Kuinkas moni sauvvoo sykemittarin kanssa ja millasilla sykkeillä lenkki taittuu??
Yksin lenkkeillessä rivakalla vauhdilla n.1.5h keskisyke on n.130.Toisen kanssa lenkkeillessä tahti kevyempi ja keskisyke n.115-120.
Olen nainen 30 .
sauvvaillessa?
5
1056
Vastaukset
- Sologdin
Kolmen P:n sääntö on hyvä sauvaillessa: Pitää Pystyä Puhumaan. Eli mennä niin, että meno tuntuu hyvältä.
Sykemittari nousee minulla 2-3 km jälkeen noin 130 keskisykkeeseen ja pysyy siinä lenkkini, n. 1 h 15 min loppuun. Olen mies 50 .- Frederikki
Yleensä keskisyke on noin 130. Paras ollut 136 1t 15min lenkillä, eilen 2,5 tunnin lenkillä oli keskisyke 133 ja energiakulutus 2470kCal! A5:sen mukaan.
Pyöräilessä kutakuinkin sama. 49v/118kg/mies.
- ite
sauvojen kanssa juosten n.1h keskisyke 150
- Liikkuja
Keskimäärin 130 sykkeellä menen minäkin. Ylämäissä jopa 160. Jos haluaa rankempaa treeniä, niin ei muuta kuin reppu selkään ja täytä reppu 1,5l pulloilla, joissa on vettä. Hyvät lisäpainot :). Olen nainen 30
- mittari
No jos keskisyke on 130, niin onpa aika kova! Kuntosykehän on maksimista 60-70 % eli esim. mulla nelikymppisellä n. 110-128...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2544848Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4653460Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt162486Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa252112Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91303Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321236- 741113
- 801097
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691065- 54986