Mä muistan Boratin naurattaneen mua ja koko salia aiwan pernan repeämisen tasolle asti, mutta miten helvetissä tää ei toista kertaa enää funkkaa?
Onko jenkit jo läpinaurettu feikki, jota pitkin soutaa maailman retrojämät glitterit kilisten. No, mies on aina naurunaaiheena se nro. uno.
Borat
9
132
Vastaukset
kestää useamman katselun, Borat lienee yhden kerran katsottava. Katsoin noin puoli tuntia ja kaikki sketsit kyllästytti.
Vitoselta tulee Musta perjantai-elokuva. Lapsi kaapataan ja vanhempi joutuu tekemään jotain.
Kakkoselta tulee Silminäkijä: köyhä ja kipeä.
Neloselta tulee 23.25 Frasier- tonou
on käsitepsykologiassaan ihan siisti - ja snobi. Mutta jos konseptista poistetaan maanläheinen ukkeli ja hänen koiransa niin käteen jää tasoton työmaafarssi hyvällä naisen ulosannilla ja aksentilla.
(cuul) - tonou
Mä sain älynväläyksen. Musta tuntuu että mun saittikierto johtuu juuri samasta syystä: tylsistyminen.
Tylsistyminenhän alkaa siitä että kuuntelee ja katselee samaa rainaa sen satavuotta ja väittää kivenkovaan että viihtyy.
(ei koske sinua) tonou kirjoitti:
on käsitepsykologiassaan ihan siisti - ja snobi. Mutta jos konseptista poistetaan maanläheinen ukkeli ja hänen koiransa niin käteen jää tasoton työmaafarssi hyvällä naisen ulosannilla ja aksentilla.
(cuul)kaikki muutkin ulkoiset tekijät, Raz, Daphny jne. tulisi suhteellisesti yhtä turhauttava kokemus mitä edesmennyt Spede Pasanen soolosketsissä.
niin mahtipontisen innoissasi ja vannoutunut Funkkaaja . Borat on inflaatio luonteinen genre artistique, niinkuin kaikki muukin paska tänä päivänä. http://www.youtube.com/watch?v=yXbNLkNhy1M
- tonou
Eli siis aikani lapsi.
(infantiili -hymiö)
- monte34
se turkulainen borat
- tonou
siis mikä?
Mie oo karjalaine. Mie mittää tiiä tai ymmär misttää Turust.
(just btw tuli puhelu Turkumaalt)
- vänksy
sellaista komediaa, joka jaksaisi toista kertaa naurattaa. Kyllä ne kerran nauretut on jo kerran naurettu. Muutenkaan en oo mikään komedian ystävä, eikä mua yleensä naurata ne niiden jutut.. Tuo Borat nyt oli aikoinaan sellainen, et sen jaksoin jopa katsoa loppuun. Monia muita en ees jaksa. Sitä mä en silti muista nauroinko siinä kertaakaan, mutta oli se omalla tavallaan viihdyttävä kuitenkin. Siinä oli jotain hyviä oivalluksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821