Susan Boyle on surkea

utelias -

laulaja. Okei.

Se on teidän mielipiteenne. Olen utelias, kuka on hyvä laulaja sitten verrattuna surkeaan Susan Boyleen?

Teidän mielestänne?

Minäkin haluaisin kuulla hyvää lauluääntä. Olen ihan

5

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simppelintemppeli

että soittamiseni menee eteenpäin. Siis parin kuukauden pysähtyneisyyden jälkeen. En vertaa itseäni edes keskinkertaiseksi, mutta homma menee eteenpäin. En tiedä tuleeko minusta "mestaria", mutta se ei voisi vähempää kiinnostaa. Kun soitto menee paremmin, se on se asia, mikä innostaa jatkamaan. Ja kun se menee päin helvettiä, elämä on helvettiä.

Niin simppeliä.

• Soitin

eli sen, että hyvä alansa osaaja innostaa muita yrittämään parhaansa. Siis pistämään paremmaksi, tai ainakin yrittämään pistämään paremmaksi. Eihän yritys välttämättä onnistu. Se vain ei kokeilematta koskaan selviä ... Kuten ei Suskinkaan suhteen ...

Että, yritetään pistää paremmaksi. Olkoon soittimemme mikä tahansa.

• Temppuilija?

on käynyt sen youtube sivulla. Pakko olla hirveän huono. Mainostemppu.

• sama se

En tiedä onko tässä hyvästä tai huonosta kyse, tämä on enemmänkin tuhkimotarina.

• sen kummempaa

varsinainen loppukilpailuesitys, jota vain yhdeksän miljoonaa on käynyt katsomassa, youtubessa, on "taidetta". Viimeistellympi - ehkä sellainen mistä sofistukoituneempi yleisö enemmän pitää. Ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5695
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      395
      2459
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      131
      2390
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      56
      912
    6. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      892
    7. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      10
      892
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      862
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      795
    10. Tykkään pitkistä ja

laihoista naisista. hyvät yöt!
      Ikävä
      86