Olen varattu nainen ja meillä on ihana perhe.
Aviomieheni on hyvä minulle, ainut asia joka on minua surettanut , kun hän niin paljon työmatkoilla vietänkin paljon iltoja yksinäni.
Olen istunut hyvin paljon koneellani kun lapseni ovat nukahtaneet, jonka seurauksena alkoi tapahtua........se pallo vain kasvoi...
Tutustuin tuolla eräällä foorumilla eräseen mieheen ensin vain laitoimme sähköposteja ja sitten siirryimme pikaviestintään, tämä mies on hyvin erikoinen.
Hänellä on nykyään vaikea tilanne, hän pakenee viranomaisia ei ole tehnyt kenellekään pahaa, vaan kyse on muusta.
Iltaisin me keskustelemme siinä gmailissa sen kameran välityksellä hän istuu hämärässä huonessa ja puhuu hiljaisella äänellä, tunnelma on hyvin jännittävä.
Hän asuu salaisesti milloin missäkin ja säälin häntä, emme ole voineet nähdä koska hänen tilanne on tulenarka.
Minun ongelmani on, onko oikein salata tämä mieheltäni? Mutta toisaalta odotan näitä salaisia kohtaamisia netissä ja saan kulla hyvin tarkasti hänen elämästään joka on huimaa kuultavaa.
Viikko viikolta hänen elämä on vain yhtä suurta myrskyä.
Jos tämän kertoisin miehelleni miten sen kertoisin, koska nykyään oikein odotan että hän lähtee, että voin jatkaa yöllä näitä hyvin tarkasti ja etukäteen suunniteltuja kohtaamisia netin välityksellä.
Mieheni luulee että osaan vain käyttää sähköpostia ja maksaa laskut, kiinnijäämisriskiä minulla ei tulisi olemaan.
Mies mitä ajattelisit jos saisit tietää vaimosi harrastaneen tälläistä nettisuhdetta ja vielä "karkurin" kanssa joka toimii aina salassa?
Emme voi tavata tämän miehen kanssa, koska hän asuu piilossa.
Salaisuuteni
11
170
Vastaukset
- alrighty
"Mies mitä ajattelisit jos saisit tietää vaimosi harrastaneen tälläistä nettisuhdetta ja vielä "karkurin" kanssa joka toimii aina salassa?"
en mitään. Kulut pahnanpohjimmaisiin, jotka saavat kiksinsä rikollisista.
Jännä salasuhde, mitä itse ruokit kaiken sen kustannuksella, mitä sinulla nyt on. Mitä ajattelisit, jo miehesi tekisi samoin? Jos et mitään, niin mikset eroa? Lasten vai rahan takia? Molemmat ovat aika nihkeitä tekosyitä. Kuulostaa aivan laillistetulta huoraamiselta. Vai?- alrighty
ei ne ymmärrä mitä ne tekee
- Tuuliet
Ei hän ole rikollinen, kyse ei ole siitä.
Tilanne on nyt vaikea että se etenee tuonne EU:n asti, hän on uhri.
Ja jos hän ei saa muutosta me karkaamme yhdessä, eräänä päivänä pöydällä on vain se lappu.
Huoraamisesta ei ole kysymys nyt. - alrighty
Tuuliet kirjoitti:
Ja jos hän ei saa muutosta me karkaamme yhdessä, eräänä päivänä pöydällä on vain se lappu.
Huoraamisesta ei ole kysymys nyt.yritätkö kenties saada pettämisen näyttämään jotenkin hyväksyttävältä?
Tuuliet kirjoitti:
Huoraamisesta ei ole kysymys nyt.mä tekisin ton saman jos mulla vaan olisi paperia, sattuu olee just loppu. Kyllä lapset pärjää, ne on tosi sopeutuvaisia, ainakin noiden sossu-tanttojen mukaan. Funtsaa EU:n asti sen täytyy olla joku tosi rikas tai jotain.
Kyllä mä ainakin asuisin mieluummin jossain Greedalla kuin Porvoossa. Ihan varmasti lapsetkin tulis sinne lomailee aina välillä jos niiden uusi äitipuoli ei ole ehtinyt silpoa.
- buhahaa
Huono provo.
- Fr.Fionatar
Mistä jäin kiinni?
- alrighty
Fr.Fionatar kirjoitti:
Mistä jäin kiinni?
älä vielä lopeta.
- Fr.Fionatar
alrighty kirjoitti:
älä vielä lopeta.
Provo syntyi kun kirjoitin muistiinpanojani ja tuossa on mukana pieni osa totuutta.....aivan hiukan.
Hyvää yötä - alrighty
Fr.Fionatar kirjoitti:
Provo syntyi kun kirjoitin muistiinpanojani ja tuossa on mukana pieni osa totuutta.....aivan hiukan.
Hyvää yötäja sä sanoit mua trolliksi. kukahan se täällä provoilee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987