Mitä lasissa?

Taliskeria täällä.

27

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai maisteletko vain?

      Täällä on tölkissä keppanaa. Dokaamiseen ei lasia ylensä tarvita.

      • Yks nainen

        No tuulilasissa voi olla pikkuötököiden raatoja,välillä lasinpesunestettäkin.Joskus ajelen satanen lasissa,harvoin lujempaa.


      • Niin olisi tarkoitus. En ole kahteen viikkoon ollutkaan, joten johan muuten tulisi vieroitusoireita. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin olisi tarkoitus. En ole kahteen viikkoon ollutkaan, joten johan muuten tulisi vieroitusoireita. ;-)

        Sensuroiko ylläpito mun kommentin tuosta sun kommenttien välistä, vai mitä vittua...


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Sensuroiko ylläpito mun kommentin tuosta sun kommenttien välistä, vai mitä vittua...

        Niitä vaan häviää ilman mitään miehen logiikkaa. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Niitä vaan häviää ilman mitään miehen logiikkaa. ;-)

        on vissiin sen tietomurron jälkeen joutunut vääriin käsiin, nimittäin ainakin yhdestä muusta keskustelusta oli vain mun kommentti hävinnyt.

        Nyt pitää mennä hieromaan akkaa, hauskaa illanjatkoa!


    • ...punaista jaffaa...tosin yhden saunaoluen tuossa join aikaa sitten... =)

    • BlueNightSatin

      Maitoa.

    • Serpico

      makuista proteiinijuomaa.

      • ...dieetti vai painonlisäys juttuja? Soija-hera vai joku muu? Jos kysyä saa.... =)


      • Serpico
        iivar-runoilija kirjoitti:

        ...dieetti vai painonlisäys juttuja? Soija-hera vai joku muu? Jos kysyä saa.... =)

        Mun on vaikea repiä kokoon tarpeeksi kaloreita. Syöminen on työlästä...


      • Serpico
        Serpico kirjoitti:

        Mun on vaikea repiä kokoon tarpeeksi kaloreita. Syöminen on työlästä...

        heraahan tuo on.


      • Serpico kirjoitti:

        heraahan tuo on.

        ....ne on ihan hyvä ravintolisä, kunhan ei käytä liikaa. Tarkoitan siis että munuaiset ylirasittuu liiallisesta proteenista.. .muistaakseni , oliko se3 grammaa / painokilo maksimi? .... hiilihydraatit ( malto) ei niin tarkkaa kunhan on vaan tarpeeksi.... =)


    • pullossa konjakkia, mitä en aio tänään juoda ja jääkaapissa kaksi keppanaa. Niitäkään en aio juoda.

      Pian on mukissa kuumaa teetä.

    • yellow.butterfly

      joukkoon laitoin hautumaan valkoista teetä, sekä kuivattuja kehäkukan ja ruusun terälehtiä ja kuivattuja laventelin kukkia. Huumaava tuoksu täytti huoneen ja teen maku se vasta hieno onkin :).

    • DIABLITO

      JUU JA KUPISSA

      • .


    • viIi

      Hähä! :D

      Näin on!

    • Kunnon "ryyppyputki" mennossa ja vasta tiistaina töihin tarvii mennä.... =D

    • MMies

      NÄIN ON!

      HAHA! :D

      • HAHA! :D

        ..................


      • MMies
        HAHA! :D kirjoitti:

        ..................

        NIIN?

        PUHUN TOTTA!

        HAHA! :D


    • risto reipas

      join sen jo tyhjäksi

    • silmät laseissa

      näyttävät katselevan pöydällä olevaa metallista lieriötä jonka kyljessä kirjoitus Olvi.

    • pohojanmaan amitsua ja ripaus pohojanmaan junttia, maistuva mikstuura,

      • ...tuota sekoitusta on kutsuttu ainakin uppotukiksi ja häränkaadoksi, jos meinaan on viskiä olut-tuopissa.
        Mitäs eroa on muuten pohojanmaan amitsulla ja pohojanmaan juntilla? Vain toinen onnistunut suorittamaan amiksen loppuun asti?


    • kirpela

      Karpalomehua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe