Kysymys miehille

............

Olisitko valmis alkamaan jonkin aatteen kannattajaksi tai kääntymään johonkin uskontoon, jos joku muuten kaikinpuolin ihana nainen sitä sinulta edellyttäisi jos haluaisit suhteeseen hänen kanssaan?

19

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialuuseri

aatteesta tai uskonnosta. Voisin hyvin kääntyäkin.

• vjbledknboelnbmo

uskonto ei ole minusta mikään kauppatavara että sen voisi asettaa ehdoksi jollekin seurustelulle.

• Arasville

Varauksella kyllä.

• ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ

Ehdottomasti, jos se ihana nainen on arvokas neitsyt.

• sdhutrt

Voisin kääntyä, paitsi en saatananpalvojaksi, natsiksi, rasistiksi, ateistiksi tai utilitaristiksi (= insinööri). Kaikki muut vaihtoehdot kävisivät, jopa feminismi ( tätä se puute teettää, häviää arvostelukyky).

• Kramer_

Ensin pitäisi arvioida mikä on panos-tuotos -suhde. Voisin tietysti hankkia vaikka SDP:n jäsenkirjan tai liittyä jonkin kirkon jäseneksi, esim. ev.lut:n. Mutta en minä ikinä tulisi niitten aatteitten takana oikeasti seisomaan. Niin ja varmaan olisin ihan kympillä mukana uskontunnustushospotuksessa jumalanpalveluksessa.

Seinfeldissa oli aikoinaan jakso, jossa Georgen tyttöystävä oli latvian ortodoksi, joten Georgenkin täytyi kääntyä pitääkseen hänet. Kaiken huipuksi George lunttasi siinä kirkkoon liittymiskokeessa.

• m29.

George Costanza on tosiaan yksi harvoista fiktiivisistä henkilöistä, joihin me atm-palstan miehetkin pystytään samaistumaan.

• Arasville

No en mäkään oikeesti tietenkään siihen asiaan uskoisi.

• m29.

Riippuu vähän aatteesta tai uskonnosta, mutta lähtökohtaisesti kyllä. Varsinkin jos kyse olisi jostain, johon suhtaudun jo lähtökohtaisesti hiukan positiivisesti, silloin olisi aika mukavaakin, jos nainen olisi kuin oppaana minulle.

• master.

että painu vituun!

• Jätkä 24

Vastataanpa näin että riippuu vähän aatteesta ja uskontoihin sit taas ei ikinä! Uskonnoista kyllä löytyy paljon hyviäkin viisauksia, mutta paljon paskaakin ja liian omistautunut jos jollekkin uskonnolle olet, niin kun siinä yleensä helposti käy tulee sinusta liian fanaattinen, mikä taas voi olla jo ihmiselle pahastikkin haitaksi.

• ...

En haluaisi suhteeseen tuollaisen naisen kanssa.

• Ei

• ........

Itse en ainakaan käännyttäisi ketään omaan uskontooni. Painostaminen on kaikkein pahinta.

Ei avioparin/avoparin/seurustelevien ihmisten täydy olla poliittisesti eikä uskonnollisestikkaan samaa mieltä jokaisesta asiasta. Eroaahan kavereiden kanssakin aatteet silloin tällöin.

Mutta jos sinua kiinnostaa toisen uskonto niin mikset voisi liittyä.

• ...

Teeskentely ei kovin pitkälle kanna, joten miksi ylipäätään yrittää?

• ...........

Veit multa kysymykset ja toi piste piste piste.. on mun nimimerkki!

• ..............

Nännännänää

• ...................

Aatteen kannattajat ovat sekopäitä, jotka eivät ole ihania.

• Aatteen vanki

Voisihan sitä noin nimellisesti ryhtyä jonkin aatteen ja uskonnon kannattajaksi, mikäli sillä saavuttaisi jotakin suurta ja jos se ei velvottaisi koviin isoihin uhrauksiin... Tarvittaessa sitten voisi heivata koko aatteen romukoppaan.

Toisaalta tässä pitää olla aika varovainen: Jos tapaat ihanan islaminuskoisen naisen, et saa häntä, ellet ole itse samassa uskossa. Siispä pitää kääntyä muslimiksi. Mikäli suhde päättyy, et voi irrottautua kyseisestä uskonnosta, vaan olet muslimi lopun ikääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe