Moi! Mikä ihme päivitys YouTubeen on tullut vai mitä on oikein tapahtunut? Miten videon saa lähtemään käyntiin?
YouTube ongelma
6
397
Vastaukset
ihan persiist ei ainakaan pelitä firefoxila niinko pitäis. Pitänee vaan odotella niiko yleensä....hermoja!
pistaasia kirjoitti:
se? :D
Öitä.tubettaa muuten ihan hyvin, mutta jos kirjaudut sinne sisään, niin se TOITOTTAA käyttäjän salasanaa ympäri ämpäri maailmaa. Ei siitä sen enempää täällä, onnea!
- Jaahazooo
Ei mulla näy koko latauspalkkia!
- Päivitystä vailla
Mun toiselle koneelle tuli jokseenkin tälläinen ilmoitus: "your browser is no longer supported". Kuva ja ääni pätki, tai sitten ei saanut kuvaa ja ääntä lainkaan. Välillä ei näkynyt latauspalkkia tai käyttäjien kommentteja. Piti ladata uusi ja parempi browser, ja nyt siinä on Explorer 8. Nyt sekin kone toimii hyvin. Muitakin browser-vaihtoehtoja oli tarjolla, eli löytyy jokaiselle mieluinen.
- d-o-n-t-k-n-o-w
käytännössä toimii? Mulla ei youtube toimi internetillä eikä firefoxilla. Miten saan sen toimimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775