Tilaaminen Hong Kongista - Yesstyle.com-verkkokauppa

*22*

Hei!
Suunnitelmissa on tilata kauniita naistenvaatteita Yesstyle-verkkokaupasta (www.yesstyle.com). Onko kenelläkään kokemuksia sieltä tai vastaavasta verkkokaupasta tilaamisesta? Yritys näyttäisi sijaitsevan Hong Kongissa. Jos pakettini jää Suomen tulliin, millaiset ovat tullimaksut ja miten käytännössä saan pakettini sieltä itselleni (haetaanko vai lähteekö se maksamisen jälkeen suoraan lähipostiini noudettavaksi)?

Mikä on paketin arvo on yleisesti ottaen oltava, jotta se ylipäätään voi jäädä tulliin? Yli 50e?

Jos tuote ei jää tulliin, saapuvatko Yesstylen-tilaukset suoraan postiini noudettavaksi vai tuoko joku kuljetuspalvelu sen kotiovelleni? Toivoisin ainakin saavani sen ihan postiin, sillä harvemmin olen päivisin kotona avaamassa ovea.

Kiitoksia jo etukäteen avusta. En ole aiemmin tilannut ulkomailta, joten toimituskäytänteet mietityttävät.

23

11904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9899

suomessa samoja vaatteita myy verkkokauppa

www.diiva.fi

ja on nopea toimitus eikä tarvitse maksaa tulleja koska on suomalainen verkkokauppa.

• hamalainen.mia

Tuo kyseinen verkkokauppa diiva kusettaa. Maksat tietty itse postikulut ja sit jos haluat palauttaa niin saat taas itse maksaa postikulut. Sähköpostikyselyihin ei vastata ja sitten kun asiasta kysyy fb:n fanisivuilla niin sut poistetaan faneista ettet voi enää kommentoida asioita. Asiakaspalvelua paskimmillaan!!! En tilaa sieltä mitään enää ikinä. Vaatteen palautusrahat tuli vasta kuukauden jälkeen kun niiden perään kyselin. Eikä tietty taaskaan mitään vastausta sähköpostitse,ei edes pahoitteluja!Ois varmaan rahat jääny sille tielle ellen olis alkanu kyselee. En missään nimessä suosittele muille!

• Ka

Itse olen tilannut http://asia-fashion-wholesale.com . Paketin hinta rahteineen oli muistaakseni 70$, paketti jäi tulliin ja valtuutin postin hoitamaan toimituksen puolestani (n.25€), jos olisin hakenut paketin itse tullista se olisi tullut maksamaan noin 10€. En kuitenkaan asu helppojen kulkuyhteyksien päässä lentokentästä, joten tuo postin valtuuttaminen oli helpompaa. Minulle tuli kotiin saapumisilmoitus tullista ja samassa oli jos halusin Itellan toimittavan paketin. Se tuli sitten parin päivän päästä kotiovelle asti. Lasku tuli myöhemmin.
      Olen kuitenkin kuullut etteivät paketit aina välttämättä jää tulliin, mutta jos se jää verot ovat 22% tuotteista ja muistaakseni joku 12% vielä siihen päälle. Mikä ei kuitenkaan ole aivan älytön summa, jos tilaa vähän kerrallaan. Alle 50€:n tilauksia ei mielestäni tullata ollenkaan ja silloin ei ainakaan jos se on merkitty lahjaksi.

• weer

minkälainen laatu vaatteissa oli ja vastasiko ne kuvan tuotteita? ja kauan toimitus kesti?

• Kuitti
        weer kirjoitti:

minkälainen laatu vaatteissa oli ja vastasiko ne kuvan tuotteita? ja kauan toimitus kesti?

itsekkin ajattelin tilata vaatteita kyseisestä paikasta (asian-fashion-wholesale) ja haluaisin kysyä pari juttua. Ensiksi ajattelin sivuston olevan huijausta (MITEN VOI OLLA NIIN HALPAA???) mutta näköjään se onkin ihan turvallinen? :) minkälainen laatu oli? kiinassa tehdään kaikkea niin halvalla, että meneekö heti rikki... ja voiko erikseen pyytää laittamaan paketin lahjaksi ettei jää tulliin? olisin tosi kiitollinen vastauksesta! :D

• Käytä päätäsi
        Kuitti kirjoitti:

itsekkin ajattelin tilata vaatteita kyseisestä paikasta (asian-fashion-wholesale) ja haluaisin kysyä pari juttua. Ensiksi ajattelin sivuston olevan huijausta (MITEN VOI OLLA NIIN HALPAA???) mutta näköjään se onkin ihan turvallinen? :) minkälainen laatu oli? kiinassa tehdään kaikkea niin halvalla, että meneekö heti rikki... ja voiko erikseen pyytää laittamaan paketin lahjaksi ettei jää tulliin? olisin tosi kiitollinen vastauksesta! :D

Koska ne on tarkoitettu FIRMOILLE ja niihin hintoihin listätään kuljetukset, tullikäsittelymaksut, tulliverot ja alvit. Joten hinta nousee ja on usein kalliimpia kuin Suomessa myytävät.

• EN suosittele

Olen yrittänyt tilata useista kiinlaisista kaupoista. Huijaa rahat eikä anna takaisin vaan sanoo että tuotteet loppu. En suosittele kenellekään.

• duraaa

Suosittelen Yesstylea lämpimästi. : ) Toimitus nopeaa ja hyvä asiakaspalvelu. Itse en kyllä tuosta tullista tiedä, kun on sieltä vain melko vähäisiä ostoksia tullut tilattua..

• Anonyymi

Kauanko YesStylelta kestää tulla? Koska meinasin ostaa täksi kesäksi vaatteita mutta jos kestää joku 2kk nii on kesä jo menny:/

• yess!

Tuota yesstyle-tilausta olen tekemässä. Todella kivoja vaatteita!

Jos tullin opasta oikein tulkitsin, niin lähetyksen arvo ei saisi ylittää 22 euroa, jos ei halua maksaa alveja (23%). Näin ollen on varsin todennäköistä että paketin joutuu kuitenkin tullista hakemaan. Oma tilaukseni maksaa noin 30 euroa 16 dollarin toimistusmaksu.

Tuleehan yesstylesta sähköpostiin tilausvahvistus, joka kelpaa tullille todisteeksi tavaran arvosta?

• iloinen5

Olen tilannut useasti YesStylestä vaatteita ja kosmetiikkaa, ja aina tullut perille nopeasti ja ilman mitään tullimaksuja. Vaikka tilaus maksaisi 100 dollaria, ei tullimaksua välttämättä peritä, YesStyle merkitsee tilaukset usein lahjoiksi. Riippuu täysin tullivirkailijasta tuleeko tullimaksuja vai ei.
      Olen ollut aina hyvin tyytyväinen YesStyleen, sieltä löytyy vähän erilaisia miesten vaatteitakin, mitä kaduilla ei ihan heti vastaan tule! :)

• Otaku

Ajattelin itsekin ostaa yesstylestä japanilaisia/korealaisia naisten vaatteita. Tahtoisin vaan tietää, että ovatko ne laadukkaita? Ainakin suhteellisen normihintaisilta näyttivät. Ja miten isoja ne yleensä ovat? Onko ne tarkoitettu pienille aasialaisille vai voiko 15v pitkä tyttö ostaa s-kokoa?
      En ole ikinä tilannut mitään nettikaupasta ja ei itelläni ole mahdollisuutta, joten pyytäisin varmaan joululahjaks :D

• _tutto_posto_

Mites tämmöinen kuin www.shoespreferential.com ?

Sieltä tuli tilattua vaatetta.. Ei ole vielä kuulunut.. Nyt jo viikko mennyt..

• Tiinuliinulotta

Kerro sitten miten kävi?

Ps. Saitko mitään seurantakoodia sieltä?

• _tutto_posto_

Minultako kysyit?

• Tiinuliinulotta

Jep.

• _tutto_posto_

En ole saanut mitään koodeja. Sivustolla ei ole mitään yhteystietoja kyseiseen puljuun.
      Paypalin kuitissa oli joku kiinalainen sähköpostiosoite josta ei ole vastattu kyselyihini.

• Älkäätilatko

En tosiaankaan suosittele tilaamaan Yesstyle-verkkokaupasta... Tulleineen mahdollisen palautuksen hinta saattaa nousta useisiin kymmeniin euroihin (palautukset tulee lähettää Hong Kongiin), vaatteiden laatu on keskinkertainen JA tämän kaiken lisäksi rahaa ei palauteta suoraan tilillesi vaan heidän "omalle tililleen", jotta ne menisivät samassa puljussa kiertoon uudestaan. EN SUOSITTELE.

• vakkari-nettikauppa

Suosittelen Yesstylea! On parikin tilausta tulossa sieltä atm :D ne jotka pelkää sitä että laatu on samanlaista kuin ebayn vaatteissa niin voin kertoa että huolet pois. Vaatteet joita olen tilannut kyseisestä verkkokaupasta on hyvälaatuisia ja supernättejä. Juuri mun tyylisiä ja koska olen siro ja omistan enemmän aasialaisen kuin länsimaisen kropan, istuvat vaatteet kanssa tosi hyvin. Tulleja ei oo mullekaan koskaan vielä tullut, joka kerta tilaan kyllä yli 30e:lla (koska sillon saa ne ilmaiset postitukset). Itseäkin kuumotti kyllä aluksi tilata mutta voin kyl kertoo että hyvä verkkokauppa! Ja kun saatavilla on myös korealaista kosmetiikkaa.

• Yesstyle.comNoThanks

40 euron vaateostos ei tullut perille ja ei tullut ilmoitusta, vaikka paketti oli EHKÄ käynyt Suomessa. Heidän kuluttajapalvelunsa ilmoittaa, että asian selvittäminen vie kuukausia. Ei ole mahollisuuksia saada rahoja takaisin. En siis suosittele tämmöstä Yesstyle -puljua kenellekään.

• Anonyymi

Useasti tilannut Yesstylesta kosmetiikkaa ja aina tuotteet olleet moitteettomia ja tulleet ajallaan.
      Siksi on vaikea ymmärtää näitä kielteisiä kommentteja.
      Koskaan tilaukseen ei ole tullut tulleja tm extralisiä.

• Anonyymi

Mites, ostin itse tossa viikko sitten 40 euroll kosmetiikkaa sieltä ja postissa sanotaan että paketissa on tullauksessa jotain eu laajuisia häiriöitä. Tullissa ei näy tilaustani tarvittavan tullausta koska sitä ei lyödy. Kuinka pitkään sinulla kesti että paketti tuli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites, ostin itse tossa viikko sitten 40 euroll kosmetiikkaa sieltä ja postissa sanotaan että paketissa on tullauksessa jotain eu laajuisia häiriöitä. Tullissa ei näy tilaustani tarvittavan tullausta koska sitä ei lyödy. Kuinka pitkään sinulla kesti että paketti tuli?

Onko paketti saapunut? Kiinostaa kovasti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe