Pahimmat turn offit naisissa

Tuunari_

Tässä on pahimmat arvojärjestyksessään.

1. Suomalainen.
2. Feministi.
3. Vouhottava "akateemikko".
4. Vattumainen kuin suomalainen nainen.
5. Ruma kuin suomalainen nainen.

29

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Kannattaa varmaan sitten muuttaa jonnekin Aasiaan alistuvampien naisten keskelle, jos et meitä jaksa katsella.

• Tuunari_

Jaa eli nainen jos ei vattumainen niin se alistunut. Selvä.

• sacred_heart

Ai tässä on mun Turn-Offit

1. Yleinen tyhmyys ja päämäärättömyys elämässä.
      2. Liian paljastavat, tai kireät vaatteet, korkokengät, selvästi värjätyt hiukset.
      3. Tupakoitseminen.
      7. Liika meikkaaminen.
      4. Liika juominen.
      5. Joko korkeasti kouluttautunut, joka halveksuu kouluttamattomia. Tai vähän kouluttautunut, joka halveksuu koulutautuneita.
      6. Keimailu ja muu yliseksuaalinen käytös, joka paikassa.

• TeroJ

Ja mun listalle pääsivät:

1. Huonomakuiset eli esim. pelimiehet ja vain esillä olevat tyypit kiinnostaa, ja jotka ei osaa katsoa ihmisen sisään
        2. Ne jotka ei harrasta mitään
        3. Läskit - sekä terveys/kunto että ulkonäköhaitta
        4. Pennulliset
        5. Tupakoitsijat
        6. Naiset joiden on kuullut nussivat parin työ- tai opiskelutoverin kanssa - joskus munaa verrataan nopeuteen ja tehoon, mutta tasa-arvon nimissä myös vittu voi olla nopea ja tehokas :/

• tupakka<3

Mikä siinä on muuten niin häiritsevää jos nainen tupakoi? Onko se liian maskuliinista, vai ettekö oikeasti voi sietää tupakan hajua / mielikuvaa keltaisista hampaista?

Ellette sitten ole niin laajakatseisia, että huolehtisitte jo etukäteen kaikista tulevista keuhkosyövistä yms.

• mieleentulevat
        tupakka<3 kirjoitti:

Mikä siinä on muuten niin häiritsevää jos nainen tupakoi? Onko se liian maskuliinista, vai ettekö oikeasti voi sietää tupakan hajua / mielikuvaa keltaisista hampaista?

Ellette sitten ole niin laajakatseisia, että huolehtisitte jo etukäteen kaikista tulevista keuhkosyövistä yms.

-haju
        -rumat hampaat
        -ruma iho
        -vanhentaa ennen aikojaan
        -mikään addiktio ei koskaan kerro ihmisestä mitään positiivista -> heikko luonne
        -tupakoitsijat usein viihtyvät kapakoissa & ovat todennäköisemmin alkoholin liikakäyttäjiä kuin tupakoimattomat
        -tupakoitsijoilla huoleton suhtautuminen omaan terveyteen -> voi olla muitakin "vaarallisia harrastuksia", esim. yletön sekstailu ilman kondomia

Siinä nyt ensimmäisenä mieleen tulevat

• nonsmoking
        tupakka<3 kirjoitti:

Mitä kertoo ihmisen aivokapasiteetista se, että on hankkinut itselleen huonon tavan, johon joutuu upottamaan rutkasti rahaa, jolla pilaa terveytensä ja josta ei ole mitään hyötyä? Pahimmassa tapauksessa sillä vaarantaa vielä läheistensäkin terveyden. Miksi haluaisin niin tyhmän naisen?
        Tupakoijat on yleensä vähän vajakkeja. Toisaalta niiltä saa helposti, joten tupakointi on plussaa silloin, kun hakee yhden yön patjaa.

• hyi hitto!
        tupakka<3 kirjoitti:

Tupakoitsija haisee ja maistuu tuhkakupilta. Pastillit ja hajusteet vain lisäävät vastenmielisyyttä - nainen vaikuttaa pubiruusulta, mies pummilta. Jokainen nortinvetäjä kylvää natsoja ympäristöön, vaikka väittääkin olevansa ns. huomaavainen tupakoitsija.

Nikotiiniriippuvuus kertoo huonosta elämänhallinnasta. Tupakointi saa ihmisen vaikuttamaan myös yksinkertaiselta, koska tupakkaan ei todellakaan liity mitään myönteistä mielikuvaa, eikä tosiasiaa. Sen ällöttävämpää, mitä enemmän ihminen vannoon tupakkaa "rakastavansa".

• Mitäs pahaa kireissä vaatteissa on? Tiukathan ainakin naisten farkkujen pitää minusta ollakin....

Ja mitäs pahaa päämäärättömyydessä on? Minua häiritsee se, jos naiset vaativat mieheltä jotain elämän päämääriä ja koulutusta....

Tupakka haisee kyllä pahalle, ei ole naisellista ja on epäterveellistä, samoin alkoholi. Itsekään en käytä.

• sacred_heart
        M1978 kirjoitti:

Mitäs pahaa kireissä vaatteissa on? Tiukathan ainakin naisten farkkujen pitää minusta ollakin....

Ja mitäs pahaa päämäärättömyydessä on? Minua häiritsee se, jos naiset vaativat mieheltä jotain elämän päämääriä ja koulutusta....

Tupakka haisee kyllä pahalle, ei ole naisellista ja on epäterveellistä, samoin alkoholi. Itsekään en käytä.

"Mitäs pahaa kireissä vaatteissa on? Tiukathan ainakin naisten farkkujen pitää minusta ollakin...."
        Kireät farkut menettelee vielä. Meinasin tolla lähinnä sitä, että voi naiset pitää löysempiäkin vaatteita, tunikoita jne. Naisten ei aina tarvitse olla niitä seksiobjekteja ja esillä niinkuin jossain lihatiskillä.

"Ja mitäs pahaa päämäärättömyydessä on? Minua häiritsee se, jos naiset vaativat mieheltä jotain elämän päämääriä ja koulutusta...."

En itsekkään halua mm. lapsia tai mitään rivarinpätkää. Enemmänkin tarkoitin elämäntyötä vaikkapa kulttuurin parissa tai vastaavaa. En pidä sellaisesta päivittäisestä puuhastelusta ja harrastelussta, jolla voidaan sitten täyttää se aika jolloin ei olla töissä, ja hakea merkityksellisyyden tunnetta. Vaan ainakin itselle se työ/elämätyö on sellainen että se kattaa kaiken paitsi ihmissuhteet.

• Tiinatupakka
        hyi hitto! kirjoitti:

Tupakoitsija haisee ja maistuu tuhkakupilta. Pastillit ja hajusteet vain lisäävät vastenmielisyyttä - nainen vaikuttaa pubiruusulta, mies pummilta. Jokainen nortinvetäjä kylvää natsoja ympäristöön, vaikka väittääkin olevansa ns. huomaavainen tupakoitsija.

Nikotiiniriippuvuus kertoo huonosta elämänhallinnasta. Tupakointi saa ihmisen vaikuttamaan myös yksinkertaiselta, koska tupakkaan ei todellakaan liity mitään myönteistä mielikuvaa, eikä tosiasiaa. Sen ällöttävämpää, mitä enemmän ihminen vannoon tupakkaa "rakastavansa".

Tiedoksenne että kaikilla ihmisillä on jonkinlainen riippuvuus ja kun luovut jostakin toisesta tulee aina jotakin toista tilalle. Terveellisempi riippuvuus varmasti tupakan tilalle voisi olla joku liikuntariippuvuus tai tietokoneriippuvuus. Itse valitsisin mielummin tupakoivan miehen kuin ylensyöjän jos nämä olisi vaihtoehdot. Onneksi ei ole tarvinnut valita näistä.
        Elän tällä hetkellä parisuhteessa tupakoimattoman (lopettanut) urheilevan miehen kanssa.

En ole ylpeä siitä että aloitin tupakanpolton joskus teininä ja tyhmänä mutta voin kertoa että yksikään mies elämäni aikana ei ole minua diskannut tämän huonon tapani takia. Jopa nämäkin miehet jotka ovat vannoneet tupakoimattomuuden nimeen tyttöystävissään ovat jostakin syystä kuitenkin halunneet olla kanssani ja armahtaneet minun kohdallani tämän paheen olemassaolon?
        Se ei ole siis niin merkittävää kuitenkaan jos muut ominaisuudet nappaa.
        Harrastan liikuntaa säännöllisesti, olen hoikka ja syön terveellisesti. Hoidan ihoani ja huolehdin läheisistäni. Huumorintajulla ja nokkeluudella olen pärjännyt miesten kuin miesten kanssa niin työelämässä kuin vapaa-ajallanikin ja kaikki elämäni miehet ovat olleet fiksuja, komeita, lahjakaita omilla osa-alueillaan ja ihme kyllä tupakoimattomia..vaikka minulle sillä ei olisi ollut merkitystä...mutta kuitenkin näin. Ikää minulla on nyt 40 ja pitkiä suhteita takana kaksi (15v ja 5v) ja lyhyempiä muutama..

• naishenkilö

Jee, minä turn-offaan ihan kuus-nolla!!

Mikä helpotus!

• tarantiino

-Jos nyt kuorta tarkastellaan niin suuri koko on mulle semmonen että hui kauhia,esim johanna tukiainen.
      Siihen vielä botox huulet jotka muistuttaa enemmän lampaan turpaa kuin ihmisen suuta.
      -Suuri suu.
      -tatuoinnit,pieni jossain ei haittaa.
      -nenä ja huuli korut.
      -Punaiset hiukset,tämä sen takia että minua kauhistuttaa ajatus että saisin mahdollisesti punatukkaisen pojan hänen kanssaan. tosin ei ehdoton,viikko sitten änkesin tälläisen seuraan,se siitä.
      Kyllä näitä riittää, ja henkiseen puoleen en nyt jaksa paneutua ollenkaan, se on niin syvä kaivo ettei oo tosikaan kun puhe on naisista.äääh.

• Mänainen

Hmh... Aika loukkaava tuo viimenen kohta... Mikä sun mielestä sitäpaitsi punatukkaisissa pojissa "kauhistuttaa"? Outo fobia...

• nenällinen

...ettet kestä naisella nenää.

• tarantiino
        Mänainen kirjoitti:

Hmh... Aika loukkaava tuo viimenen kohta... Mikä sun mielestä sitäpaitsi punatukkaisissa pojissa "kauhistuttaa"? Outo fobia...

ruotsalaisia miehiä,herrajumala.
        Mun on mahdoton ajatus kuvitella värjääväni ikinä hiuksiani, mutta jos mulla olis punaset hiukset niin mun olis pakko nöyrtyä henkisen häpeän edessä, tätä kohtaloa en soisi myöskään jälkikasvulle tapahtuvaksi.

Tuota naisten henkistä puolta ei sovi käsittää liian vahvasti, tarkoitin että sieltä löytyy monia kohtia jotka voisi mainita, mutta kyllähän suurin osa naisista on ihan jees kokonaisuutena tältä osin.
        Perkele siellähän alkaa cyborgi justiin, nyt mulla pittää mennä.

• 3+15

Vaikea sitä luonnollista väriä on tietää, kun niitä hiuksia nykyään värjäillään miljoonaan kertaan. Tuskin ne väriaineet kuitenkaan tulevan jälkipolven geeneihin vaikuttavat. Toki jos tarkoitit, että kysyttyäsi vastataan että punaiset, mutta kuin monella oikeasti..?

• ..............

Ihan sama juttu. Mäkään en tykkään luonnollisesti punapäisistä miehistä enkä kyl naisistakaan.

• Vauhtia jo!

Eikö teidän poitsujen kannattaisi viettää aikaanne jossain ulkomaisilla sivuilla sen hijaan, etä tuhlaatte aikaanne täällä? Hop hop nyt ulkomaisten naisten hurmaamiseen!

• ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ

-Perseen kohdalta tiukat housut. Perseestä tulee pas...--->Rintojen kuuluisi olla enemmän esillä.
      -"Seksuaalisuus"
      -Toisen miehen nussima.

• Kyllä se perse nyt kuitenkin on silti parhaita paikkoja naisen muotoilussa...ja riippuu tietenkin perseestä. Hyvää persettä kannattaa kyllä korostaa tiukoilla housuilla.

Eiköhän sitä jokaisen perseestä sitä paskaa tule, sehän se perseen tekninen tarkoitus on. Mutta samalla se on myös kasvojen ohella visuaalisesti viehättävimpiä kohtia naisessa. Rintojen merkitys ei ole ihan niin suuri.

• suamimiäs

Nainen, joka on jonkun kreikkalaisen tai italialaisen tumman, hottiksen, naisellisen neitsyen vastakohta.

Eli siis, suomalainen, pelimiehille jakava römeä-ääninen tonnikeiju. Voihan vide, kiitos suominaiset!

• Mies1985

-Tuppisuisuus/ylenmääräinen hiljaisuus (En ole itsekkään mikään paras naurattaja mutta kehittynyt jonkinlaiseksi keskustelijaksi)
      -Tyhmyys/yksinkertaisuus, hienostumattomuus (ei kovin yleistä sinänsä tai helposti huomattavaa)
      -Feministiksi spontaanisti tunnustautuminen (Mielestäni jos joku fiksu minun ikäinen tai vanhempi nainen pitää sitä jotenkin identiteettiään määrittelevänä asiana niin hänellä on enemmän antipatioita miehiä kohtaan kuin normaalisti tai on jonkinsortin lesbo)
      -Väkivaltaisuus, miehiset harrastukset (ehkä)
      -Lihavuus. Lievänä ei vielä juurikaan haittaa mutta rajat on.
      -Suuri luustonrakenne (tämä yhdistyy kai jossain määrin pituuteen. En kyllä ikinä tullut katselleeksi tarkemmin naisten käsiä tms.)
      -Kyvyttömyys syttyä miehestä, sisäänpäinlämpeävä seksuaalisuus, välinpitämättömyys miesvartaloa kohtaan joko kokonaan tai osittain.
      -Kyvyttömyys tai haluttomuus nähdä kauneutta tai mielenkiintoisuutta pienissä asioissa ja alemman ja korkeamman kulttuurin välillä. Liika snobbailu tai liika rahvaanomaisuus.
      -Yleinen uteliaisuuden puute ulkomaailmaa kohtaan.

Tähän voisi tietysti listata lukemattomia näennäisiä luonnevikoja mutta usein ne kai johtuvat vain siitä ettei naista kiinnosta tarpeeksi. Jos mies kiinnostaisi tarpeeksi, nainen varmaan panostaisi.

• deft

Paljon asiaa, hienoa.

Supliikkiin kasvaa kiinni yllättävän helposti, jos siitä ei tee itselleen mitään muuria. Tuo tuppisuisuus voi sattumalta olla myös jonkinlaista ujoutta tai kokemattomuutta(!). Omalla kohdalla oli näin, kunnes päätin että ei mistään tule mitään, jos antaa sen ujouden kahlita. Tuppisuinen nainen jokatapauksessa turn-off.
        Tyhmyyteen pätee myös sama kuin tuohon edellämainittuun. Tyhmä mutta innostunut sen sijaan voi olla helpostikin turn-on.

"Feministiksi spontaanisti tunnustautuminen"
        'nuff said...

"Miehiset" harrastukset myöskin, mitä ikinä ne sitten voivatkaan olla. Pelkkä fyysinen sellainen ei kai kuitenkaan ole pahasta. Esimerkiksi death metal-rumpali, naisena.

Kädet muuten taitavat kertoa paljon...jostain. En nyt vaan muista että mistä. Ei se kuitenkaan etu ole, jos itse olen jotakuinkin hentorakenteinen (mieheksi) ja naisen kädet ovat niin sanotusti työn kovettamat.

"Kyvyttömyys syttyä miehestä"
        Aivan liian vaiettu asia, todella tärkeä turn-offin tekijä.

"Kyvyttömyys tai haluttomuus nähdä kauneutta tai mielenkiintoisuutta pienissä asioissa ja alemman ja korkeamman kulttuurin välillä."
        Näitä kyllä perustellaan joskus todella hassusti. Ihan kuin synnynnäinen persoona estäisi näkemästä asioita. Voidaan myös sanoa kauniisti(?) umpimielisyydeksi.

"Yleinen uteliaisuuden puute ulkomaailmaa kohtaan."
        ...kuin myös edellinen, myös tällainen umpimielisyys ei kyllä kaunista. Tuloksena voi olla persoonan totaalinen tylsämielisyys. Vain kuola suupielessä puuttuu.

Kaikenkaikkiaan Mies1985 antoi kiinnostavimmat analyysit.
        Olen puhunut, ugh!

• Ristiriitaista..

Musta löytyy näitä turn-offeja..

Ööh, olen värjännyt hiukset punertavalla värillä, olen tupakoinut, minulla on tatuointeja (kohtuullisia kylläkin) en harrasta juurikaan mitään erityistä, (jos ajatellaan näin etten jaksa sitä ainaista "lenkkeily" mainita kun kysytään harrastuksia koska mun mielestä se on vaan sellainen tapa eikä harrastus.)
      Olen suomalainen, eli aika suomalaisen naisen ulkonäkökin on. Hoikka olen, mutta suomalainen on silti aina suomalainen.

... Eli, lopettakaan ne isku-yritykset sitten!
      Hauskaa aina kun joku mies paljastuu kiinnostuneeksi minusta, että kuinkas se nyt näin.
      Minussahan on kaikki mitä huonossa naisessa voi olla.

• Omituinen mies

Turn-offeja ilman mitään erityistä järjestystä:

- Pissis tai yli-ikäinen pissis
      - Liiallinen hienostelu
      - Itsekeskeisyys ja not-in-my-backyard -ajattelu yleensäkin
      - Sohvaperuna
      - Saamattomuus ja laiskuus
      - Omien vaivojen ylenpalttinen valittelu (esim. omien vaivojen jatkuva listaaminen fb-statuksissa)
      - Huumeiden käyttö sekä rikollinen toiminta
      - sairaalloinen yli- tai alipaino
      - aggressiivisuus, taipumus riidanhaastamiseen, huutaminen ja liiallinen kiroilu (yleensä Tiina Lymi esittää tällaisia rooleja kotimaisissa elokuvissa :))

• RindaRinda

Turn-offit suurimmasta pienimpään:

1) Ylipaino. Sori, kauhean pinnallinen olen; mutta ylipaino vain on meille (ei-BBW-fetisistisille) miehille yhtä kova turn-off kuin 160-senttinen mies naisille.

2) Lapset / vauvakuume.

3) Ei-korkeakoulutettu. Koulutuksen tulee myös näkyä ajatusmaailmassa ja oikeinkirjoituksessa. (Toisen asteen koulutus voi poikkeustapauksessa menetellä, jos on muuten fiksu.)

4) Tupakointi, auringonpalvonta, alkoholismi, huumeet; kaikenlainen itsetuhoinen alaluokkaisuus.

5) Harhauskot (astrologia, horoskoopit, homeo- ja naturopatia, jne.); uskovaisuus vielä menettelee, kunhan ei ole fundis.

6) Muodikkaat, itsearvoisen moralistiset ja ei-traditionalistiset hörhö- ynnä kapina-aatteet; äänestää valtapuolueita (mieluiten kokoomusta, olematta kuitenkaan libertaristi-/minarkistihörhö).

7) Silmälasien puute. :(

• tryeuehdehd

Silmälasien puute turn offina on huvittavaa. Tai saahan sitä jokainen tykätä mistä haluaa. Itse en vain pidä huonoa näköä mitenkään tavoittelemisen arvoisena.

• e67kuer6yjudet

- Poikamaisuus (tosi lyhyet hiukset, maskuliininen, miehinen pukeutuminen)
      - Ei välitä itsestään (hygienian puute yms)
      - Itsensä sääliminen, pikkuasioista valittaminen
      - Exästä puhuminen keskustelun lomassa

Tossapa muutama.
      Tietty "kaverinaisessa" varmaan vaan hielle haiseminen ois turn off.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      82
      6000
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      321
      5434
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      49
      4732
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      313
      3675
    5. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      1
      2237
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      136
      2142
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      101
      1254
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      7
      943
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      157
      856
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      55
      727
    Aihe