Moii sellasta olisin vaan kysynyt kun sain synttärilahjaks ton Nokia x3 kännykän ja haluaisin ladata siihen omaa musiikkia, niin miten toi onnistuu? Mukana tuli USB kaapeli. Voiko siis omalta tietokoneelta siis ladata ihan mitä tiedostoja vaan kännykkään? Ja miten se onnistuu? Kiitos jos joku auttaa mua tyhmää :D
Musiikin lataus kännykkään?
4
567
Vastaukset
- 19+18
Asenna tietokoneelle Nokia PC Suite. Varmaan sait kännykän mukana
CD:n jolta se löytyy. Sitten vaan USB-kaapeli kiinni ja Kännykästä
painat ok kun se kysyy PC-suitesta
PC-suiten valikoista haet sitten musiikin siirronHenk.koht älä asenna mitään sovelluksia. Varsinkaan jos koneesi on vanhempi kuin 2 vuotta. Rasittaa ihan turhaa tuollaiset konetta. Usb:llä kiinni puhelin koneeseen ja sen pitäisi näkyä ihan normaalin kovalevy aseman tapaan. Siirrät mp3 tiedoston koneelta kännykkään, esim kansioon äänet tai jotain.
- velthi
Ei mitään pc-suitea tarvita,höh. usb-kaapeli kiinni ja alat siirtää sitä omaa musiikkiasi.
- Muistitikujataku
velthi kirjoitti:
Ei mitään pc-suitea tarvita,höh. usb-kaapeli kiinni ja alat siirtää sitä omaa musiikkiasi.
Juu valitset vaain puhelimesta MASS STORAGE tilan kun kytkee USB:n kiinni, sitten se toimii kuin muisitikku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437