Pitäisi ostaa kesäksi uusi driveri. Vartena nykyisessä on firm, maila on Great Big Bertha II . Monissa varsinkin nettikaupoissa myytävissä Callawayn drivereissa varsivaihtoehtoina on ainoastaan regular, stiff ja x-stiff. Onko jollain kokemuksia tuosta "tavallisesta" stiff-varresta? Onkohan jäykkyys paljonkin eri luokkaa, mitä firm-varsissa? Keskimääräistä mailanpään nopeuttani en tiedä. Lyön nykyisellä driverilla noin 180-220 ilmassa. Muistan jostain lukeneeni, että varsien jäykkyyksissä (esim. stiff) voi olla jonkin verran eroja valmistajien välillä.
Driverin varsi ?
uusi driveri
2
893
Vastaukset
- Titleist
Varsien jäykkyydet eivät välttämättä kerro kaikkea, vaan myös kiertojäykkyydellä on suuri merkitys. Jos haluat varmasti löytää itsellesi sopivan varren niin kannattaa mennä ihan kunnon golf liikkeeseen, missä alan ammattilaiset neuvovat. Draiveriksi kannattaa ostaa uusi Callaway Diablo Edge - Draiveri. Se on ollut monien testien kärjessä ympäri maailmaa ja sopii hyvin normaali tasoisille pelaajille. Toivottavasti oli apua.
- uusi driveri
Oli apua, kiitoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848