy vieraissa ym.

        Onhan niitä paljon että suomalainen 50 vuotias kaljamahainen mies kulkee nuoren ja pienen thaimaalaisnaisen kanssa. Mutta toisaalta jos naisella on toinen vaihtoehto olla prostituoitu ja kärsiä nälkää nii kai se on ok.

        En itse alkaisi juopon, vanhan kaljamahaisen miehen kumppaniksi rahasta. Kyllä moni suomalaisnainenkin ottaa itsenään 15-20 vuotta vanhemman miehen elättämään itseään. Ehkä jos olisin 10 vuotta työtön eikä mitään elämää olisi niin kai sellainen ruma, vanha ja irstas mieskin kelpaisi.


      • 20
        .......... kirjoitti:

        Olen juuri seurannut vierestä tutun thaimaalaisnaisen elämää. Otti avioeron miehestä ja jätti lapsen hänelle. Petti miestä kokoajan, mutta sanoi minulle että tappaa miehensä jos se käy vieraissa ym.

        Onhan niitä paljon että suomalainen 50 vuotias kaljamahainen mies kulkee nuoren ja pienen thaimaalaisnaisen kanssa. Mutta toisaalta jos naisella on toinen vaihtoehto olla prostituoitu ja kärsiä nälkää nii kai se on ok.

        En itse alkaisi juopon, vanhan kaljamahaisen miehen kumppaniksi rahasta. Kyllä moni suomalaisnainenkin ottaa itsenään 15-20 vuotta vanhemman miehen elättämään itseään. Ehkä jos olisin 10 vuotta työtön eikä mitään elämää olisi niin kai sellainen ruma, vanha ja irstas mieskin kelpaisi.

        ^Komppaan täysin^

        Nämä onnettomat sankarit kun eivät osaa avata silmiään nähdäksee totuuden näistä thai-tytöistä, eräs työkaverini osti taikkutytön itselleen vaimoksi ja joutui maksaan perheelle joka kuukausi niiden 15v. aikana kun olivat naimisissa, nainen ei mennyt töihin koska huolehti kodista ja vaati miehen elättävän tätä, se kun on vanha perinne tuolla että mies tuo rahan taloon.

        Rillit oli tällä ukolla harva se viikko rikki kun eukko mäiski mennen tullen häntä, ei käynyt kateeksi tätäkään miestä. Ensin tämä työkaverini esitteli ylpeänä nuoren vaimon kuvaa kaikille ja jo puolen vuoden päästä oli niin hiljaista miestä että.. Lopulta he erosivat ja naisella jo uusi "uhri".

        Ei se elämä näidenkään kanssa ole ruusulla tanssimista, naiset ovat naisia kallisuudesta riippumatta... heh.. ;)


      • Ihanaa yleistää
        20 kirjoitti:

        ^Komppaan täysin^

        Nämä onnettomat sankarit kun eivät osaa avata silmiään nähdäksee totuuden näistä thai-tytöistä, eräs työkaverini osti taikkutytön itselleen vaimoksi ja joutui maksaan perheelle joka kuukausi niiden 15v. aikana kun olivat naimisissa, nainen ei mennyt töihin koska huolehti kodista ja vaati miehen elättävän tätä, se kun on vanha perinne tuolla että mies tuo rahan taloon.

        Rillit oli tällä ukolla harva se viikko rikki kun eukko mäiski mennen tullen häntä, ei käynyt kateeksi tätäkään miestä. Ensin tämä työkaverini esitteli ylpeänä nuoren vaimon kuvaa kaikille ja jo puolen vuoden päästä oli niin hiljaista miestä että.. Lopulta he erosivat ja naisella jo uusi "uhri".

        Ei se elämä näidenkään kanssa ole ruusulla tanssimista, naiset ovat naisia kallisuudesta riippumatta... heh.. ;)

        Eikö yleistäminen olekin ihanaa..?


      • Kymysysmerkki
        .......... kirjoitti:

        Olen juuri seurannut vierestä tutun thaimaalaisnaisen elämää. Otti avioeron miehestä ja jätti lapsen hänelle. Petti miestä kokoajan, mutta sanoi minulle että tappaa miehensä jos se käy vieraissa ym.

        Onhan niitä paljon että suomalainen 50 vuotias kaljamahainen mies kulkee nuoren ja pienen thaimaalaisnaisen kanssa. Mutta toisaalta jos naisella on toinen vaihtoehto olla prostituoitu ja kärsiä nälkää nii kai se on ok.

        En itse alkaisi juopon, vanhan kaljamahaisen miehen kumppaniksi rahasta. Kyllä moni suomalaisnainenkin ottaa itsenään 15-20 vuotta vanhemman miehen elättämään itseään. Ehkä jos olisin 10 vuotta työtön eikä mitään elämää olisi niin kai sellainen ruma, vanha ja irstas mieskin kelpaisi.

        Eli olet sitä mieltä, että thainaiseen kannattaa tutustua vain seksin merkeissä, ei mitenkään pysyvästi?


      • ..........
        Kymysysmerkki kirjoitti:

        Eli olet sitä mieltä, että thainaiseen kannattaa tutustua vain seksin merkeissä, ei mitenkään pysyvästi?

        Kaikkein huonoin järjestely ehkä on se että on suomalainen vaimo ja thaimaalainen rakastajatar. Ehkä sopii jonkun elämän tilanteeseen.

        Mut kui sä täält kysyt et mitä sää teet?


    • hjkli

      Meinaan ettei hameen alla ollut vaan kuule pallit ja keppi......Niitäkin on täällä.

    • Venäläinen?

      Ok, kyllä se suomalainen aito nainen taitaa paras vaihtoehto suomalaiselle miehelle, mutta jos olisi ihan pakko valita kumppania jostakin muusta maasta, niin minkämaalainen voisi olisi paras vaihtoehto?

      Tämä kysymys varmaan kuuluisi monikulttuurisuuspalstalle, mutta kysynpä nyt tässä ihan mielenkiinnosta...

      • Kokemusta...

        Jos mies kohtelee hyvin, voi olla varma, että nainenkin pitää miehestään TODELLA hyvää huolta.
        Suomalaiset naiset eivät pärjää.


      • Euraasia
        Kokemusta... kirjoitti:

        Jos mies kohtelee hyvin, voi olla varma, että nainenkin pitää miehestään TODELLA hyvää huolta.
        Suomalaiset naiset eivät pärjää.

        Jos siis hivauttelee vain vyön remmipuolta käyttäen eikä solkea, niin voi voittaa aasialaisen naisen hellyyden puolelleen.


      • hfghfghhhf

        suomalaiselle miehelle paras vaimo löytyisi ruotsista tai norjasta. ruotsalaiset naiset ainakin ovat kyllästyneet sikäläisten miesten aikaansaamattomuuteenja feminiinisyyteen , joten suomalainen karskeus voisi upota hyvinkin.

        (no edellinen on aika rankka yleistys, mutta ovathan ruotsalaiset miehet useilla mittareilla naismaisempia kuin suomalaiset [tyylikkyys, päättämättömyys, arkuus, diskuteeraaminen])


      • et tunne
        hfghfghhhf kirjoitti:

        suomalaiselle miehelle paras vaimo löytyisi ruotsista tai norjasta. ruotsalaiset naiset ainakin ovat kyllästyneet sikäläisten miesten aikaansaamattomuuteenja feminiinisyyteen , joten suomalainen karskeus voisi upota hyvinkin.

        (no edellinen on aika rankka yleistys, mutta ovathan ruotsalaiset miehet useilla mittareilla naismaisempia kuin suomalaiset [tyylikkyys, päättämättömyys, arkuus, diskuteeraaminen])

        Tiedätkä mistä puhut!
        Olen ollut ruotsissa töissä ja voin sanoa että ensinnäkin ruotsalaiset yleensäkin käyttäytyvät huomattivasti paremmin kuin suomalaiset eivät dokaa ja ryyppää niin. Alkoholin ikärajakin taisi olla 20v.
        Naiset taitavat siellä kuitenkin pettää miehiään enemmän tai siis poikaystäviään.

        Ruotsalaisnainen oli ihan ihmeissään että onko minulla yksi poikaystävä. Ruotsalaisella naisella yleensä on niitä viisi. Ja taa on siis tosi tarina. Arvostan ruotsalaisia enemmän juuri siksi että osaavat käyttäytyä, ei huutele ja riitele ja pukeutuu muuten paremmin kuin suomalaiset. Lisäksi eikö norjalaisilla ole paremmat liksat.


      • Yleistys on ihanaa
        et tunne kirjoitti:

        Tiedätkä mistä puhut!
        Olen ollut ruotsissa töissä ja voin sanoa että ensinnäkin ruotsalaiset yleensäkin käyttäytyvät huomattivasti paremmin kuin suomalaiset eivät dokaa ja ryyppää niin. Alkoholin ikärajakin taisi olla 20v.
        Naiset taitavat siellä kuitenkin pettää miehiään enemmän tai siis poikaystäviään.

        Ruotsalaisnainen oli ihan ihmeissään että onko minulla yksi poikaystävä. Ruotsalaisella naisella yleensä on niitä viisi. Ja taa on siis tosi tarina. Arvostan ruotsalaisia enemmän juuri siksi että osaavat käyttäytyä, ei huutele ja riitele ja pukeutuu muuten paremmin kuin suomalaiset. Lisäksi eikö norjalaisilla ole paremmat liksat.

        Ihanaa on yleistää.


      • YöKyöpeli.
        Yleistys on ihanaa kirjoitti:

        Ihanaa on yleistää.

        Minulla on hyviä ja huonoja kokemuksia suomalaisista naisista, niin on monella muullakin.
        Mutta minulla on myös hyviä ja huonoja kokemuksia Thaimaalaisista naisista.
        Ei todellakaan kannata yleistää yhden huonon kokemuksen kautta kaikkia. eihän niin tyhmä saa olla.
        Thaimaalainen nainen voi olla todella hyvä, niin myös suomalainen. Normaalissa elämässä perheelliset, työssä/koulussa käyvät thaimaalaiset ovat tutustumisen arvoisia ihmisiä. Suurin virhe on luulla kaikkien naisten siellä olevan maksullisia tai vaimoksi ostettavissa. Ei pidä paikkaansa. Jos joku haluaa vaimon ostaa, sellaisiakin varmaan löytyy kun hakee. Jokainen thai-nainen ei ole otettavissa tuosta vaan, ei todellakaan. Thaimaa ei ole mikään junttila, se on iso paikka, johon mahtuu paljon enemmän kuin moni pystyy tajuamaan.


      • baaritytöistä
        YöKyöpeli. kirjoitti:

        Minulla on hyviä ja huonoja kokemuksia suomalaisista naisista, niin on monella muullakin.
        Mutta minulla on myös hyviä ja huonoja kokemuksia Thaimaalaisista naisista.
        Ei todellakaan kannata yleistää yhden huonon kokemuksen kautta kaikkia. eihän niin tyhmä saa olla.
        Thaimaalainen nainen voi olla todella hyvä, niin myös suomalainen. Normaalissa elämässä perheelliset, työssä/koulussa käyvät thaimaalaiset ovat tutustumisen arvoisia ihmisiä. Suurin virhe on luulla kaikkien naisten siellä olevan maksullisia tai vaimoksi ostettavissa. Ei pidä paikkaansa. Jos joku haluaa vaimon ostaa, sellaisiakin varmaan löytyy kun hakee. Jokainen thai-nainen ei ole otettavissa tuosta vaan, ei todellakaan. Thaimaa ei ole mikään junttila, se on iso paikka, johon mahtuu paljon enemmän kuin moni pystyy tajuamaan.

        Mutta mistäs ne horot ja tavikset erottaa ? Ei mistään. Ei kannata edes tutustua moisiin seksityöntekijöihin.


    • äääääks

      Mokoma nilkki! seksin perässä. Noin alkaa pitkät suhteet, mut sit ku sait mitä halusit, seksiä, häivyit tylysti. Et taida tietää miten naisia kohdellaan. Ja sit vielä, se oli nopeaa etenemistä.

      • Ei ilonpilaaja

        Kyllä vielä kelpaa muistella ko. thai-treffejä, mutta myöhemmin voi olla katkera pala. Luitko juuri eilisestä lehtijulkaisusta, jossa kerrottin suomalaisten miesten saavan Hiv-taudin tietämättään turistimatkoilta ja kantavansa sitä pitkään itse sitä tajuamatta. (Sama pätee naisiin) Tuollainen "neitsyt-Thai" on jo pitkän linjan konkari ja mitä todennäköisesti on myös potentiaalinen taudinkantajama. Sama juttu on nuo itä-tytöt esim. Me naiset voisimme olla hieman viisaampia ja pitää etäisyyttä tuollaisiin seksiseikkailijoihin. Itse en koske keneenkään ilman kondomia, enää, aluksi. Ja suuhuni en paljasta mulkkua ota ennen kuin tunnen tyypin kunnolla. Suun ja nielun syövät ovat lisääntyneet mm. kondylooman tartuttua suuseksissä. Mukavaa kesää voi vietää mielestäni hieman järkevämminkin.

        Ps. Mainittakoon, etten ole ollut mikään siveyden siupuli. Partnereita on piisannut ja puhun kokemuksen syvällä äänellä. Myös lääkärissä käyneenä!


      • kylllkyrpiiii
        Ei ilonpilaaja kirjoitti:

        Kyllä vielä kelpaa muistella ko. thai-treffejä, mutta myöhemmin voi olla katkera pala. Luitko juuri eilisestä lehtijulkaisusta, jossa kerrottin suomalaisten miesten saavan Hiv-taudin tietämättään turistimatkoilta ja kantavansa sitä pitkään itse sitä tajuamatta. (Sama pätee naisiin) Tuollainen "neitsyt-Thai" on jo pitkän linjan konkari ja mitä todennäköisesti on myös potentiaalinen taudinkantajama. Sama juttu on nuo itä-tytöt esim. Me naiset voisimme olla hieman viisaampia ja pitää etäisyyttä tuollaisiin seksiseikkailijoihin. Itse en koske keneenkään ilman kondomia, enää, aluksi. Ja suuhuni en paljasta mulkkua ota ennen kuin tunnen tyypin kunnolla. Suun ja nielun syövät ovat lisääntyneet mm. kondylooman tartuttua suuseksissä. Mukavaa kesää voi vietää mielestäni hieman järkevämminkin.

        Ps. Mainittakoon, etten ole ollut mikään siveyden siupuli. Partnereita on piisannut ja puhun kokemuksen syvällä äänellä. Myös lääkärissä käyneenä!

        voi ei, tietää varmasti moisen aikeet miesten haussa, perheelle elantoa ja miehelleen myös


      • Anonyymi
        kylllkyrpiiii kirjoitti:

        voi ei, tietää varmasti moisen aikeet miesten haussa, perheelle elantoa ja miehelleen myös

        Huoriaon joka maassa samoin miehiä jotka vaihtaa naista kun paitaa.
        Kyllä minulle kelpaa edelleen se Suominainen ja minä hänelle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe