Ei voi kuin ihmetellä tätä palstan miesten hokemaa 'jokainen normaalipainoinen nainen saa heti jonon miehiä kun vain baariin jalallaan astuu'. Itse olen ollut koko ikäni normaalipainoinen/hoikka, pari vuotta sitten alipainoinenkin mutta KOSKAAN en ole miesten ihailua osakseni saanut. Olen vieläpä 21 eli mukamas 'parhaassa iässä'. Lisäksi minulla ei ole ollut yhtään yhden illan juttua.
Kyse ei ole siitä etteivät juuri minua miellyttävät miehet tulisi luokseni, vaan eivät minkäänlaiset. Vian ei pitäisi olla siinäkään etten kävisi baareissa, sillä käyn siellä vähintään pari kertaa kuussa. Vain KAHDESTI on suomalainen mies minua baarissa lähestynyt, ja kumpikin kerta VAIN seksinvonkausta eikä numeronvaihto ole herroille käynyt. Ensimmäinen kokemukseni toisen sukupuolen 'kiinnostuksesta'kin liittyi pelkkään seksiin, sillä se oli raiskausyritys - ollessani vain 10-VUOTIAS! Vaikka siis kelpuuttaisin ylipainoisen (itse siis olen kuitenkin hoikka), en sellaista SUOMALAISTEN miesten joukosta näytä löytävän. En siis voi kuin ihmetellä tätä palstan miesten nurinaa siitä kuinka on olemassa muka 'naisten markkinat' ja 'naiset aina saa tasoaan paremman miehen'.
Ainoat kerrat jolloin suomalainen mies on minusta aidosti kiinnostunut olivat 1 kerta yläasteella (poika oli kuitenkin liian ujo lähestyäkseen, vain katseli ja hymyili) ja toinen kerta netin kautta tapaamani itseäni nuoremman kanssa irl tavatessani (en pidä ajatusta netin kautta tapaamisesta 'oikeana' tapana luoda parisuhde, joten torjuin ajatuksen).
Sen jälkeen vakavasti kiinnostuneet ovat olleetkin kaikki ulkomaalaisia - parista unkarilaisesta ranskalaiseen, juutalaiseen, espanjalaiseen ja italialaiseen joten ihan länsimaisiakin on joukossa ollut eivätkä pelkästään kehitysmaiden miehiä kuten joku palstan mies varmaan muuten tulisi tähän kommentoimaan... Erään omituisen asian olen kuitenkin huomannut: iso osa noista kiinnostuneista, niin niistä muutamasta suomalaisesta kuin muista eurooppalaisistakin ovat olleet joko ihan kivan näköisiä ja naisten keskuudessa suosittuja tai taviksia. Sitten taas vastaavasti sellaiset jotka minua vähiten miellyttävät usein ovat niitä jotka ovat haukkumassa ulkonäköäni.
Minulle ulkonäöllä ei ole merkitystä, olisin onnellinen jos jonkinlaisen miehen vain saisin, ja olen yrittänyt deitata ns. 'rumaa' muille naisille kelpaamatonta, itseäni huomattavasti lyhempääkin miestä - mutta hänenpä kohdallaan taas olikin niin etten kelvannut kuin viimeisen päälle meikattuna (kevyessä meikissäkin olin 'hirvitys'...). Ironista, kun miettii niiden muutaman muun ihan hyvännäköisenkin miehen (joskin ujon, mikä ei kyllä minua haittaa) kiinnostusta...
Eli ongelma siis on, miten saisin suomalaisen miehen kun viimeisestä suomalaismiehen kiinnostuksen osoituksesta on sentään lähes kymmenen vuotta! Ulkomaalaisia riittäisi toisinaan vieläkin, mutta nyt ovat pääasiassa latinoja, mustia jne... En halua kuulostaa rasistilta mutta haluaisin kyllä mieluiten länsimaisen miehen.
Nainen ja yksin vasten tahtoaan
15
460
Vastaukset
- hsfdfhshfdfh
Minustapa ei ole ollut kukaan nainen ikinä kiinnostunut, itse asiassa en ole koskaan tainnut edes keskustella kenenkään naisen kanssa, jos koulujuttuja ei lasketa. Et ole kuitenkaan täysin ilmaa miehille, joten asiasi ovat melko hyvällä mallilla.
- m29.
Olet niin pelottavan/ etäisen/ kopean/ varatun näköinen, ettei suomalaiset jöröt uskalla ollenkaan lähestyä sinua. Ulkkismiehet lähestyvät, koska ovat tottuneet ajattelemaan ettei naisten mielipiteillä nyt muutenkaan ole väliä, joten uskaltavat lähestyä vaikka nainen näyttäisikin siltä, että alkaa vastaukseksi vain vittuilemaan.
- lutkuttelija
arvioit oman ulkonäkösi yläkanttiin. Hyvin yleistä naisilla.
Tosin en itsekään yritä baareissa kuin omasta mielestäni erittäin hyvän näköisiä naisia, ehkä 1%. Pidän kaikki baarin naisia lähtökohtaisesti käytettyinä huorina joten miksi sitten yrittää jotain taviksen näköisen kanssa. Joskus on iskettävä se baarin rumin nainen saadakseen pillua.- ap
Et sitten lukenut viestiäni loppuun?
"Minulle ulkonäöllä ei ole merkitystä, olisin onnellinen jos jonkinlaisen miehen vain saisin, ja olen yrittänyt deitata ns. 'rumaa' muille naisille kelpaamatonta, itseäni huomattavasti lyhempääkin miestä "
Miten tuosta enää rimaa alentaisi jos on yrittänyt deitata koulun lyhimmän ja ns. 'ruman' naisten karsastaman miehen kanssa? Mutta kun ko tyyppi itse haaveili tietysti lähinnä niistä kaikkien tavoittelemista sosiaalisista ja flirttitaitoisista naisista... Mielestäni usein kyllä nimenomaan miehillä on syytä alentaa rimaa kuten tämäkin esimerkki näytti.
- heinäntekijä
Hymyiletkö, katsotko silmiin, teetkö aloitteita itse?
Jos on naama norsunvitulla, niin eihän kukaan uskalla lähestyä, kun ajattelee, että turpiin tulee... - hmm...
...menet baariin kavereittesi kanssa, ja olet koko illan kavereittesi ympäröimänä, et flirttaile miehille?
Mitä vikaa nettideittailussa on, miksei se voisi olla oikea tapa? Kummallista nirppanokkaisuutta. Mitä väliä sillä on missä miehen tapaa.- ap
Olen ollut baareissa muutaman kerran yksinkin mutta ei se ole mitään Suomessa muuttanut. Ulkomailla sitten kylläkin, mutta siellä nyt muutenkin tulee huomattavasti enemmän miehiä juttusille, eivätkä kaikki pelkkä seksi mielessään.
Flirttailla olen kerran pari yrittänyt katsomalla silmiin muttei sekään ole kotimaassa auttanut - taas kylläkin ulkomailla on tullut tällä tavalla menestystä heti mutta vain niiltä vonkaajilta.
- Missä Vika?
Joo, minäkin tiedän pari tuollaista samanlaista tapausta. Jäävät aina ilman miehiä, kun eivät itse tee yhtään mitään muuta kuin juovat pari siideriä siinä 5-10 hengen tyttöporukan keskellä baarissa ollessa. Illan aikana ehkä yksi känninen pillunvonkaaja käy siinä naista "jututtamassa", mutta kaikki muut miehet pysyttelevät poissa.
Nainen jää ilman miestä ja miettii että mikä niitä miehiä oikein vaivaa. Minä en ainakaan käy baareissa lainkaan. En ole kertaakaan eläissäni käynyt. Mitä siellä raitis mies tekisi? Siksi raitis mies kai jääkin yksin...
"Ainoat kerrat jolloin suomalainen mies on minusta aidosti kiinnostunut olivat 1 kerta yläasteella (poika oli kuitenkin liian ujo lähestyäkseen, vain katseli ja hymyili"
En minäkään uskalla, edelleenkään, muuta kuin katsoa naisia. Ei niitä lähestyä uskalla...- ap
No minä ainakin olen ujo, enkä ikinä edes tulisi mieleenkään torjua miestä haukkumalla tai nauramalla. Minut kylla on itse torjuttu miesten toimesta sillä tavalla kolmesti (= kaikki tekemäni aloitteet), ujoja, epäsuosittuja ja hiljaisiakin on joukossa ollut, joten tiedän tasan miltä se tuntuu. Kavereiden sitten taas ei tarvitse eläissään miehille aloitteita tehdä ja saavat silti kenet haluavat. Itse taas en siitä ulkokuoresta välitä mutta silti ei auta aloitteiden teot eikä tekemättä jättämiset...
- Huom! ->
ap kirjoitti:
No minä ainakin olen ujo, enkä ikinä edes tulisi mieleenkään torjua miestä haukkumalla tai nauramalla. Minut kylla on itse torjuttu miesten toimesta sillä tavalla kolmesti (= kaikki tekemäni aloitteet), ujoja, epäsuosittuja ja hiljaisiakin on joukossa ollut, joten tiedän tasan miltä se tuntuu. Kavereiden sitten taas ei tarvitse eläissään miehille aloitteita tehdä ja saavat silti kenet haluavat. Itse taas en siitä ulkokuoresta välitä mutta silti ei auta aloitteiden teot eikä tekemättä jättämiset...
Tässä on nyt jo parikin vastaajaa sanonut, että torjut miehet jotenkin jo ennen kuin he edes yrittäisivät lähestyä.
- dgsdgsdgsdg
Ujot ja rumat torjuu haukkuen ja nauraen, susirumat hylkiöt eivät lähde edes treffeille, vaikka ulkonäön pitäisi olla ok/hyvä. Vahvasti provolta vaikuttaa.
- ap
No ei ole provo. Vituttaa vaan tämä oma tilanne! Ja kyllä, suurosa haukkujista on ollut itse liikalihavia/ yleisen määritelmän mukaan 'rumia' vaikka toki joukkoon on muunkinlaisia mahtunut. Tuo toteamukseni oli YLEISTYS. Ja minkä ulkonäön pitäisi olla ok? Sanoin vain että olen aina ollut hoikka ja että usein kiinnostuneet ovat vastaavasti olleet söpöjä. Onko hoikka sitten aina ok/hyvän ulkonäön symboli, niin en ehkä sanoisi kun miettii miten ns. itse epämiellyttävät miehet ovat haukkuneet milloin mitenkin kamalilla sanoilla... Itsekään en heitä sentään ääneen hauku, en edes selän takana kuten he usein kohdallani koittavat tehdä jos eivät päin naamaa uskalla.
- Cranky_geek
Lieneekö sulla sitten ilme jotenkin vihainen ja nyrpeä, mutta aika uskomattomaltahan toi silti kuulostaa. Älä nyt kuitenkaan nettiä tyrmää yhtenä potentiaalisena kanavana tutustua hyviin miehiin. Netistä saisit varmasti ainakin järkättyä itelles treffejä. Paperillahan sä kuulostat oikein hyvältä. Eikä ainakaan rima tunnu olevan korkealla, vaikka mun mielestä sun ei kyllä kannattais ihan tollaseen epätoivoon sortua. Se kostautuu pidemmän päälle.
- wanhan liiton mies
Taidat kuulua naisten rumimpaan 5%iin tai jotain sinnepäin.
Ymmärrän kyllä, ettei se paljoa lohduta, jos miehistä samaan porukkaan kuuluu kaksin- tai kolminkertainen määrä. Noh, erona on kyllä että niitä rumista miehistä ei varmasti ole ollut kukaan ikinä kiinnostunut (vaikka lopputulos on täysin sama).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.826000Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3215434Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie494732Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3133675Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.12237Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362142Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011254- 7943
- 157856
- 55727