Oljista on adventistitohtoreiden myllysilta rakennettu. Epävakaan naisen
satojen näkemysten varaan.
[][][] Jumalan sanansaattaja E.G.White sai Jumalalta satoja näkyjä.
Niiden ansiosta voimme turvallisin mielin katsoa tulevaisuuteen [][][]
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3472504
Mutta kristinusko "riippuu" kahdesta tärkeimmästä käskystä:
rakasta kaikella olemuksellasi ja elämälläsi Jumalaa ja lähimmäistäsi.
Ai niin, Kreivi kehottaa muistamaan luontoa, sillä se oli ennen kuin oli
viheliäinen ihminen ...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3503976
Tämä on sitä villiä länttä (A-Amerikka) - eräskin erään adventtiseurakunnan vastuuhenkilö ihan julkisesti nimittelee
Uskova_1.tä, Riittaa, RIKOLLISEKSI ...
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/3487006/18233755
Suuri Taistelu testamenteista!?
[][][] --Adventtikirkon tärkein profeetta, amerikkalainen Ellen White varoittaa jättämästä perintöä pitkälle riville sukulaisia,[][][]
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3493231
EI LAINKAAN TARVITA ADVENTISMIA, TOTEAA SIRKKA-IITA
(Ja toisinaan hän toteaa, että vain adventtikirkko on oikeassa.
Onko kyse jakaantuneesta mielestä?)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5014487
Adventismi satojen näkyjen varassa
15
131
Vastaukset
Ja maaksi sekä hengityksesi että henkesi jälleen muuttuu?
Olkaamme vilpittömiä opissa ja elämässä!
Ps. 18:26 (18:27)
puhdasta kohtaan sinä olet puhdas, mutta kieroa kohtaan nurja.
Saarn. 12:7
Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin,
ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.
Jotkut (advarit) luulee että "palaa" tarkoittaa jotain tulista,
mutta se tarkoittaa tässä että menee takaisin iankaikkisuuden
puolelle. Ruumis palajaa tomuksi ja Jumalan siemen palajaa ikuisuuteen.Joku tee sentään muodon vuoksi vedetään pois markkinoilta, kun syntyy kohua.
HS tänään 7.4.
http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Syöpävaarallista reilun kaupan teetä vedetään myynnistä...
Kuuma kahvi kaunistaa - saa posket punaisiksi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kahvi- 234234234
AnttiVKantola kirjoitti:
Joku tee sentään muodon vuoksi vedetään pois markkinoilta, kun syntyy kohua.
HS tänään 7.4.
http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Syöpävaarallista reilun kaupan teetä vedetään myynnistä...
Kuuma kahvi kaunistaa - saa posket punaisiksi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kahvisanotte mitä tahansa. Sillähän teidän päänne ei totuutta kestä kun se on sumentunut.
Korean Söulissa on yli miljoonan ihmisen helluntaiseurakunta. Pitkin pyhää
kun toiset tulee ulos jumalanpalveluksesta, toiset jo menee sisään.
Solutoiminta kodeissa kuitenkin on tärkeintä ja kun solu kasvaa se jakaantuu.
Evankeliumi Kaikkiin Maihin, EKM, on kasvanut ja jakaantunut niin, että
Suomessa on nyt siitä alkunsa saanut AEM, Armon Evankeliumi Maailmalle
myös. Tämähän on Jumalan taktiikkaa, että tavalla tai toisella laajentaa.
Organisatoorinen yhdistyminen ei ole yleensä Jumalan menetelmä.
Toki kaikkien tulee olla yhtä hengessä.
EKM
http://www.ekm.nu/kalenteri.html?date=2009-06-24&eventId=15#cal_event152009-06-24
Lue pj Tom Lipkinin tuore kirjoitus aina ajankohtaisen Joosefin elämäntarinan opetuksesta meille:
http://www.ekm.nu/opetuskirjoituksia/53
AEM
http://youngrensuomi.net/
Peterin TV-ohjelmien uusi aikataulu:
http://youngrensuomi.net/index.php/celebration/broadcast_schedule/- <taivaallinen linkki
Eli Rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta mielestäsi ja sydämestäsi.
vasta senjälkeen tulee lähimmäinen.
Pyhään paikkaan ei pääse mitään epäpyhää ja kauhistuksen tekijää.
Jeesus ja laki
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Kirves on pantu puun juurelle ja jokainen oksa joka ei kanna hedelmää hakataan pois ja heitetään tuleen.
Siis jokainen ja tuomio lähtee Jumalan huoneesta.
vaan heidän osansa on.
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan. Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi. Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.
Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."
- Katso, se päivä tulee liekehtivänä kuin tulinen uuni. Kaikki röyhkeät ja pahantekijät ovat silloin oljenkorsia. Se päivä tulee ja sytyttää ne liekkiin - sanoo Herra Sebaot - eikä niistä jää jäljelle juurta eikä vartta. Mutta teille, jotka pelkäätte minun nimeäni, on nouseva pelastuksen aurinko, ja te parannutte sen siipien alla. Te astutte ulos, hypitte riemusta kuin vasikat laitumella. Sinä päivänä, jonka minä määrään, te poljette jumalattomat maahan, tallaatte heidät tomuksi, sanoo Herra Sebaot.- vastakkain..
Syntiinlankeemus
Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?" Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä. 3. Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"
Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."
Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
Ikuisen elämän /elä ikuisesti/ jyvittyy tuohon Jumalan Sanaan, eli Tooraan.
Jumalan laki ei anna lupaa iankaikkiseen elämään ihmisen ehdoilla, ei edes helvettiharha opissa.
Jumalalla on oikeus ja valta murskata käärmeen pää ja lopettaa luomakunnasta synnin saasta ja sen kulku.
Älkää eksykö siihen, että Jumalalla ei ole mahdollisuutta tuhota syntiä ja syntiätehnyttä sielua.
Hänellä on oikeus tappaa sielu ja siihen piste. Käärmeen kieltäsi tätä vastaan on tuhra kuunnella, vaikka saatana käskisi sinua kuinka puolustamaan oppiaan, "ette suinkaan kuole". - Kristus on avain.
vastakkain.. kirjoitti:
Syntiinlankeemus
Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?" Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä. 3. Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"
Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."
Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
Ikuisen elämän /elä ikuisesti/ jyvittyy tuohon Jumalan Sanaan, eli Tooraan.
Jumalan laki ei anna lupaa iankaikkiseen elämään ihmisen ehdoilla, ei edes helvettiharha opissa.
Jumalalla on oikeus ja valta murskata käärmeen pää ja lopettaa luomakunnasta synnin saasta ja sen kulku.
Älkää eksykö siihen, että Jumalalla ei ole mahdollisuutta tuhota syntiä ja syntiätehnyttä sielua.
Hänellä on oikeus tappaa sielu ja siihen piste. Käärmeen kieltäsi tätä vastaan on tuhra kuunnella, vaikka saatana käskisi sinua kuinka puolustamaan oppiaan, "ette suinkaan kuole".Jeesuksessa Kristuksessa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh 3:16
Luitko tarkkaan? /saisit iankaikkisen elämän. Eli se saadaan, se ei ole automaatti.
Eli näin ikuinen elämä helvetin tulessa on käsittämätön ja kestämätön oppi.
Paratiisissa sen käsitteen Jumala mursi Sanallaan, etkä sinä ohita elämänpuulle johtavan polulla olevia Kerubeja. Heillä on miekka Sana ja se surmaa sinut ilman Kristusta.
Vain Kristuksessa on mahdollisuus voittaa ja sekin vain todellisen vaelluksen kautta. - elämän ylösnousemus.
Kristus on avain. kirjoitti:
Jeesuksessa Kristuksessa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh 3:16
Luitko tarkkaan? /saisit iankaikkisen elämän. Eli se saadaan, se ei ole automaatti.
Eli näin ikuinen elämä helvetin tulessa on käsittämätön ja kestämätön oppi.
Paratiisissa sen käsitteen Jumala mursi Sanallaan, etkä sinä ohita elämänpuulle johtavan polulla olevia Kerubeja. Heillä on miekka Sana ja se surmaa sinut ilman Kristusta.
Vain Kristuksessa on mahdollisuus voittaa ja sekin vain todellisen vaelluksen kautta.Joh 5:24-29
"Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään. Totisesti, totisesti: tulee aika - ja se on jo nyt - jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen. Ne, jotka sen kuulevat, saavat elää, sillä Isä, elämän lähde, on tehnyt myös Pojasta elämän lähteen. Isä on myös antanut hänelle tuomiovallan, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä! Tulee aika, jolloin kaikki, jotka lepäävät haudoissaan, kuulevat hänen äänensä. He nousevat haudoistaan - hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen, //
Joh 3: 36. Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, (osaatko lukea, asia on ehdollistettu)
mutta joka ei tottele Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen yllään.
(aikaisempi raamatun sana ketjussa toinen kuolema eli tuhkaksi polttava tuli).
Paratiisissa Jumala kielsi iankaikkisen elämän, koska Hänen tahtonsa on nyt luettavissa.
Joh 6:40. Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet." (Iankaikkisen elämän armolahja on jyvitetty Kristukseen Jumalan tahdosta, osaatko ymmärtää tämän?)
Joh 6:47. Totisesti, totisesti: sillä, joka uskoo, on ikuinen elämä. 48. Minä olen elämän leipä.
51. Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
Älkää levittäkö muuta harhaa mitä kirjoitettu on. Jumala hävittää synnin kerran maailmankaikkeudesta. Vai onko teidän muotojumala kykenemätön voittamaan käärmettä?
Sana jatkaa.
Joh 6:53-59
Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.
Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö. Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."
59. Näin Jeesus puhui opettaessaan Kapernaumin synagogassa.
Niin, eikö kristillisyyden synagoogissa opetetakaan raamatullista oppia?
Vai onko se oppi taivaasta Riittamaista, eli käydään sapattisin helvetissä ja taivaassa ei langeta siksi, kun helvetti on pelote. Sellaistakin kristillisyyden nimissä suun tunnustuksilla väitetään.
Sitäkö opetetaan?
Millä alttareilla te tulta sytytätte Herran edessä? Tämäkö kultavasikka on teidän oppinne, että ette suinkaan kuole? Sopii miettiä. - Sana sanoo..
elämän ylösnousemus. kirjoitti:
Joh 5:24-29
"Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään. Totisesti, totisesti: tulee aika - ja se on jo nyt - jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen. Ne, jotka sen kuulevat, saavat elää, sillä Isä, elämän lähde, on tehnyt myös Pojasta elämän lähteen. Isä on myös antanut hänelle tuomiovallan, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä! Tulee aika, jolloin kaikki, jotka lepäävät haudoissaan, kuulevat hänen äänensä. He nousevat haudoistaan - hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen, //
Joh 3: 36. Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, (osaatko lukea, asia on ehdollistettu)
mutta joka ei tottele Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen yllään.
(aikaisempi raamatun sana ketjussa toinen kuolema eli tuhkaksi polttava tuli).
Paratiisissa Jumala kielsi iankaikkisen elämän, koska Hänen tahtonsa on nyt luettavissa.
Joh 6:40. Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet." (Iankaikkisen elämän armolahja on jyvitetty Kristukseen Jumalan tahdosta, osaatko ymmärtää tämän?)
Joh 6:47. Totisesti, totisesti: sillä, joka uskoo, on ikuinen elämä. 48. Minä olen elämän leipä.
51. Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
Älkää levittäkö muuta harhaa mitä kirjoitettu on. Jumala hävittää synnin kerran maailmankaikkeudesta. Vai onko teidän muotojumala kykenemätön voittamaan käärmettä?
Sana jatkaa.
Joh 6:53-59
Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää. Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.
Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö. Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."
59. Näin Jeesus puhui opettaessaan Kapernaumin synagogassa.
Niin, eikö kristillisyyden synagoogissa opetetakaan raamatullista oppia?
Vai onko se oppi taivaasta Riittamaista, eli käydään sapattisin helvetissä ja taivaassa ei langeta siksi, kun helvetti on pelote. Sellaistakin kristillisyyden nimissä suun tunnustuksilla väitetään.
Sitäkö opetetaan?
Millä alttareilla te tulta sytytätte Herran edessä? Tämäkö kultavasikka on teidän oppinne, että ette suinkaan kuole? Sopii miettiä.Room 6:22-23
Mutta kun nyt olette päässeet vapaiksi synnistä ja tulleet Jumalan palvelijoiksi, te korjaatte satona pyhityksen ja saatte lopuksi ikuisen elämän.
Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. - Jumalan sana.
Sana sanoo.. kirjoitti:
Room 6:22-23
Mutta kun nyt olette päässeet vapaiksi synnistä ja tulleet Jumalan palvelijoiksi, te korjaatte satona pyhityksen ja saatte lopuksi ikuisen elämän.
Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.Ei linkkien runsaus.
Herran tiestä iankaikkisuuteen, uuteen Eedeniin ei eksy vähäisinkään.
Jumalan tahto sydämessä ja usko Kristukseen, täytettyyn työhön, sijaisuhriin vie perille.
Jumalan alttarit, se palaa tulta. Sillä alttarilla on uhri, elämän leipä ja joka syö tätä leipää saa elää.
Pelastus ja Jumalan valtakunta pyörii vain Jumalan asettamilla ehdoilla ja Jumalan päämäärä on hävittää synti. Hän on Kaikkivaltias JUMALA, ei heikko, jolla ei ole mahdollisuutta käärmeen murskaamiseen lopullisesti.
Kuolema ja tuonela, kaikki vääryys hävitetään helvetin tulessa TUHKAKSI.
Luodaan Uusi taivas ja maa, jossa kaikki entinen on mennyt ja
VOITTO SAATU.
Se on todellinen sanoma. Kunnian Kuningas on voittanut.
Ja tämän Uuden Aadamiin siihen henkeen syntyminen luo se kansalaisoikeuden.
Siinä lapseudessa on pääsy perille.
Jeesus aikoinaan nosti lapsen esille. "älkää estäkö heitä pääsemästä Jumalan valtakuntaan.!"
Eli lapseuteen synnytään, mutta väärään pyrkivät eivät halua, että synnytään Kristuslapseuteen, jossa elämänpuu antaa iankaikkisen elämän armolahjaksi.
Antakaa pelastaa itsenne ja julistakaa Raamatullista oppia Iankaikkisesta elämästä jossa on todella käärme menettänyt mahtinsa Jeesuksen nimessä ja veressä.
- 234234234
mitään oikeaa uskoa. Olet puhtaasti pakana vailla pelastusta.
Kaikkien aikojen viisain mies (Raamatun todistuksen mukaan) on sanonut:
ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.- entä sielu..
AnttiVKantola kirjoitti:
Kaikkien aikojen viisain mies (Raamatun todistuksen mukaan) on sanonut:
ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.27. Kaikki luotusi tarkkaavat sinua, Herra, ja odottavat ruokaansa ajallaan. 28. Sinä annat, ja jokainen saa osansa, avaat kätesi, ja kaikki tulevat ravituiksi. 29. Kun käännyt pois, ne hätääntyvät, kun otat niiltä elämän hengen, ne kuolevat ja palaavat maan tomuun. 30. Kun lähetät henkesi, se luo uutta elämää, näin uudistat maan kasvot.
Sillä ihmisten ja eläinten kohtalo on yhtäläinen: samalla tavoin kuolevat molemmat, yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole etusijaa eläimiin nähden sanoo sana.
ja..
Ylösnousemusaamussa ihminen nousee osaansa.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8982412/43530415
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8982412/43530383
"Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään. Totisesti, totisesti: tulee aika - ja se on jo nyt - jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen. Ne, jotka sen kuulevat, saavat elää, sillä Isä, elämän lähde, on tehnyt myös Pojasta elämän lähteen. Isä on myös antanut hänelle tuomiovallan, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä! Tulee aika, jolloin kaikki, jotka lepäävät haudoissaan, kuulevat hänen äänensä. He nousevat haudoistaan - hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen
(herätetään)
Eli henki sieluineen ei poukkaloi taivaaseen ja sitten ylösnousemuksessa poukkaa takaisin hakemaan ruumista, eli sitä ylösnousemusruumista.
Vai hyppiikö se ihminen taivaaseen ja takaisin hautaan ja sitten takaisin taivaaseen ja miksi?
Eikös se olisi selvempi puhua kuin sana puhuu. Kuolema, hauta ja uni sekä siitä herätys! Miksi höperehtiä muuta?
Eli opetella täytyy herra Kantolan. 1. Tess. 4:13-18
13. Kun Herra tulee
Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa. 14. Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan. 15. Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle. 16. Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 17. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 18. Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla. - raamatusta.
entä sielu.. kirjoitti:
27. Kaikki luotusi tarkkaavat sinua, Herra, ja odottavat ruokaansa ajallaan. 28. Sinä annat, ja jokainen saa osansa, avaat kätesi, ja kaikki tulevat ravituiksi. 29. Kun käännyt pois, ne hätääntyvät, kun otat niiltä elämän hengen, ne kuolevat ja palaavat maan tomuun. 30. Kun lähetät henkesi, se luo uutta elämää, näin uudistat maan kasvot.
Sillä ihmisten ja eläinten kohtalo on yhtäläinen: samalla tavoin kuolevat molemmat, yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole etusijaa eläimiin nähden sanoo sana.
ja..
Ylösnousemusaamussa ihminen nousee osaansa.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8982412/43530415
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8982412/43530383
"Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään. Totisesti, totisesti: tulee aika - ja se on jo nyt - jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen. Ne, jotka sen kuulevat, saavat elää, sillä Isä, elämän lähde, on tehnyt myös Pojasta elämän lähteen. Isä on myös antanut hänelle tuomiovallan, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä! Tulee aika, jolloin kaikki, jotka lepäävät haudoissaan, kuulevat hänen äänensä. He nousevat haudoistaan - hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen
(herätetään)
Eli henki sieluineen ei poukkaloi taivaaseen ja sitten ylösnousemuksessa poukkaa takaisin hakemaan ruumista, eli sitä ylösnousemusruumista.
Vai hyppiikö se ihminen taivaaseen ja takaisin hautaan ja sitten takaisin taivaaseen ja miksi?
Eikös se olisi selvempi puhua kuin sana puhuu. Kuolema, hauta ja uni sekä siitä herätys! Miksi höperehtiä muuta?
Eli opetella täytyy herra Kantolan. 1. Tess. 4:13-18
13. Kun Herra tulee
Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa. 14. Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan. 15. Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle. 16. Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 17. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 18. Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.1. Tess. 4:13-18
13. Kun Herra tulee
Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa. 14. Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan. 15. Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle. 16. Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 17. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 18. Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.
Jos ihminen tuon lukien vielä puhuu puutaheinää, niin sillehän ei voi mittttään.
Jeesus itse sen todistaa!
Joh 6:40. Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet."
Viimeinen päivä on herätyskokous ja elämän henki annetaan tähän tilanteeseen.
Jos joku on niin kuolemattomuusoppiinsa orientoitunut ja kovakalloinen ihminen, niin raamatun oppi ei ota silloin tuta.
Mutta silloin hän ei ole raamatullinen kristitty vaan palvelee isien perinnäissääntö seremoniallista oppia ja kumartuu tekojumalansa alttarille.
Adventismihan ei kulje lakisillalla, laintaulujen jykevällä kaarisillalla -
vaan E. Whiten saamien "näkyjen" pohjallehan adventti"totuus" rakentuu.
Ja siitä tulee ei kun Myllysiltamme mieleen. Arveluttava niin että sulkea
pitäisi kuin myllysilta. Siitä romahtamisen vaarasta kai nimityskin tulee;
"suljettujen ovien oppi".
http://fi.wikipedia.org/wiki/Myllysilta
Jeesus-silta kestää iäti
Hepr. 10:10
Tämän tahdon mukaisesti meidät on pyhitetty ainutkertaisella uhrilla, kun Jeesus Kristus uhrasi oman ruumiinsa.
Hepr. 10:20
ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651