Tyttärelläni on jo kaikki ringette varusteet paitsi housut, harjoittelua varten hänellä kyllä on, mutta mistä saisi ringettehousuja jotka ovat kokokaan tietyn väriset? Ja paljonko sellaiset maksaa?
Mistä saisi ringettehousuja?
tyhmä(kö)
3
3413
Vastaukset
- Pelaaja37
Kannattaa kysyä ensiksi seuralta. Hyvin usein jossain varaston perukoilla on pelaajille pieniksi jääneitä ihan hyväkuntoisia housuja.
- nummela-94
sellaisia yksi-värisiä ringette-huosuja ei enää valmisteta , jos jo lopettaneilla tai joillain kenellä pieneksi jäänyt niin niitä voi yrittää paikata , nykyään on kamalan värisiä housuja joissa heijastimet
- rengasO
Seuralta saa yleensä housut kun liittyy joukkueeseen. Ringettehousuja valmistaa ainakin RBK joita löytyy urheiluliikkeistä ja MAISA-TEX tekee paljon housuja suoraan seuroille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273