Tatuoinnin suunnittelu

maggotman

Moro,
Tässä oon tatuointia miettiny ja selaillu nettisivuja ja gallerioita kuvista, mutta ei oo vielä mitää sopivia vastaan tullut. Haluisin itse suunnitellun kuvan, mutta ei oikeen piirtotaitoa löydy ja huono ideoimaan. Tatuoinnin olisi tarkoitus tulla käteen tuohon ranteen yläpuolelle ja saisi ulottua kyynärpäähän saakka. Aiheena haluisin tatuointiin musiikin ja luonnon.
Apua siis pyydän jos täällä olisi joitain halukkaita piirtää, ideoimaan kuvaa mitä noista tulee mieleen. Jos siis aikaa ja kiintoa on auttaa =) Muitakin vinkkeja saa laittaa ensimmäisen tatuoinnin ottoon ! =)
Kiitos jo etukäteen vaivautuneille !

ps. en halua lukea tatuointeja vastaan olevaa paskaa, joten haluan vastausta kysymykseeni en muuhun !

2

3468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat AIDSIN ja ruton

Ammattitatuoijat kyllä pystyvät suunnittelemaan kuvan asiakkaan toiveiden tai referenssimateriaalin perusteella. Se on nykyisin enemmänkin sääntö kuin poikkeus, sillä useimmat haluavat custom-työtä. Usein artistit piirtävät lopullisen kuvan, vaikka veisit valmiin mallin. Itselläni on käsivarressa suurikokoinen kuva, jonka suunnittelua varten annoin artistilleni muutaman suuntaa-antavan kuvan (tatuointeja ja grafiikkaa) sekä itsepiirtämäni yksinkertaisen luonnoksen. Näiden pohjalta artisti piirsi luonnoksen johon vielä pyysin muutaman muutoksen ja sitten tatuoitiin.

On kuitenkin ensisijaisen tärkeää, että valitset artistin joka kuuntelee sinua ja jonka tyylistä pidät. Monilla tatuoijilla on oma tyyli, jota he noudattavat kaikessa työssään. Jos sinulla siis on mielessäsi joku tyylisuunta (oriental, photorealismi, tms...) valitse artisti jonka tyyli on jo valmiiksi lähellä sitä mitä haluat. Parhaat artistit kyllä sanovat, jos idea ei toimi tai jos he itse eivät halua/osaa tehdä juuri sellaista juttua jota haluat.

Parhaiten saat ideoita tatuointilehdistä ja tietenkin netistä, esim:

http://bmezine.com/tattoo/bme-tatt.html

Suomi24:n tatuoinnit-palstaa ei kannata ottaa turhan vakavasti.

• YberGlue

käy kertoo tatuoijalle mitä haluut ja ota jotain suuntaa antavia kuvia mukaan.
      eiköhän ne jotain osaa tehä.
      jos toi on sun eka kuva, ni ota mieluummin sellanen sitten jollasta ei tuu vastaan.
      vaikka ite rakastan tatuointeja ni vi**uttaa kun jokatoisella vastaan tulevalla on samanlainen tribaali olkavarressa. ite en onneksi oo siihen sortunu, että ottasi kuvan suoraan kirjasta.

oon ite ottamassa koko käden tatuointia ja kauhee kasa kuvia sitä varten, mut oikeestaan en haluu niistä mitään omaan kuvaani suoraan, ettei se käsi näytä googlen kuvahaulta =)
      oon yleensäkkin antanu tatuoijalle aika vapaat kädet kuvieni suhteen ja joka kerta oon saanu lähtä tyytyväisenä ulos liikkeestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe