Justin Bieber mitä mieltä?

8+18

--------------------------------------------------------------------------------
Sensuuri on suuri kun en halua alotustani poistettavan mutt lyhyesti todennettuna: Jumalattoman surkea!

27

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..tyttö..

      en tykkää hänen äänestä,varmaan mukava persoona,mut laulajana huono..liian tyttömäinen ääni.
      youtubessa on eräs laulaja nimeltään Nick Pitera joka osaa laulaa myös naisen äänellä mutta se tekee sen tarkoituksella ja se on aivan mahtava laulaja.

    • bieber fever

      Justinille on tullut jo äänenmurros jos millään jaksaisitte raahautua katsomaan uusimpia videoita, hänen äänensä on käheämpi ja matalampi kuin ennen ja minusta PALJON parempi!

      • jdghjgj

        säälittävä on kyllä bieber, ei voi muuta sanoa.


      • justinfanjalovettaja
        jdghjgj kirjoitti:

        säälittävä on kyllä bieber, ei voi muuta sanoa.

        haistakaa vittu kaikki dissaajat!!!!


      • Jooooo--ooooo
        justinfanjalovettaja kirjoitti:

        haistakaa vittu kaikki dissaajat!!!!

        Haista itse, kenties olet joku teiniikänen ihQ justin bimbari fani ? Eihän sitä kyllä muut kuuntelekkaan...


      • coco17
        Jooooo--ooooo kirjoitti:

        Haista itse, kenties olet joku teiniikänen ihQ justin bimbari fani ? Eihän sitä kyllä muut kuuntelekkaan...

        En tykkää.


      • maggot666
        coco17 kirjoitti:

        En tykkää.

        ihmiset ette voi vaa perusttella vaa ''en tykkää ihan hoomo koko äijjä'' tai ''se on ihaanaa haistakaa vittu kaikki ei se o homoo ootte vaa katelisii'' itse en pidä bieberistä koska se on aika teollista musaa ja en pidä teoööisesta musasta jonka
        tärkein idea on myydä eli mielessä vaan raha ja tuotetta (tässä tilateessa laulajaa)
        markkinoidaan pää osin nuorille tytöille mutta pakko myöntää ei se yhtä huonoa ole ku silon vielä 2010 ja muistakaa perustella! :)


      • Sl!pknoT
        justinfanjalovettaja kirjoitti:

        haistakaa vittu kaikki dissaajat!!!!

        uMad ? :DDDDD


    • Probiereb

      Järkyttävintä paskaa mitä tiedän. Mieluummin hakkaan säkkini paskaksi vasaralla kuin kuuntelen tätä tyt.. jätkää. Ja musiikki nyt on mitä on, rahaahan sillä on tarkoitus tehdä, ei sen enempää. Tuntuu uppoavan ala- (ja valitettavasti kovin moniin ylä-)asteikäisiin tyttöihin.

      • myyyy

        bieber kunniaan! hän on maailman ihanin ja paras laulaja! ihanan tyttömäinen ääni ja ulkonäkö täys 10. en voi muuta kuin ihmetellä, että noin nuori kuin bieber osaa kuitenkin laulaa niin hyvin! ja ootteko nähneet miten se tanssii? siis aivan ihanasti! oon kattonu sen kaikki videot ja ostanu kaikki sen levyt! mua dissataa siitä mut en välitä:) rakastan bieberiä


    • JB sucks big time

      JB:n "musiikkia" pähkinänkuoressa:

      - Ey! Ey! Ey! Ey! Ey! Ey! jne.
      - me plus you, I will tell you one time, me plus you, I will tell you one time, one time, one time,...
      - shawty
      - baby, baby, baby, oh like, baby baby baby, oh like,...

      Lahjatonta autotunella kuorrutettua kuraa. Kuulostaa kuin levy olisi jäänyt junnaamaan paikoilleen. Surkeat, mielikuvituksettomat ja yksitoikkoiset sanat. Asteikolla 1-5 annan -1000 pistettä, koska tämä on huonoimpia mitä olen kuullut.

      Tämä uppoaa teineihin siksi, että se on toistavaa ja siinä on käytetty autotune-ääniefektiä. Sehän onkin niin hienoa, kun ei oman äänen tarvitse enää riittää, niin kuin OIKEALLA laulajalla, vaan sun paska moikuna voidaan naamioida robottimaiseksi. Tämmöinen "musiikki" jää helpoimmin teinin mieleen, joka ei ole vielä täysin kehittynyt. Vaikka se onkin suosittua, sitä ei voi sanoa musiikiksi. En tiedä miksi tuota sitten kutsuisi. Äänisaaste olisi ehkä oikeampi nimitys.

    • dgjdgjdj

      ei jumakauta aika naurettava joku beaver

    • m0m0

      no on kyllä toivottoman surkea... justiina piipertäjäksi jotkut haukkuvat, mutta se on minusta jo vähän yliampuvaa

    • Lollerohomot

      Ihana

    • !!!!

      mun mielestä lahjakas eikä se enään näytä tai kuulosta tytöltä niinku 2009 ja sillä menee paparatsien ja tommosen kaa aika lujaa että se voitais pikkuhiljaa jättää rauhaan ja muutenkin kaikki vihaajat tekee siitä vaan paljon kuulusamman :)

    • justiinamajavasuohon

      Pahinta paskaa maailman päällä heti Rebecca Blackin ja Puhuvan Koneen jälkeen.

    • hellurei123456

      Justin bieber-never say never,somebody to love. siinä parhaimpia:)

    • Lemmy is god

      vitun homo paskaa vinkuva perseläpi joka nuolee äitinsä vittua samalla kun sen isän Kyrpä on justinin perseesä ja ne kaikki kiljuu niin on saatu niin homo ja kimee ääni!

    • vaaassssssssssssssss

      sairasta, en tajua mitä se on vihaajilleen tehny.
      mäkin ajattelin ennen et kauheeta p-a-skaa, mut nykyään oon oppinu sietää sen musaa ja tajunnu, et ihan sama vaikka en tykkää, ei mun tarvii haukkua. lahjakas se on.

    • Always say newer

      Vaikuttaa ihan likalta... Se letti, ääni ja pakkelit naamassa
      Surkea "artisti"

    • biiiiiiiberiiiiiiiii

      biiber on ihaaaaaaana =DDD

    • Säälittäville!

      Miettikää itseänne Justinin kohdalla! Miltä teistä tuntuisi jos kaikki vihaisivat teitä? Jokaisella on oma suosikkinsa, okei? Eikä silloin tarvitse alkaa dissaamaan muita, vaikka ei pidäkkään Justinistä niin pitääkö alkaa näyttämään sitä vihaa sitä kohtaan. Lopettakaa tällainen säälittävä haukkuminen. Koittakaa jo kasvaa aikuisiksi... Ja minkä ihmeen takia kaikki dissaajat edes voi tietää Justinistä jotain? Älkää yrittäkö esittää yhtään sen kovempia kuin olette. Muistakaa jokaisen mielipide, EI tarvitse pitää Justinista, mutta lopettakaa kiusaaminen!!!

    • justinalas

      justiina bieber on perseest ja homo

    • jblove4ever

      Justin on ihana

    • Justin123<3

      Justin on tosi lahjakas. Se on kehittyny paljo siit joku 2009 vuodest... Lopettakaa dissaamine, vaik ette tykkää ni ei tarvii haukkuu..

    • Justin<3

      Jep, jos ei tykkää niin sen voi sanoa myös asiallisesti. Itse rakastan Justinia;)!
      En minäkään hirveästi tykännyt niistä ekoista kappaleista mutta tuoreimmat kappaleet on aivan mahtavia! Ja Justin on myös aivan ihana persoona!
      Joten ei häntä tarvitse haukkua homoksi tai muuksi vastaavaksi mitä hän ei todellakaan ole!
      -Kiitos-

      • 14v girl who like Pewdss

        Niin, sehä on sylkeny omien faniensa päälle ja muutenkin ollu kauhee ärtyny niitä kohtaan...
        En ite kuuntele Beiberiä, mut en ala haukkuu sitä. Onha sekin iha tavallinen ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe