Sänkyseuraa marketista?

nuori neiti

Eli, miten mahtaisitte arvon miehet suhtautua, jos nainen ehdottaisi mukaanlähtemistä esim. kahvilassa/marketissa? On ajankohta sitten arki-ilta tai vkonloppu, mutta siis paikka ei mikään baari..

Itsellä kevätkii.. kasvaa ja kun sinkku on, niin tekisi mieli kivannäköisiä miehiä mukaan pyytää, pilkettä silmäkulmassa! vähän sellaista ex-tempore-meininkiä..

24

1926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annukka88v

      Erittäin vaikeaa. Olen itse yrittänyt paria miestä iskeä ns. pakastealtaalta, mutta eipä ole kertaakaan tärpännyt. Miehet ovat olleet yllättyneitä, osa varattuja, osa taas ei ole ymmärtänyt lainkaan mistä on kyse.

      Paljon helpompaa on yrittää iskeä miestä lenkkipolulta yms. Toki silloin pitää olla koira mukana, että onnistuu, mutta siksihän minä sen hommasinkin :)

      • Susipusi?

        Auts!
        Nyt suhtaudun vielä entistäkin varauksellisemmin kuvallisiin deitti-ilmoituksiin,joissa poseerataan Canidae-heimoon kuuluvien luontokappaleiden kanssa! Kylmempää on kuule vastaanotto koiran kanssa kuin pakastelohi kainalossa,koiranaiset(/ihmiset) kun tuntuvat usein olevan jotenkin "hurahtaneita" näihin eläimiinsä,ainakin yksin asustelevat.


    • Vaikeaa.

      Oma suhtautuminen ei riipu siitä onko paikka baari vai kauppa, sillä samanlaiset ihmiset ne käyvät kuitenkin baarissa ja kaupassa. Muutoinkin arvostan jos joku uskaltaa kysyä tuollaisista asioista suoraan. Jos toinen miellyttäisi niin uskoisin etten lähtisi mukaan jos kysymys on toiselle vain yhden päivän/illan tarpeista.

      Itselle on ehdotettu kerran suoraan baarissa, mutta ahdistuin kokemattomuuttani (eli en ole ollut ennen kenenkään kanssa). Toisen suoraan puheet (esim. "osaatko tehdä mulla orgasmin", "mennään panemaan edestä ja takaa", jne.) toivat mieleen että nainen kaipaa jotain kokenutta miestä, ja itsellä ei ollut edes paikkaa mihin viedä hänet, vaikka vapaa olen, joten tavallaan kieltäydyin. En kehdannut sitten kertoa hänelle syitä miksi kieltäydyin tai miksi en yrittänyt tarttua tilaisuuteen, ja enkä tiedä tuliko hänelle edes tuollaiset asiat mieleen ikäerosta johtuen (hän huomattavasti nuorempi). Jälkeenpäin olen harmitellut kovasti suhtautumistani, kun en ottanut asioita puheeksi, ja katsonut mitä tulee kehittymään, vai oliko toinen jopa vain leikillään. Kysymys ei kuitenkaan ollut siitä, etten olisi halunnut tai siitä, että hänen jutuissa olisi ollut jotain vikaa, vaikka hän ehkä sellaiseen käistykseen jäi.

      • hzh

        Minä kuulun siihen ryhmään "ei ole lainkaan ymmärtänyt, mistä on kyse". En kyllä ymmärrä baareissakaan. Vasta monta päivää, tai joskus monta vuotta, myöhemmin alan ounastella mitä nainen mahdollisesti tarkoitti. Mutta minä olenkin Hämeestä...


    • ujyrhegtr

      No tuskinpa lähtisin ihan tosta vaan marketista... En kyl baaristakaan...

      • saaliksi kay

        Oletpa epatoivoinen - ihan saaliksi suo kay, kun supermarketin maitotiskilla pitaa miesta kahveelle pyytaa. Ko. mies on melko todennakoisesti ostamassa VAIN maitoa tms. perheelleen ja vaimolleen ja sitten kotia menossa. Mies joka etsii seuraa, ei sita hae supermarketista, vaan discoista. Jos et sattunut tietamaan!

        Nain kavi omalle miehelleni, kun meni maitoa ostaan illalliselle. Joku suometar melkein jalat levallaan siina vaahtoamassa, kylla havetti.
        Ehdottaisin : laita lappu rintaasi, siihen hintasi, niinkuin ammattilaiset tekee (jos ymmarrat) niin kylla seuraa hakeva sut loytaa, vaikka pakasteosastolta. Nain miehetkin tajuavat ettet ole vakava tapaus, vain yhden/kahden illan screw.


      • aloittajaa
        saaliksi kay kirjoitti:

        Oletpa epatoivoinen - ihan saaliksi suo kay, kun supermarketin maitotiskilla pitaa miesta kahveelle pyytaa. Ko. mies on melko todennakoisesti ostamassa VAIN maitoa tms. perheelleen ja vaimolleen ja sitten kotia menossa. Mies joka etsii seuraa, ei sita hae supermarketista, vaan discoista. Jos et sattunut tietamaan!

        Nain kavi omalle miehelleni, kun meni maitoa ostaan illalliselle. Joku suometar melkein jalat levallaan siina vaahtoamassa, kylla havetti.
        Ehdottaisin : laita lappu rintaasi, siihen hintasi, niinkuin ammattilaiset tekee (jos ymmarrat) niin kylla seuraa hakeva sut loytaa, vaikka pakasteosastolta. Nain miehetkin tajuavat ettet ole vakava tapaus, vain yhden/kahden illan screw.

        Ei mua nyt ihan sääliä tarvitse.. :) Kyse ei toki ole mistään mauttomasta eleestä vaan asiallisesti, mutta hieman pilkettä silmäkulmassa tehdystä kysymyksen esittämisestä.

        Ja jos etukäteen miehestä pystyy näkemään, että on parisuhteessa oleva (sormus tai mv., niin en tietenkään kysyisi; haluaahan sitä omankin mahdollisuutensa maksimoida kysymällä mahdollisesti vapaita miehiä, ja eihän asiallista ole varattuja sänkyynsä ruinata... :)

        Mutta kuka arki-iltapäivästä baariin lähtisi seuraa etsimään..? Tämä nyt oli sellainen puolihupi-kymysys, joten ei syytä ärsyyntyä..! ; )

        Kiitos vastauksista kaikille!


      • oioici
        aloittajaa kirjoitti:

        Ei mua nyt ihan sääliä tarvitse.. :) Kyse ei toki ole mistään mauttomasta eleestä vaan asiallisesti, mutta hieman pilkettä silmäkulmassa tehdystä kysymyksen esittämisestä.

        Ja jos etukäteen miehestä pystyy näkemään, että on parisuhteessa oleva (sormus tai mv., niin en tietenkään kysyisi; haluaahan sitä omankin mahdollisuutensa maksimoida kysymällä mahdollisesti vapaita miehiä, ja eihän asiallista ole varattuja sänkyynsä ruinata... :)

        Mutta kuka arki-iltapäivästä baariin lähtisi seuraa etsimään..? Tämä nyt oli sellainen puolihupi-kymysys, joten ei syytä ärsyyntyä..! ; )

        Kiitos vastauksista kaikille!

        No mitä jos hän olisi ostamassa kumpaakin kahvia ja maitoa 'tule kanssain kahville männyn juurelle ja unohda toi, valmiinakin kahvia saa!'


      • saaliksi kay
        oioici kirjoitti:

        No mitä jos hän olisi ostamassa kumpaakin kahvia ja maitoa 'tule kanssain kahville männyn juurelle ja unohda toi, valmiinakin kahvia saa!'

        Are you real? or Ufo ? Ei kaikki miehet kayta sormuksia.


      • Beri
        aloittajaa kirjoitti:

        Ei mua nyt ihan sääliä tarvitse.. :) Kyse ei toki ole mistään mauttomasta eleestä vaan asiallisesti, mutta hieman pilkettä silmäkulmassa tehdystä kysymyksen esittämisestä.

        Ja jos etukäteen miehestä pystyy näkemään, että on parisuhteessa oleva (sormus tai mv., niin en tietenkään kysyisi; haluaahan sitä omankin mahdollisuutensa maksimoida kysymällä mahdollisesti vapaita miehiä, ja eihän asiallista ole varattuja sänkyynsä ruinata... :)

        Mutta kuka arki-iltapäivästä baariin lähtisi seuraa etsimään..? Tämä nyt oli sellainen puolihupi-kymysys, joten ei syytä ärsyyntyä..! ; )

        Kiitos vastauksista kaikille!

        yrittäisi iskeä minua kaupassa, huoltamolla, kuntosalilla tai missä tahansa arkisemmassa tilanteessa ja sen tekee hienostuneesti niin minä kyllä lähden mukaan. Ainakin tarjoan kahvit vaikka tilanne ei siitä eteenpäin jatkuisikaan. Jos jollakin on tuollainen rohkeus ja flirttailun taito niin en pysty ihmistä tylyttämään. Tuollainenhan piristäisi tällaisen poikamiehen päivää kovasti tai oikeastaan koko viikkohan siinä olisi messingillä.


      • p
        Beri kirjoitti:

        yrittäisi iskeä minua kaupassa, huoltamolla, kuntosalilla tai missä tahansa arkisemmassa tilanteessa ja sen tekee hienostuneesti niin minä kyllä lähden mukaan. Ainakin tarjoan kahvit vaikka tilanne ei siitä eteenpäin jatkuisikaan. Jos jollakin on tuollainen rohkeus ja flirttailun taito niin en pysty ihmistä tylyttämään. Tuollainenhan piristäisi tällaisen poikamiehen päivää kovasti tai oikeastaan koko viikkohan siinä olisi messingillä.

        olen täysin samaa mieltä Beri:n kanssa.


    • -mies--

      kysyä suoraan, nimittäin on sen verran omituinen ehdotus että sitä ei pidetä
      1. todellisena
      tai
      2. kysyjää normaalina.

      hommat pitää hoitaa käyttäytymissääntöjen mukaan.

      • ennen ehdottelua

        Joo, ei kyllä toimi jos ihan suoraan kysyy. Kyllä se vähänkään normaali mies säikähtää sitä "lähetäänkö panemaan" lausetta, jos sen sanoo täysin tuntematon nainen arkisessa tilanteessa.

        Pyydä nyt vaikka ensin kahville ja siinä jonkun aikaa puhuttua, voit kyllä jo asian esittää jos mies tuntuu siltä että kehtaa vastata myöntävästi ja on itsekin kiinnostunut sinusta.


    • mies uudeltamaalta

      nolaat vaan itsesi. eli jos nainen menee kysymään mieheltä suoraan jotain asiaa se ei todellakaan toimi.sillä jokainen naisten kanssa tekemisissä ollut mies tietää että naiselle joutuu vääntämää rautalangasta helpotkin asiat.joten kuka uskoisi sinun esittämää suoraa asiallista pyyntöä. minä ainakin olen joutunut muutamaan otteeseen naisen oudon ehdottelun kohteeksi kaupassa.ja voin sanoa että mä otin sen tosi huonona pilana. ajatellen tyttöhän puhuu asiaa mutta ei takuulla seiso sanojensa takana.siinä ainakin minulle tuli ekana mieleen kaupan vaihtaminen.miehet vaan on tottuneet naisiin joilla estot toimii ja asioista puhutaa eri nimillä tunteet samalla niihin sotkien.

    • mielenkiintoista ken

      Tuostapa saisi hyvän piilokamera aiheen tai ihan vain tutkimus aiheen,
      Olisiko todella kovin kamalaa, jos joku tulis jauhelihtiskillä kysymään mennääkö kahville , (vaikkapa marketin kahvioon).

      Kuka uskaltaa testata.

    • lähtisin

      Jos noin uskomaton tilanne sattuisi, että joku pyytää vaikka kahville täysin kokemattoman ujon miehen, niin ei tarvi kahdesti kysyä!

    • kaupassa silmät auki

      Riippuu tosi paljon ihmisestä kuinka reagoi, mutta kun asiallisesti homman hoitaa niin ei siinä kysymisessä mitään häviä. Minä ainakin lähtisin. Mutta kertokaapa kuinka se toimii toisinpäin?

    • hkhjk

      jos sen tekee, niin kaikkeahan voi tapahtua... "Lähetäänks panee" voisi tuoda ekana mieleen jonkun avohoitotapauksen, mutta "hei oletko sattumalta autolla, minulla on käsi kipeänä ja nämä ostokset on niin painavia" sopivan räpsyttelyn kanssa voisi toimiakin...

    • sampsa40

      riippuu oikeest naisest

    • sanosesuoraan

      Arvostan suorasukaisuutta ja sitä että mennään suoraan asiaan. Jos nainen vihjailee esim. hymyilemällä ja katsomalla silmiin niin se ei ole aloite, sillä monelta mieheltä puuttuu ajatustenlukukyky. Jos minulta nainen kysyy tulta, niin se tarkoittaa, että naisella itsellään ei ole tulta, enkä osaa lukea rivien välistä JOS naisella on taka-ajatus.

    • Mr.Metsä

      Kyllä lähtisin. Tosin ei varmaan tulla kysymään, olen lyhyemmästä päästä, naiset tuntuu olevan pitkien miesten perään, mutta joo jos kysyttäis niin kyllä. Tosin ennen olen perääntynyt aina kuoreeni, mutta jos mun pokka riittää myöntymään niin kyllä...

      Niinä parempina päivinä, hetkinä.

      Ehkä vielä joskus munkin pokka riittää tekeen aloitteita, varmasti. Mutta olisin tosi positiivisesti yllättynyt joka tapauksessa jos nainen, vaikkei ihan sitä omaa tyyppiäkään olisi, tulisi tekemään aloitteen. Pakottaisi varmaan hymyn huulille :)

      Voi olla varmempi kohde sellainen mies joka ei ole liian itsevarman & tyytyväisen oloinen... yleensä niillä jotka on yksin ja haluisivat seuraa on joku puutteen tunne.

      • Mr.Metsä

        Ja eikö vähän niinku tämmönen riitä:
        N: "moi"
        M: "moi?"
        N: "tuu meille"
        M: "....ok"
        Miksi jauhaa paskaa kun voi mennä asiaan? :)


    • 2O14

      Jos nainen kerran kysyy niin mikäettei. Joka päivä pitää tehdä yksi ihminen onnelliseksi. Ja tämä on sitä parhaimmillaan.

    • fewfwefwefwe

      Pelkästään sänkyseuran suhteen olisin epäileväinen.
      Itse ainakin haluaisin ihan loppuelämän kestävän parisuhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8821
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1335
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1239
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1112
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    9. 46
      809
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    Aihe