Kymmenen vuoden kuluttua naisten varallisuus kasvaa miesten varallisuutta suuremmaksi.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/03/32049&sort=false
Nyt viimeistään kannattaa alkaa miettiä, että kenen kanssa sitä oikein avioituu. Naitua varallisuuttahan tuo on, eikä ansaittua.
Naiset miehiä rikkaampia?
29
213
Vastaukset
kandee pitää itsensä kondiksessa - on meinaan markkinat.
- alrighty
on markkinat, jos sä haluat naida 70 vuotiaan mummon.
alkavat vaatimaan avioehtoa ennen avioliittoa?
Ovelan kaverin kannattaa ehkä alkaa petaamaan tulevaa porvariselämäänsä jo nyt, kun valtaosa kolleista kuitenkin laittaa kalenteriinsa ruksin vasta vuodelle 2019...
- .
on tajunnut tämän aikoja sitten :(
- ...
sulla on fiksu mies...
yhtä fiksu kuin minä :)
- tonou
Tän mä allekirjoitan. Mä olen aina sanonut että elämä on termodynamiikkaa (lämpöoppia). Asiat ja ilmiöt hakevat tasapainoa, harmoniaa.
- alrighty
olet sisäistänyt sivistyssanojen oikean käytön palstalla. jos käytät niitä, niin myös selvität mitä se tarkottaa. tällä viestillä tarkoitan tuota kohtaa "termodynamiikkaa (lämpöoppia)".
- tonou
alrighty kirjoitti:
olet sisäistänyt sivistyssanojen oikean käytön palstalla. jos käytät niitä, niin myös selvität mitä se tarkottaa. tällä viestillä tarkoitan tuota kohtaa "termodynamiikkaa (lämpöoppia)".
En mä tiennyt mitä puhuin, ja loput arvasin muiden puheista.
cuul
- jhökjh-lo
Vaikutat paskapäiseltä. Kiitos viboo kuitenkin lisää tragikomiikkaa, kun tyhmät sulle mitään vastalauseita omaamattomat naiskaverisi vähän esittää humaania, vaikkei oikein sivistystä vissiin ole tarttunut kenenkään teidän ja sun kaltaistes käpäliinne? Millainen idiootti sallii tollasen ilmaisun joltakin palstakaveriltaan, kuin esim. sun ilmaisus näyttäis olevan ja vielä siinä pitää itseään muka sivistyneenäkin? Eiks sulla joitakin naispuolisiakin symppareitakin tällä keskustelupalstalla ihan ollut, vai olenko erehtynyt kirjoittajasta?
- skjol
näemmä siis kannattaa
...mulle paljastui viime vuonna, että minä tulen sittenkin olemaan se varakkaampi meistä tulevaisuudessakin.
Et sillai kävi vähän paska flaksi.tuosta, ei aina voi voittaa, ei edes joka päivä. Onneks jää jäljelle kuitenkin se rakkaus, melko hyvä lohdutuspalkinto, eikös :)
Toljake kirjoitti:
tuosta, ei aina voi voittaa, ei edes joka päivä. Onneks jää jäljelle kuitenkin se rakkaus, melko hyvä lohdutuspalkinto, eikös :)
...kyllä koskaan oo sinänsä merkannut mitään noi mahdolliset perinnöt tai muut sellaiset seikat. Meni varmaan ensimmäinen 7-8 vuotta ennen ku mulla oli vähitellen kehittynyt edes jonkinlainen käsitys noista vaimon suvun varallisuudesta.
Ja kuten joku vanha viisaus sanoo, niin mitään sellaista ei voi menettää, mitä ei oo koskaan saanutkaan.Toljake kirjoitti:
tuosta, ei aina voi voittaa, ei edes joka päivä. Onneks jää jäljelle kuitenkin se rakkaus, melko hyvä lohdutuspalkinto, eikös :)
...oikein läheltä tuota hymiötä...iskeekö se silmää vai ei. Ilmeisesti ei.
Richartti kirjoitti:
...kyllä koskaan oo sinänsä merkannut mitään noi mahdolliset perinnöt tai muut sellaiset seikat. Meni varmaan ensimmäinen 7-8 vuotta ennen ku mulla oli vähitellen kehittynyt edes jonkinlainen käsitys noista vaimon suvun varallisuudesta.
Ja kuten joku vanha viisaus sanoo, niin mitään sellaista ei voi menettää, mitä ei oo koskaan saanutkaan.musta on aina noitten perintöjen kanssa tuntunu siltä että mieluummin en tietäis niistä mitään. Kyllä ne asiat sitten pöydälle nostetaan kun joku kupsahtaa. Miten se meni, ettei pidä nylkeä karhua enneku se on kaadettu...
Hyvä tuo vanha viisaus, pitää paikkansa :)Richartti kirjoitti:
...oikein läheltä tuota hymiötä...iskeekö se silmää vai ei. Ilmeisesti ei.
ihan leukaillen tarkoitan sitä että onneksi on se rakkaus jota vaalia. Raha... no sitä tulee ja menee.
Kohtahan sitä vois alkaa harkitsemaan naimisiinmenoa...
- ???
keskustelua herättääksesi. Kyllähän sinä sen tiedät, ettei ole kyse siitä, että puoliso olisi varakkaampi, vaan naisten keski-iän ollessa korkeampi kuin miesten saa leski aviopuolison kuoltua leskeneläkkeen, joka on n. puolet miehen eläkkeestä (samoin, jos nainen kuolee ennen miestä). Jos on yhteinen, alaikäinen lapsi on leskeneläke hieman korkeampi. Jos taas ikäeroa on rutkasti ei leskeneläkettä tipu vuoden tai parin avioliittovuoden jälkeen, jos vanhempi puolisoista sattuu delaamaan. Siinä on omat säädöksensä, joita en nyt tarkalleen muista ja jonka vuoksi en halua kirjoitella niistä, mitä sattuu.
jo niin läpinäkyvä, että nää mun provot on vaan huonoja yrityksiä, eikä nää oikein keskusteluakaan tunnu enääherättävän.
Kiitos kuitenkin sinulle asiallisesta vastauksesta.- ???
relaxed_eyes kirjoitti:
jo niin läpinäkyvä, että nää mun provot on vaan huonoja yrityksiä, eikä nää oikein keskusteluakaan tunnu enääherättävän.
Kiitos kuitenkin sinulle asiallisesta vastauksesta.Niin joo, se jäi vielä sanomatta, että puoliso menettää myös leskeneläkkeensä, jos avioituu uudestaan.
- vänksy
mun tarvii nyt löytää sit itselleni mahdollisimman köyhä mies, jotta voin tuntea itseni rikkaaksi sen rinnalla tulevaisuudessa :-)
- kirpela
taikasanaketju on yhä täysin toisensa poissulkeva avioehto.
- romanttinen nainen
jos *roppasi kaipaa romantiikkaa ja sielusi seksiä*? Rahalla sitä varmaan saa, mutta ei aitoa tunnetta.
"Sitten löysin elämäni naisen, sata vuotiaan kaunokaisen. Rintsikoita käytä se ei, tukkijätkiltä järjen se vei..."
Kuten artikkelista oli luettavissa, varallisuus koskee leskinaisia. Ei nuoria tytönhupakoita, jotka opiskelevat matalapalkkaisille pätkätyöaloille ja perintökin on tulossa vasta 50 vuoden kuluttua.- ...
jotenkin hitaita?
Tajusin varakkaan vaimon merkityksen jo alta 15-kesäisenä ja sen mukaan on eletty. Muista ominaisuuksista joutuu hieman tinkimään, mutta voin sanoa että kyllä urosmehiläisen hommat kannattaa. Melkein kuin suomalaisen järvilaivan kapteenina tammikuussa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661