Pidämme "vintage-bileet" joissa teemana on 80- ja 90-luku. Minä suunnittelen musapuolen ja olen ajatellut, että eka biisi mikä soittimesta lähtee olisi 80-luvun alkupuolen suurin hitti. Siitä sitten musatyyli lähtisi nousemaan pikkuhiljaa kohti 90-lukua päättyen vuoteen -99. Nyt tarvitsisin tietooni nuo suurimmat hitit 80- ja 90-luvun alusta. Mieleeni tulee 80-luvulta Bon Jovin Livin' on a prayer mutta 90-luvulta en osaa sanoa. Mitä ne voisivat olla?
musiikkia 80-90 -luvun bileisiin
6
1498
Vastaukset
- Framus
Donna Summerin Hot Stuff on itseoikeutettu 80 luvun alun (70 luvun lopun) ykkönen. Ja mukana täytyy olla myös Modern Talking ja Helloween. Def Leppard, Nazareth, Deep Purple, Mecano, Two Unlimitedt.
Olen hoidellut vastaavanlaisten hippojen musiikin, mutta vähän erilailla. Ensin suunnittelin, kuten Sinäkin, tietyn jäjestyksen, mutta se on liian isotöinen, eikä muutenkaan niin hyvä, kuin tämä: I-Podiin soittolista, ja siihen sopivan ikäistä musiikkia, ja randomina soimaan. Aloitusbiisi on se, minkä valitsee, mutta loput tulee mielivaltaisessa järjestyksessä. Ja listaa voi soittaa monta kertaa, ja aina se on "uusi". - Nii-in
peb.pl/inne-utwory/215759-rapidshare-best-1980-1990-vol-1-a.html
- 14
Eihän ysäri ole mitään ilman snap - rhytyhm is a dancer http://www.youtube.com/watch?v=WMPM1q_Uyxc Sillä se alkaa ja paranee vaan entisestään kunne eurohumppa kuoli hitaasti ja kivuliaasti 2000-luvun alussa. R.I.P.
- takatukka ja poolo
Tosiaan, näin kävi eurodancelle. Sitten tuli hip-hopin bling-bling -shittiä, "yo yo shake da' aas, baby..". Oikei vihaks pistää ;)
- 6+8=75
80-luvun musasta myös Harold Faltermeyer voisi olla hyvävalinta. 90-luku oli muuten niiiiin 90-lukua..
- eyreiuyriuwrey
http://www.youtube.com/watch?v=z33TaEVbOeE
Tämä on ehdoton valinta 80-luvun biiseistä kotibileisiin.
Porukka menee aivan sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782666Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721411Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291305
- 1451193
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571184- 741087
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068