MARTINPILKKI

18€

Järjestäjät lupasivat että arvontatulokset ovat kaikkien nähtävillä jo arvontapäivän iltana nettisivuilla. Niitä ei kuitenkaan ole näkynyt, onko tietoa kuka voitti ja mistä löytäisi arvontatulokset?
Joku epäili että arvonta ei olisi mennyt niinkuin laki edellyttää, onko kenelläkään tietoa asiasta?
Ostin netin kautta arvan eikä arpalipuke ole vieläkään tullut, eli on vitun vaikea tietää onko voittanut vai ei. Kun ei edes arpanumerokaan ole selvillä. Näihän voi huijata ihmisiä lähettämällä arpalipukkeet jälkikäteen...
Homma alkaa vähän haista.....
Eiks jo yhteen aikaan epäilty kun voittajat olivat aina "sattumalta" sodankylästä?

44

4196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoijaa

      Sammaa tässä vähän ihmetellään

      • odottelua

        saa nähdä koska tulokset tulee nettiin että kuka voitti jariksen ja ne muut palkinnot


      • 2222222

        Kyllä Martinpilkki sasi jo pikkusen uudistua kovin vedetään samalla linjalla kaipaisi jo ohjelmaa muutoksia vaikka etes hivenen vinkiksi vain järjestäjille.


    • hohhoijakkaa

      Viime vuonna tulokset tuli jo lauantaina nettiin. Liekö arvonnassa jotakin mystistä tapahtunut?

      • Gugi

        Lapin Kansa kyllä ilmoitteli tuloksista ja auto meni Ouluun!


      • ertuyk
        Gugi kirjoitti:

        Lapin Kansa kyllä ilmoitteli tuloksista ja auto meni Ouluun!

        taisi olla listattu 4 palkintoa lapin kansassa, liekö muut jätetty arpomatta.


      • pilkkikeisari
        ertuyk kirjoitti:

        taisi olla listattu 4 palkintoa lapin kansassa, liekö muut jätetty arpomatta.

        Mahtavaa että niin Tornion suurpilkissä kuin martinpilkissä pääpalkinnot menivät "henkilökunnalle", hassu juttu :)


      • Elmo O
        pilkkikeisari kirjoitti:

        Mahtavaa että niin Tornion suurpilkissä kuin martinpilkissä pääpalkinnot menivät "henkilökunnalle", hassu juttu :)

        Ja vielä kun ne edustavat muutamaa prosenttia kisaajista...

        Ja hassua että auton jälkeen tulleiden palkintojen voittajat olivat lähteneet pois.. Ainoastaan häntäpään halpojen palkintojen voittajat olivat paikalla..


      • ehhehheee

        mennä vuonna tullu voittotulokset jo vahingossa perjantai-iltana, ku arvonta oli vasta lauantaina...eeeeee..hhheheee.

        olisko ketaleet sopineet jaon kaverien kesken jo etukäteen))))


















        ei vaineskaan kuha kujeilin...en tiedä asiasta mittään, mutta vastustan....


    • ensimmäisen

      kotipaikat: Oulu, Vuotso, Kaukonen, Salla, Tornio, Rovaniemi. Toisin sanoen perisodankyläläinen kateus ja paskanpuhuminen jälleen rehottaa.

    • Hehhahheh
      • valopää:

        Oulu EI ole lappia ja jos suurin osa osallistujia on lappilaisia, niin vinkuintiaanko niiden voittojen pitäisi mennä.


      • tupajumi66666
        valopää: kirjoitti:

        Oulu EI ole lappia ja jos suurin osa osallistujia on lappilaisia, niin vinkuintiaanko niiden voittojen pitäisi mennä.

        Kun arvat ostettiin niin silloin kerrottiin että tulokset ovat nettisivuilla nähtävillä samana päivänä.
        Itse pilkkikilpailussa oli epäselvyyksiä, ensin väitettiin että tulosten julkistamisen jälkeen on 15 minuutin aika jolloin voi tehdä protestin, 15 minuutin päästä ilmoitettiin että tämä ei pidäkkään paikkaansa vaan kilpailun jälkeen (15min) voi tehdä protestin siitä jos joku on käyttätynyt asiattomasti itse pilkkikisassa. Tälläisessa protestissa ei ole minkäänlaista järkeä, teki mieli mennä opettamaan järjestäjiä kuinka homma hoidetaan.
        Kyllähän se selvä on että protesti tehdään tulosten julkistamisen jälkeen EIKÄ ENNEN. Eihän koko protestissa ole mieltä jos ne tehdään ennen tuloksia.

        Sitten itse arvontaan, luulen että siinä tapahtui virhe!!!
        Tarkoitan tällä että kilpailun jälkeen järjestäjät ottivat arpalipukkeista kannat ja osallistujalle jäi tarkistuslipuke. Nyt herää kysymys, miten kävi niiden arpojen jotka eivät osallistuneet ollenkaan pilkkikisaan????? Pahoin pelkään että ne eivät osallistuneet ollenkaan arvontaan. Esimerkiksi minulla on vieläkin yksi arpa josta ei ole kantaosaa eikä tarkistus osaa revitty irti. Kuulin kuika eräälle osallistujalle toimitsija sanoi että arpa ei osallistu arvontaan jos ei löydy arpaa.....
        Olenkin ajatellut että pistän vittuillessa koko arvonnan uusiksi, olen sitä paitsi aivan varma että en ole ainoa jonka arpa ei ole osallistunut arvontaan.
        En tiedä monesko kertaa pilkkikisaa järjestettiin mutta olen kokemattomuus paistoi järjestäjien toimista, kyllähän esim protestiaika ja ne jutut pitäsi olla selvillä jo ENNEN KISAA, eikä sääntöjä muuteta keskenkaiken.

        Löytyiskö mistään listaa mitkä arvat osallistuivat arvontaan? Kuinka monta arpaa myytiin?


      • maksua vastaan
        tupajumi66666 kirjoitti:

        Kun arvat ostettiin niin silloin kerrottiin että tulokset ovat nettisivuilla nähtävillä samana päivänä.
        Itse pilkkikilpailussa oli epäselvyyksiä, ensin väitettiin että tulosten julkistamisen jälkeen on 15 minuutin aika jolloin voi tehdä protestin, 15 minuutin päästä ilmoitettiin että tämä ei pidäkkään paikkaansa vaan kilpailun jälkeen (15min) voi tehdä protestin siitä jos joku on käyttätynyt asiattomasti itse pilkkikisassa. Tälläisessa protestissa ei ole minkäänlaista järkeä, teki mieli mennä opettamaan järjestäjiä kuinka homma hoidetaan.
        Kyllähän se selvä on että protesti tehdään tulosten julkistamisen jälkeen EIKÄ ENNEN. Eihän koko protestissa ole mieltä jos ne tehdään ennen tuloksia.

        Sitten itse arvontaan, luulen että siinä tapahtui virhe!!!
        Tarkoitan tällä että kilpailun jälkeen järjestäjät ottivat arpalipukkeista kannat ja osallistujalle jäi tarkistuslipuke. Nyt herää kysymys, miten kävi niiden arpojen jotka eivät osallistuneet ollenkaan pilkkikisaan????? Pahoin pelkään että ne eivät osallistuneet ollenkaan arvontaan. Esimerkiksi minulla on vieläkin yksi arpa josta ei ole kantaosaa eikä tarkistus osaa revitty irti. Kuulin kuika eräälle osallistujalle toimitsija sanoi että arpa ei osallistu arvontaan jos ei löydy arpaa.....
        Olenkin ajatellut että pistän vittuillessa koko arvonnan uusiksi, olen sitä paitsi aivan varma että en ole ainoa jonka arpa ei ole osallistunut arvontaan.
        En tiedä monesko kertaa pilkkikisaa järjestettiin mutta olen kokemattomuus paistoi järjestäjien toimista, kyllähän esim protestiaika ja ne jutut pitäsi olla selvillä jo ENNEN KISAA, eikä sääntöjä muuteta keskenkaiken.

        Löytyiskö mistään listaa mitkä arvat osallistuivat arvontaan? Kuinka monta arpaa myytiin?

        Arpajaiset järjestetään poliisin luvalla.


      • <<<<<<<<<<<<<
        tupajumi66666 kirjoitti:

        Kun arvat ostettiin niin silloin kerrottiin että tulokset ovat nettisivuilla nähtävillä samana päivänä.
        Itse pilkkikilpailussa oli epäselvyyksiä, ensin väitettiin että tulosten julkistamisen jälkeen on 15 minuutin aika jolloin voi tehdä protestin, 15 minuutin päästä ilmoitettiin että tämä ei pidäkkään paikkaansa vaan kilpailun jälkeen (15min) voi tehdä protestin siitä jos joku on käyttätynyt asiattomasti itse pilkkikisassa. Tälläisessa protestissa ei ole minkäänlaista järkeä, teki mieli mennä opettamaan järjestäjiä kuinka homma hoidetaan.
        Kyllähän se selvä on että protesti tehdään tulosten julkistamisen jälkeen EIKÄ ENNEN. Eihän koko protestissa ole mieltä jos ne tehdään ennen tuloksia.

        Sitten itse arvontaan, luulen että siinä tapahtui virhe!!!
        Tarkoitan tällä että kilpailun jälkeen järjestäjät ottivat arpalipukkeista kannat ja osallistujalle jäi tarkistuslipuke. Nyt herää kysymys, miten kävi niiden arpojen jotka eivät osallistuneet ollenkaan pilkkikisaan????? Pahoin pelkään että ne eivät osallistuneet ollenkaan arvontaan. Esimerkiksi minulla on vieläkin yksi arpa josta ei ole kantaosaa eikä tarkistus osaa revitty irti. Kuulin kuika eräälle osallistujalle toimitsija sanoi että arpa ei osallistu arvontaan jos ei löydy arpaa.....
        Olenkin ajatellut että pistän vittuillessa koko arvonnan uusiksi, olen sitä paitsi aivan varma että en ole ainoa jonka arpa ei ole osallistunut arvontaan.
        En tiedä monesko kertaa pilkkikisaa järjestettiin mutta olen kokemattomuus paistoi järjestäjien toimista, kyllähän esim protestiaika ja ne jutut pitäsi olla selvillä jo ENNEN KISAA, eikä sääntöjä muuteta keskenkaiken.

        Löytyiskö mistään listaa mitkä arvat osallistuivat arvontaan? Kuinka monta arpaa myytiin?

        Kyllä Marinpilkit alkaa olla huuhaata ja markkinatoimintaa kyllä siellä kuusijärvenrannalla oli eri mukava tunnelma ja jos suojeliakin otetaan voitaisiin ottaa joku joka kunnolla uskaltaisi lausua jottain juttuja pilkkien aikana ja hauskkuttaa vähän kansaa pitäisi se senverran kuuluisuus olla josta kiinostuisi, mutta tänävuonna tuntui jo että se pilkki on mennyt alaspäin kuin lehmän häntä.
        En tiedä oliko sillä mikä hänen nimensä oli joku presitentti joka kuulemma muka oli järjestellyt touhut niin kovin mietitty mitä pitäsi tehdä edellisenä vuonna oli kuitenkin paremmat jutut ja saatiin myytyjen arpojen kappale määräkin sitä ei ole vissiin saatu vieläkään tämän vuoden osalta julkisuuteen se kertoo siitä, että järjestäjä ei tiedä itsekkään.


      • Mukana ollut.
        tupajumi66666 kirjoitti:

        Kun arvat ostettiin niin silloin kerrottiin että tulokset ovat nettisivuilla nähtävillä samana päivänä.
        Itse pilkkikilpailussa oli epäselvyyksiä, ensin väitettiin että tulosten julkistamisen jälkeen on 15 minuutin aika jolloin voi tehdä protestin, 15 minuutin päästä ilmoitettiin että tämä ei pidäkkään paikkaansa vaan kilpailun jälkeen (15min) voi tehdä protestin siitä jos joku on käyttätynyt asiattomasti itse pilkkikisassa. Tälläisessa protestissa ei ole minkäänlaista järkeä, teki mieli mennä opettamaan järjestäjiä kuinka homma hoidetaan.
        Kyllähän se selvä on että protesti tehdään tulosten julkistamisen jälkeen EIKÄ ENNEN. Eihän koko protestissa ole mieltä jos ne tehdään ennen tuloksia.

        Sitten itse arvontaan, luulen että siinä tapahtui virhe!!!
        Tarkoitan tällä että kilpailun jälkeen järjestäjät ottivat arpalipukkeista kannat ja osallistujalle jäi tarkistuslipuke. Nyt herää kysymys, miten kävi niiden arpojen jotka eivät osallistuneet ollenkaan pilkkikisaan????? Pahoin pelkään että ne eivät osallistuneet ollenkaan arvontaan. Esimerkiksi minulla on vieläkin yksi arpa josta ei ole kantaosaa eikä tarkistus osaa revitty irti. Kuulin kuika eräälle osallistujalle toimitsija sanoi että arpa ei osallistu arvontaan jos ei löydy arpaa.....
        Olenkin ajatellut että pistän vittuillessa koko arvonnan uusiksi, olen sitä paitsi aivan varma että en ole ainoa jonka arpa ei ole osallistunut arvontaan.
        En tiedä monesko kertaa pilkkikisaa järjestettiin mutta olen kokemattomuus paistoi järjestäjien toimista, kyllähän esim protestiaika ja ne jutut pitäsi olla selvillä jo ENNEN KISAA, eikä sääntöjä muuteta keskenkaiken.

        Löytyiskö mistään listaa mitkä arvat osallistuivat arvontaan? Kuinka monta arpaa myytiin?

        Nimimerkki Tupajumi on nyt kyllä sotkenut puurot ja vellit sekaisin, kun puhuu kilpailun jälkeen otetuista arpalipukkeen kannoista. Asiaa seuranneena selostan hiukan pilkkikilpailua ja arvontaa.
        Silloin kun henkilö osti ohjelmalehtisen, myyjä otti siitä pois ns. arpaosan ja tilitti sen arpajaisten järjestäjälle. Ostaneelle henkilölle jäi tämä ohjelmavihkon se osa, jolla hän sai osallistua pilkkikilpailuun. Tämän osa oli kilpailulipuke, jonka hän palatessaan kalojen kanssa jätti punnitsijoille.
        Tarkistuslipuke oli sitä varten, että sillä sai noutaa punnitut kalat itselleen.

        Arvat ja kilpailiulipuke ovat kaksi eri asiaa. Arpojen kantojen määrä ja myymättömien arpojen määrän tulee ollaa yhteensä 6000. Poliisi lienee arvonnanvalvojana sen tarkistanut. Myytyjen arpojen määrää ei ilmoitettu pitää paikkansa, sitä ei tämän kirjoittajakaan kuullut.
        Mitä protestiaikaan ja sen alkamiseen tulee, niin säännöt ohjelmalehtisen sivulla 47 § 12 määrittää, että kilpailua koskevat vastalauseet tulee jättää kirjallisena 15 minuutin kuluessa punnituksen päättymisestä. Tulosten julkistamiseen yleensä menee paljon pitempään, sillä täytyyhän ne kirjata.
        Tuloksissa olevat virheellisyydet voi tietenkin oikaista jos kokee, että on väärin kirjattu. Sekin tulee tehdä heti, että tarvittaessa voidaan kalat punnita uudestaan. Joten kalakilpailun toimitsijalle sattui
        virhe, jonka kuuluuttaja tiedotti ja myöhemmin kilpailun tuomari oikaisi tapahtuneen virheen ja se kuulutettiin uudestaan.

        Mielestäni on aivan turhaa luoda varjo hyvin hoidetuille kilpailuille, siellä oli mukavaa olla mukana.


      • kaikki voittaa
        Mukana ollut. kirjoitti:

        Nimimerkki Tupajumi on nyt kyllä sotkenut puurot ja vellit sekaisin, kun puhuu kilpailun jälkeen otetuista arpalipukkeen kannoista. Asiaa seuranneena selostan hiukan pilkkikilpailua ja arvontaa.
        Silloin kun henkilö osti ohjelmalehtisen, myyjä otti siitä pois ns. arpaosan ja tilitti sen arpajaisten järjestäjälle. Ostaneelle henkilölle jäi tämä ohjelmavihkon se osa, jolla hän sai osallistua pilkkikilpailuun. Tämän osa oli kilpailulipuke, jonka hän palatessaan kalojen kanssa jätti punnitsijoille.
        Tarkistuslipuke oli sitä varten, että sillä sai noutaa punnitut kalat itselleen.

        Arvat ja kilpailiulipuke ovat kaksi eri asiaa. Arpojen kantojen määrä ja myymättömien arpojen määrän tulee ollaa yhteensä 6000. Poliisi lienee arvonnanvalvojana sen tarkistanut. Myytyjen arpojen määrää ei ilmoitettu pitää paikkansa, sitä ei tämän kirjoittajakaan kuullut.
        Mitä protestiaikaan ja sen alkamiseen tulee, niin säännöt ohjelmalehtisen sivulla 47 § 12 määrittää, että kilpailua koskevat vastalauseet tulee jättää kirjallisena 15 minuutin kuluessa punnituksen päättymisestä. Tulosten julkistamiseen yleensä menee paljon pitempään, sillä täytyyhän ne kirjata.
        Tuloksissa olevat virheellisyydet voi tietenkin oikaista jos kokee, että on väärin kirjattu. Sekin tulee tehdä heti, että tarvittaessa voidaan kalat punnita uudestaan. Joten kalakilpailun toimitsijalle sattui
        virhe, jonka kuuluuttaja tiedotti ja myöhemmin kilpailun tuomari oikaisi tapahtuneen virheen ja se kuulutettiin uudestaan.

        Mielestäni on aivan turhaa luoda varjo hyvin hoidetuille kilpailuille, siellä oli mukavaa olla mukana.

        Kisa on hyvä. Eikö se Mitro Repo ponkaissut suoraan kisoista Brysseliin. Voitti siten parhaan palkinnon.

        Kuka toi kuuluttaja muuten oli?


      • 4444444444
        kaikki voittaa kirjoitti:

        Kisa on hyvä. Eikö se Mitro Repo ponkaissut suoraan kisoista Brysseliin. Voitti siten parhaan palkinnon.

        Kuka toi kuuluttaja muuten oli?

        Olen kyllä samaa mieltä Martinpilkistä että kivempi paikka oli kuusijärvi enempi tunnelmaa jotenkin toi Luosto on liian kaupunkimainen ja hassun tuntuista olla pilkillä keskellä matkailukeskusta, mutta mikäpä siinä.
        Kyllä sille itse tapahtumalle voisi jo keksiä jotain uutta repäisevää jotta pilkiminen ei niin totisinta totta olisi jos se nyt kerran on koko perheen tapahtuma. Pankaappa iteanikkarit töihin jotta ensikeväänä taasen päästäisiin pikkuisen eri ohjelmalliseen kisaan, tai pitäkää sitten pelkät pilkkikilpailut ilman ohjelmaa. Ei siinä mitään saahan siellä ainakin raitista ilmaa kun tosissaan yrittää palkinoille itseään pilkkiä mutta eipä tuota oikein onnista sieltä niitä kirjolohia nappaamaan liekö tässä pilkijässä vika mene ja tiedä.


    • hdfjfj

      Vusi sitten oli hienot kisat ja järjestelyt hyvät liekö samat kuin nyt. en ollu tänä vuonna

      • 00000000000000

        Vuosi sitten oli paremmat kisat koska ei tarvinnut rämpiä vesikossa nythän oli vettä ja loskaa rapaa ja kuraa jokapaikassa, viikkoa aikaisemmin pitäisi olla nuokin kisat niin ehkä sasi kulkea ilman rapaa kilpailupaikalla. En vieläkään ole kuulut paljonko oli arpojen virallinen myyntimäärä minkähän vuoksi se presidentti pimittää määrän.


      • Kisoissa käynyt...
        00000000000000 kirjoitti:

        Vuosi sitten oli paremmat kisat koska ei tarvinnut rämpiä vesikossa nythän oli vettä ja loskaa rapaa ja kuraa jokapaikassa, viikkoa aikaisemmin pitäisi olla nuokin kisat niin ehkä sasi kulkea ilman rapaa kilpailupaikalla. En vieläkään ole kuulut paljonko oli arpojen virallinen myyntimäärä minkähän vuoksi se presidentti pimittää määrän.

        Vuosi sitten kisa oli samassa paikassa...Luostolla.Jos on pipo kireällä joka vuosi niin on parempi jäädä kotiin.Typerää ukissa täällä ja marmattaa pikku jutuista.Paras voitti...ja kaikki palkinnon saaneet...onneksi olkoon teille!Täällä saitilla on huonoja häviäjiä!!!URPOT!


      • mikä kumma
        Kisoissa käynyt... kirjoitti:

        Vuosi sitten kisa oli samassa paikassa...Luostolla.Jos on pipo kireällä joka vuosi niin on parempi jäädä kotiin.Typerää ukissa täällä ja marmattaa pikku jutuista.Paras voitti...ja kaikki palkinnon saaneet...onneksi olkoon teille!Täällä saitilla on huonoja häviäjiä!!!URPOT!

        ei römpsästä mithään puhuta, outoa juttua.


    • jokkis

      Eipä nävy taas tuloksia tänäkään vuonna..

      • ota silimä käthen ja

        Kummako tänne suoli24 palstalle osaat kirjoittaa, muttet lukia tuloksia Martin pilkin sivulta. Sieltähän nuo löytyvät.


    • jokkis

      Näköjään kannatti kun tulokset on syötetty sivuilla olevan dokumentin mukaan
      tällä ajankohdalla: 15. huhtikuuta 2013 9:28:48

      mikhän kekhän

      • öadsjgöladg

        Ei tuolla kyllä lue tuollaista aikaa. Kellonaikoja ole mishän.


    • jokkis
    • ei enää sinne.

      Ja kyllä otti pattiin kun arvat olivat kuulemma loppuneet jo perjantaina! :( Minä ja 199 muuta saimme vain mahdollisuuden osallistua pilkkikisaan. Että näin.

      • jotta niin

        Arpojen loppumisesta oli kyllä varoituksia lehdessäkin. Aikainen lintu madon nappaa.


      • arvat

        oli sielä lauantaina paikan päällä vielä ainakin jonkun verrna myynnissä arpoja


    • eipä nävy
      • kalavajakki

        Hyvin näyttävät oppineen tulosten julkaisemisen kanssa


      • malebooster

        Voittiko Martti?


    • Kerran voittanut

      Samaa olen mieltä, miksi?.

    • Perhostelijat

      Ei näy , ei näy taaskaan

    • KadeusVieKalatJärvestä

      Alkuperäinen kilpailun järjestäjä on kuulemma syrjäytetty kateuksissaan.
      Varmaan nimikin muutetaan kohta muuksi kuin Martin pilkikiksi.
      Asia ei sinänsä minulle kuulu. Eikä kiinnosta.
      Tänne on vain niin helppo kirjoitella.Aia

    • reilupeli

      eihän voitot yleensä osu sodankylään, ainakaan isoimmat... nyt näkyi mönkijä kuitenkin jääneen Sodnakylän kuntaan :)

    • yrittäkääs

      SILLOHA SE MEnis jos ei myyä ko sodankyläläisille

    • sannikko1234

      No tämänvuoden pilkit oli ainakin lasten kohdalla unohdettu, luvatiin poroajeluja, moottorikelkkailua jne, mutta kyllä lapset oli unohdettu kokonaan, kysyisin miksi jos mainostetaan että koko perheen ulkoilutapahtuma, niin ei se kyllä sitä ollut, naurettavaa touhua, vaan iskikö pihistely lasten osalta. Parkkipaikka onkin sitten toinen juttu, varmaan jokainen joka sinne parkeeras huomasi missä mennään.

    • Anonyymi

      Sisemmät pilluhuuleni ovat valtavat heltat, kuin norsun korvat. Tekeekö kukaan Labiaplastia leikkauksia sodankylässä? Paljonko maksaa? Haluan heltat p...

      • Anonyymi

        Veliseni kysyppä sieltä lentokentän lääkäriltä josko vois auttaa


    • Anonyymi

      uomi oli kauppaliitossa ja Euroopan sisämarkkinoilla jo ennen EU:ta. Ihannetilassa, jonka EU pilasi. Suomi oli myös puolueeton. Maa, jolla oli hyvät suhteet joka ilmansuuntaan. / EFTA.lk

    • Anonyymi

      Martin pilkki on hyvä keväinen tapahtuma mutta kalojen istutusmäärä on liian pieni joten puolet lisää .

    • Anonyymi

      Oliko taas tänä vuonna ettei kaloja ollut istuttettu ennen kilpailuja ollenkaan. Saalismäärät todella pieniä mutta tuotto järjestäjille kymmeniä tuhansia euroa voittoa. Kannattais panostaa myös kalojen istutuksiin tai maine kärsii sen verran oli palaute karkeaa pilkkijöiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2574
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      319
      2355
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      93
      2124
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1694
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1420
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1397
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe