Kalorilaskuri ;)

Anjaniina

voin ilokseni sanoa, että olen tänään polttanut 1200 kaloriaa ;) pelkäll'ä kuntoilulla.
JEE!
No huomenna ei mene sit kuntoilemalla ainoaakaan, mut ylihuomenna taas...

Vähän olen tyytyväinen itseeni, kun jaksoin polkea 25 km karuun vastatuuleen, enkä soittanu ketään hakeen itteeni pois kesken kaiken ;))))Ei omakehua, mutta olen tyytyväinen omaa sisuuni ;)
En ollukkaan nyyhky ;))

32

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0ree

Onhan se harvinaista, että suomalainen kehuu itseään, vaikka aihettakin olis. Mieluummin otamme kiitoksen moittimalla muita. Hyvä sinä!

• Anjaniina

moittiminen Ei omaa arvoa nosta, ikävä kyllä.
        Se on metodi, jolla pärjää aikansa, sitten totuus paljastuu.
        Toki pitää olla nöyrän kiitollinen, ettei ole mitään sairauksia tai muuta fyysistä vikaa joka estäs nää "repimiset".
        Mut mä olen nähnyt 70:siä ihmisiä, jotka juoksentelee maratooneja kuin lapset...siispä, ei se mahdotonta ole, pysyä kunnossa...?

• Yxitypy

sitten paremmaksi. Mä kävin 20 kilsan lenkin. Huomenna meen taas vesijuoksuun.
      Kyllä sitä saakin kehua , kun saa itestään irti sen verran, että käy lenkillä. Kukapa ei tyytyväinen olis :=))

• Anjaniina

ainakin alkuun, joko 25 joka päivä tai sit 50 joka toinen...saa nähdä kauanko sinni riittää.
        Tänäänkin oli tooooooooooooosi palskamainen vastatuuli.
        Mutta kyllä 20 on hieno saavutus.
        Nimenomaan pitääitseään tsempata ja tehdä sillai, ettei kyllästy?

• :))

Minä istuin tänään auringossa, kaloreita tuskin kului. :))

• Anjaniina

sallittuaa, jopa suotavaa...
        Mut entäs ...huomenna ?

• Memmer

kulumaan kuin ainoastaan 750 kaloria ?? Miten sä lasket kulutuksen ??

• Anjaniina

Kevyt pyöräily...jotain 200-300 tunnissa, keskiraskas, 400-500 ja raskas siitä ylöspäin ;)
        Mulla oli 25km erittäin raskasta ja 25 km keskiraskasta ;)
        Tekee ajassa 3,5 h ja toi kalorimäärä oli hiukan alakanttiin ;)

• Yxitypy
        Anjaniina kirjoitti:

Kevyt pyöräily...jotain 200-300 tunnissa, keskiraskas, 400-500 ja raskas siitä ylöspäin ;)

kalorit tään mukaan, ja tunnin kulutus pyöräillen on noin 600 kcal. :=))

http://www.kase.fi/~birgitlu/finnish/kuntoilu/workingcal2.html

• Memmer
        Anjaniina kirjoitti:

ymmärsin avauksestasi sun polkeneen 25 km. Menee mullakin viidellä kympillä jo 1500 kcal kun tuulisella säällä ajaa 25 km/h

• Anjaniina
        Memmer kirjoitti:

ymmärsin avauksestasi sun polkeneen 25 km. Menee mullakin viidellä kympillä jo 1500 kcal kun tuulisella säällä ajaa 25 km/h

eli 50 km...
        Mut koitinolla vaatimaton, enkä maininnu sitä alkuun ;)

• Anjaniina
        Yxitypy kirjoitti:

kalorit tään mukaan, ja tunnin kulutus pyöräillen on noin 600 kcal. :=))

http://www.kase.fi/~birgitlu/finnish/kuntoilu/workingcal2.html

kiloklubin laskurilla, melkolailla noi kai on samansuuntasia.
        Sitä lisää tai laskee, missä kunnossa on ja mikä on paino jne...
        Mutta..noin... arvio ;)

• mä en voi edes fillarilla polkee, kun on kuluma alaselän nikamassa. No mä kulutin kaloreitani siivoamalla, mutta ei sekään tiennyt hyvää.

• Anjaniina

hassu kuntovempele kotiin?
        Vesijumppa olis sulle muuten varmaan aika mahtava..sen rasitus on vähänen, siis kropalle, mut parantaa liikkuvuutta?
        Tai siis, on se rasittavaa, mut se tukee kaikkia jäseniä, niin ettei siitä muodostu kuluttavaa tai vaarallisen raskasta..
        Tää ei vieläkään menny ihan putkeen, joku muu vois täsmentää?

• Anjaniina kirjoitti:

hassu kuntovempele kotiin?
        Vesijumppa olis sulle muuten varmaan aika mahtava..sen rasitus on vähänen, siis kropalle, mut parantaa liikkuvuutta?
        Tai siis, on se rasittavaa, mut se tukee kaikkia jäseniä, niin ettei siitä muodostu kuluttavaa tai vaarallisen raskasta..
        Tää ei vieläkään menny ihan putkeen, joku muu vois täsmentää?

pmakotitalossa ja mulla olis siellä tilaa, hankkisin sen ..sen..trampoliinin. :)) siin olis varmaan mukava pomppia.

• Anjaniina
        Nittaminax kirjoitti:

pmakotitalossa ja mulla olis siellä tilaa, hankkisin sen ..sen..trampoliinin. :)) siin olis varmaan mukava pomppia.

on paholaisen keksintö, katkot niskas sillä...

• Anjaniina kirjoitti:

on paholaisen keksintö, katkot niskas sillä...

no ei sitten sitä. Mitäs mä sit keksisin?? Veneilyn???

• Anjaniina
        Nittaminax kirjoitti:

no ei sitten sitä. Mitäs mä sit keksisin?? Veneilyn???

Käyt sillai uppisukkulassa ja pingahat takasin..

• Oletpa polkenu pitkän matkan...:¤ Mä olin itteeni tyytyväinen eilen,kun tein 7km kävelylenkin..Flunssataudin takia piti taas aloittaa varovasti,mut ikinä en jaksais tota sun matkaa..varsinkaan pyörällä..:))

• Anjaniina

ei flunssan jälkeen saakaan repiä.
        7 km on hyvä matka.
        Ja noin sitä on ittekki aina aloitettava, lyhyestä ja sitten pikkuhiljaa pitennettävä ;)

• Anjaniina kirjoitti:

ei flunssan jälkeen saakaan repiä.
        7 km on hyvä matka.
        Ja noin sitä on ittekki aina aloitettava, lyhyestä ja sitten pikkuhiljaa pitennettävä ;)

olisi,että jaksaisi juosta koko matkan...Mulla on aikeena mennä joskus juoksemaan maraton..:))

• Anjaniina
        mii-su kirjoitti:

olisi,että jaksaisi juosta koko matkan...Mulla on aikeena mennä joskus juoksemaan maraton..:))

ihan sun tavoitettavissa, jopa tänä kesänä.
        Aloitat hölkkäämään ja aina pikkasen pitennät sitä hölkkämatkaa.
        Ensin vaik aina pikkasia matkoja ja väliin kävelyä, sit vaan aina pitentelet...
        Juoksumatto on siina aika hyvä, se näyttää mitä metreissä mene ja nopeuden..

• hairioilmoitus

siis ja painat alle sata kiloa tuolla matematiikalla :DD

• Anjaniina

eiku sen 175 ;)))

• onnittelut täältä

pyöräily (25 km per tunti) kuluttaa 120 kg painavalla naisella 1200 ckal. Tosi hieno saavutus kun 120 kg painavana pystyy polkemaan noin kovaa.

• Anjaniina

kiitos vaan ;)
        Itteasias mä painan kyl 175 kg...

• Anjaniina:) Mie senku vetelen täs kaloreita minkä ehdin, nimittäin jätskiä): Laiskasti kävin vähän aikaa sitte kävelemässä, saunamökille ja takasi, mut oonhan kyl ollu töissä tänään:))

• Anjaniina

kaloreitakin, että jaksaa.
        Ja kuluuhan niitä ihan päivittäisissä askareissakin ;)

• Oletpas sä huippuvireessä, ei voi kun ihmetellä. Itse en ole vielä työmatkapyöräilyä aloittanut. Kohta kuitenkin aloitan, mut se on vaan runsas viisi kilometriä yhteen suuntaan siis.Onko sulla joku mittari, millä sä niitä kaloreita lasket?

Ite olin menossa sydämen rasitustestiin polkemaan kuntopyörää, mut siitä ei tullut mitään, kun löytys vika jo ennen polkemista, eikä sillen laitettu koskaan polkemaan sitä rasitustestiä lainkaan. No, nyt on kunto vähän parempi ja pääsen ylämäetkin kävellen ylös, joten saa nähdä miten menee ne työmatkapyöräilyt sitten. Ajankanssa aattelin pyöräillä ihan hissunkissun, ilman kalori- ja kilometri mittareita.

• Pedimaikki

kuten minä. Liikut niin kauas kun kuntoa riittää ja tuntuu hyvältä. :)

Minä kävelen työmatkani ja saan siitä sopivan annoksen kunnossa pitävää liikuntaa. Onneksi ei tarvi rehkiä kaloreiden vuoksi!

• Pedimaikki kirjoitti:

kuten minä. Liikut niin kauas kun kuntoa riittää ja tuntuu hyvältä. :)

Minä kävelen työmatkani ja saan siitä sopivan annoksen kunnossa pitävää liikuntaa. Onneksi ei tarvi rehkiä kaloreiden vuoksi!

Jep, työmatkat kävelen osaksi nyt aina myös talvisin, ja työssäni kuntoilen koska työni on monipuolista liikkumista vaikkakin kevyehköä.

• Anjaniina

On selvä, että jotkut fyysiset vammat rajoittaa, eikä niitä mittareita tarvitakaan.
        Ne on lähinnä sitä, että koittaa tsempata itseään.
        Pääasia on, että pyöräilet ja NAUTIT siitä ;)

Sanomalla, että polje ny, niin palkaks saat kaloria pois.
        Se on toi pyöräily sellanen korvienväli homma.
        Joku olis ehdottanut pari vuotta sitten, että polje 50 km, ni olisin juossut huutaen karkuun.
        Noi mittaamiset ja toi tekninen puoli, ne on vaan itteä varten, niitä pyörittelee mielessään kun polkee ja aika kuluu hyvin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2052
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      395
      1831
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1818
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1364
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1360
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1327
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe