Tänne vain lisäilemään kaikkia poppa konsteja kasvattaa hiuksia ja ihan toimiviakin jos tietää :)
Hiusten kasvu vinkkejä?
12
3821
Vastaukset
- Hiushullu
Jaa-a. En tiedä pahemmin mitään. Riisi.... kuulemma on hyvä. en tiedä sitte mimmosta pitäisi olla.
Japanilaisilla ja kiinalaisilla mahtavat hiukset ja kittaa riisä päivät pitkät ! Miksipä ei!
Söin viikon joka päivä kupillisen riisiä (Jasminriisi on hyvää pelkästäänkin) mutta se sitten jotenkin jäi :'D
Semmosta! Nokkostee sisäisesti on vitamiini ja mineraalipommi,elimistölle ja hiuksille.
Se on yrteistä tehokkain (suomalaista kansanperinnetietoutta) hiusten kasvua nopeuttava.
Verenkierron vilkauttaminen, eli hieronta lisää hiusten kasvua.
Koska ravinnon ja hapen kuletus hiustupelle lisääntyy.
Hiustupen kautta hius saa ravintonsa...
Lopeeta shampoot, joissa Sodium Laurteh Sulfatea tai Sodium Laurul Sulfatea.
Alaa elää rennommin :)- sgdfsdfsd
Nyt kiinnostaa: Mikä tossa Sodium Laurteh/Laurul Sulfateassa on? Piti heti mennä tarkistamaan shampoopullot ja kaikistahan sitä löytyy... Niin että onko sillä jotain erityistä terveyshaittaa?
- piimax popsija
En tiedä kasvaako hiukset sen nopeammin.. Mutta itse syön Piimax C -luontaistuotetta. Se siis vahvistaa hiuksia, kynsiä ja tekee hyvää iholle. Pari kaveriani on todennut, että se myös nopeuttaa hiustenkasvua, mutta tiedä sitten? Itselläni on takapuoleen asti olevat hiukset, mutta olen kyllä pari vuotta niitä kasvatellutkin. Tuskin Piimaxista mitään tieteellistä on, että nopeuttaisi kasvua, mutta kannattaahan sitä syödä, niin vahvistaa ainakin :) purkki maksaa n. 7 € joka riittää pitkäksi.
- hiusnaamio..
Sama juttu piimax kyllä noeputtanut hiusten kasvua itselläni ainakin sekä runsas veden juonti päivässä mutta ainahan ei muista juoda tarpeeksi sitä vettä päivässä.Mutta myös varmaan peritty hiusten kasvu suvun naisilta koska niillä on todella nopea hiusten kasvu ja paksut hiukset.
- karva,karva.
mitään poppakonsteja, vain aika, hiukset kasvaa noin reilun sentin kuukaudessa, eikä sitä voida mitenkään nopeuttaa..
- popsipopsikananmunaa
älä huijaa, kylläpäs sitä voi nopeuttaa! popsikaa vaa kananmunia, niin paljon ku sielu sietää... tai älkää nii paljo, koska ne lihottaa, eikä ole kivaa olla pitkätukkane läski
- merkekrerer
kesällä kasvaa hiukset mun mielestä nopeammin(totta?), siks kivaa et kesä tulee kun kasvatan just hiuksia. :D talvella jotenkin hiustenkasvu jämähti. :/
- mööööööö
Riittävä proteiinien saanti kai yleisesti (eli muukin kuin kananmuna käy) koska hiuksethan koostuvat proteiineista. Ja veri kiertämään päässä :)
- Aicha87
Olen sitä mieltä,ettei varsinaisia poppakonsteja ole ,mutta omia ideoita ja vinkkejä tuli mieleen perusasioihin liittyen jotka julkaisin.
http://www.chixup.com/2011/04/hiustenvointiin-ja-kasvuun-vaikuttavat-tekijat/ - Hanna-E
Piimax C biotiini on se millä saa aikaseksi. Olen itselläni huomannut että hiukset kasvaa nopeammin tällä ja samoin kynnet. Lisäksi voit syödä ruoka-aineita joista löytyy tuota Biotiiniä. Hyviä Biotiinin lähteitä on mm. hiiva, soijajauho, viljatuotteet, maksa, munuainen ja munan keltuainen.
- mettteee
eks nokkostee auta hiustenkasvuu ? ..oon laihsutuskuuril ja samal haluisin hiukset pidemmäks ! eli oon hankkimas kunno muodon muutoksen xd , noei .. mut jotenki haluisin muutttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793