Tatska lähtee nyt jo pois?!

EiHelvetti

Otin viime keskiviikkona tatskan ja tää alkaa nyt jo varmaan lähteen pois! Ku siihen tuli se rupi ja sit niitä vaan tippuu siitä! Onks se mahdollisesti kuivunu tai jotain?? Oon rasvannu sitä Helosanilla 2-3 kertaa päivässä... Eikä se tatuoitsija antanu sen kummosempia ohjeita, että kun rasvataan just 2-3 kertaa päivässä ja eikä saunaa, eikä uimista. Pitäiskö esim. pestä aina joskus?? Ei kai oo liian myöhästä??! :(:(

21

14752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **********

      se mihinkään lähde, sen ruven mukana lähtee se ylimääräinen väriaine, mutta ruven alta paljastuu sitten kyllä se tatuointi, sehän on oikeasti vaaleampi kuin mitä se tuoreena näyttää. Joskus joillakin on sellainen ihotyyppi, että se työntää herkästi liikaakin väriä pois, mutta se on aika harvinaista. Jos tatska näyttää kuitenkin tosi vaalealta, niin mene näyttämään sinne liikkeeseen. Normaalilta tuo ainakin tällä kuulemalla vaikuttaa.

      • EiHelvetti

        ... onko sen sit väliä, jos se kuivuu aina joskus? Ku se näyttää meinaan ihan siltä, että siitä karisis niitä palasia pois... :( Pitäiskö sitä rasvata useimmin? Ku yhellä tatuointi-sivulla oli, että tatskaa ei sais päästää kuivuun...


      • maalaiskreivitär
        EiHelvetti kirjoitti:

        ... onko sen sit väliä, jos se kuivuu aina joskus? Ku se näyttää meinaan ihan siltä, että siitä karisis niitä palasia pois... :( Pitäiskö sitä rasvata useimmin? Ku yhellä tatuointi-sivulla oli, että tatskaa ei sais päästää kuivuun...

        rauhoitu, anna sen parantua kunnolla ja katso sitten uudelleen miltä se näyttää. jos se on todella vaalentunut, niin marssi sinne liikkeeseen takaisin niin värittävät uudelleen sen.

        tuskin se kuivuminen siihen värien lähtemiseen vaikuttaa, hidastaa vain paranemista, luulen..


      • sama täällä
        EiHelvetti kirjoitti:

        ... onko sen sit väliä, jos se kuivuu aina joskus? Ku se näyttää meinaan ihan siltä, että siitä karisis niitä palasia pois... :( Pitäiskö sitä rasvata useimmin? Ku yhellä tatuointi-sivulla oli, että tatskaa ei sais päästää kuivuun...

        mullaki lähti vähän sellasia kuivuneita rupipalasia,joissa oli väriä.mullaki oli samanlainen paniikki päällä,mutta kyllä se loppuu ja se tatska pysyy...


    • angel

      ite otin viikko sitten tatskan..kun tulin kotiin liikkeestä ja tatska oli ollu siinä kelmussa niin pesin tatskan vedellä ja saippualla ja rasvasin sitä 3-5 kertaan vuorokaudessa..ja pesin sen oikeastaan aina suihkussa käydessäni..liikkeen pitäisi antaa tatskalle ns. takuu että jos väri lähtee ruven mukana pois niin liike korjaa sen ilmaiseksi tai lisää siis väriä..niin mulle ainakin luvattiin..

    • höh!

      Tuohan on täysin normaalia! Ylimääräinen väri ja rupi "murenee" pois ja jättää jälkeensä tatskan! Tatska ei ole niin tumma kuin heti tekemisen jälkeen näyttää! Jos väriä lähtee niin paljon, että tatskasta "näkyy läpi", mene liikkeeseen. Heillä on takuu korjata, mikäli väri ei ole tarttunut!

    • tauno

      ...vaikka haluatkin varmaan päästä eroon tatskoistasi vielä joku päivä! Minä muuten etsin itselleni sellaista naista, jolla ei ole yhtään tatskaa! Useamman kandidaatin olen niiden vuoksi heti samantien jättänyt. En halua sellaisia,en!

      • Painkiller

        Tatuoidut naiset ovat ihania ja todella seksikkäitä!


      • hannah

        tauno taitaa olla 50 joka etsii seuraa kakskymppisistä vetreistä neidoista, mutta on niin ahdasmielinen että nainen ei saa juurikaan kehoaan koristaa.. jos sattuisi niin hassusti että on jalkaansa pistänyt stringit mummokalsareiden sijaan niin eihän se taunolle sovi! tatuoinneista saati pienestä napaläväristä puhumattakaaan! luuletkos että fiksu yksilö sinua katselis niin ahdasmielistä !


      • tauno
        hannah kirjoitti:

        tauno taitaa olla 50 joka etsii seuraa kakskymppisistä vetreistä neidoista, mutta on niin ahdasmielinen että nainen ei saa juurikaan kehoaan koristaa.. jos sattuisi niin hassusti että on jalkaansa pistänyt stringit mummokalsareiden sijaan niin eihän se taunolle sovi! tatuoinneista saati pienestä napaläväristä puhumattakaaan! luuletkos että fiksu yksilö sinua katselis niin ahdasmielistä !

        ...tavataanko 30 vuoden päästä? Kysyn sitten mielipiteistäsi. Jookos??????


    • 3 tatskaa

      Sanoohan sen jo järkikin että kun iho rikotaan niin siihen tulee suojaksi rupi. Ja lapsikin tietää että kun iho paranee niin suojana oleva rupi lähtee irti. Kaikkia järjen riemuvoittoja sitä on nähtykki...

    • ...

      Joo, se rupi lähtee pois muutaman päivän-viikon jälkeen tatskan otosta. Alussa saattaa säikäyttää, mutta on normaalia. Jatka hoitoa samaan tapaan äläkä raavi!

    • ERKKI

      en nyt haluaisi järkyttää pientä mieltäsi, mutta ei yleensä ottaen tatuoinnit eivät lähde pois.. ei vaikka kuinka hankaisit mäntysuovalla jopa.. joten kerrohan nyt vaan rohkeasti äidille mitä tuli tehtyä ja sitten menette yhdessä tohtoriin ja saat kivoja pillereitä.

    • Nainen 28

      kokonainen risti lopulta lähti rupena irti. ja alta paljastui varsinainen tatska!
      Mutta sanopivat ettei saa repiä..vaan annetaan ite ruven irrota!!! Jos repii niin väri lähtee!!!

    • äimistynyt

      Hei te hyvät ihmiset! kuvaan ei mielellään saa tulla rupea eikä tule jos hoitaa hyvin.Tatskaa hoidetaan kuin palovammaa pesua,rasvaa ja alussa kelmua kuvan päälle...rupihan tarkoittaa sitä että siihen tulee arpikudosta ja se tarkoittaa et siihen tulee paksumpi iho ja se tarkoittaa sitä ettei värit ole niin kauniit kuin terveen ihon alla...ottakaa selvää esim kuinka nykyään hoidetaan vaikkapa haavaa...TERVEISIN TATTUOINTI ARTIST

      • ...

        arpikudosta tarkoiteta. Yleisesti käytettävä termi vaan sattuu olemaan rupi siitä nahasta mikä irtoaa alussa lävistyksen pinnalta. Arpikudos ja rupi ovat aivan eri asia.


      • hei haloo
        ... kirjoitti:

        arpikudosta tarkoiteta. Yleisesti käytettävä termi vaan sattuu olemaan rupi siitä nahasta mikä irtoaa alussa lävistyksen pinnalta. Arpikudos ja rupi ovat aivan eri asia.

        JOS TULEE RUPEA NIIN SE TARKOITTAA SITÄ ETTEI RUEN KOHDALLE KYLLÄ TULE TERVE IHO VAAN SIIHEN MYÖS MUODOSTUU ARPIKUDOSTA... SELVISIKÖ...


    • piki3

      Minulla kanssa sama homma tatskan kans. Oon kans huuhdellu vedellä ja rasvannut 4 kertaa. ja nyt lähtee tatuoinnista väri pois.

      • lifemocker

        siitä lähtee jokusen päivän päästä se RUPI pois päältä, EI VÄRI


    • vanhempitat

      HÖH.. mulla lähti kerros vajaan viikon kuluttua kun oli tatuointi tehty hirveän kuinan kera, ja todellakin se oli aivan musta/lila kerros joka lähti.. mutta silti koko tatuointi säilyi eikä lähtenyt pois, ja olin sopinut käyväni näyttämässä kuvaa 2viikoa otosta liikkeessä tatuoijalle että jos väriä olisi tarvinnut lisätä ! ei kyllä tarvinnut. Paljon rasvausta, ja ohjeena sanottiin että pesu ja rasvaus 3-4krt päivä.. lämpimällä ja miedolla saippualla !!

    • Anonyymi

      Mulla sama ongelma. Ihan haaleeks jäi tatska vaikka tatuoijalla ei ole muiden asiakkaiden kanssa käynyt samaa. Rasvaan aika usein mutta en tajunnut että se voi kai liuottaa väriä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe