Ajatelkaa,

Se Madeleine ei meekään viälä vihille.

(voi siis vittu ku kiinnostaa ja koko päivänä uutisissa ei oo mistään muusta jauhettu)

19

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpela

      tullu järkiisä ajoissa. Hyvä.

    • Minä vielä ymmärrän, että prinsessan avioituminen on uutinen. Mutta mikä helvetin uutinen se on, ettei mene naimisiin?

      • kirpela

        ne lööpit jostain repiä (tulos tai ulos), ja uteliaita löytyy aina. Ja kaikki painettuhan on tietysti totta...


    • ...Madeleine... =)

      • siksi ne muuten siitä varmasti Suomessakin jatkuvasti uutisoi. Kaikki Suomen miehet nyt iskemään ruattalaasta prinsessaa!

        Madden kantsis nyt kyllä ilmottautua johonkin Maajussille morsian-sarjaan.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        siksi ne muuten siitä varmasti Suomessakin jatkuvasti uutisoi. Kaikki Suomen miehet nyt iskemään ruattalaasta prinsessaa!

        Madden kantsis nyt kyllä ilmottautua johonkin Maajussille morsian-sarjaan.

        tietty nappimuija, tuis trenkiki mukana, ja varman piikakin.


      • kirpela kirjoitti:

        tietty nappimuija, tuis trenkiki mukana, ja varman piikakin.

        huali suamaalaasta persjalakaa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        siksi ne muuten siitä varmasti Suomessakin jatkuvasti uutisoi. Kaikki Suomen miehet nyt iskemään ruattalaasta prinsessaa!

        Madden kantsis nyt kyllä ilmottautua johonkin Maajussille morsian-sarjaan.

        .....mutta ehkä se huomasi että ruotsissa ei ole miehiä... keu.. =) No, joo.... en mie omaani vaihtais Maddeen....en, en...pärkkele...


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        huali suamaalaasta persjalakaa.

        jos joku svenskatalande?


      • kirpela kirjoitti:

        jos joku svenskatalande?

        nehän on niitä alkuperäispersjalakoja joita mekin saamme omista persjaloistamme kiittää.

        Mutta, jos tyrkytettäis sille jotaki suomalaista neek.... tummemman pigmentin ihossaan omaavaa? Niillä ku ei oo sitä persjalkageeniä.


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        nehän on niitä alkuperäispersjalakoja joita mekin saamme omista persjaloistamme kiittää.

        Mutta, jos tyrkytettäis sille jotaki suomalaista neek.... tummemman pigmentin ihossaan omaavaa? Niillä ku ei oo sitä persjalkageeniä.

        sentään. Joku roti sentään.


    • Marjelie

      En ole koko päivänä ehtinyt uutisia kuuntelemaan. Onko Madeleine purkanut kihlauksensa???

      • ...

        tämän tärkeän uutisen Suomen kansalle median välityksellä.


      • kansalle on jo hälytetty kriisiapua, älä huali. USA:sta, Venäjältä, Kiinasta, Tsadista ja Pohjois-Koreasta on tuhatpäin psykologeja lähdössä tänne meillepäin auttelemaan.


      • Marjelie
        relaxed_eyes kirjoitti:

        kansalle on jo hälytetty kriisiapua, älä huali. USA:sta, Venäjältä, Kiinasta, Tsadista ja Pohjois-Koreasta on tuhatpäin psykologeja lähdössä tänne meillepäin auttelemaan.

        Ruotsin prinsessaham Madeleine on ja enempi Madeleinen asiat koskee Ruotsalaisia. Mihin Suomalaiset sitä riisiapua tarttevat?


      • Marjelie kirjoitti:

        Ruotsin prinsessaham Madeleine on ja enempi Madeleinen asiat koskee Ruotsalaisia. Mihin Suomalaiset sitä riisiapua tarttevat?

        Suomen median uutisotsikoista. Tuumasivat, jotta kyllä se täytyy olla asian johdosta kauhia hätä Suomessaki.


    • maniamania

      kidutat ittees uutisia kuuntelemalla? Kun lukee kerran viikossa uutisotsikot, niin pysyy ohimosuonet sileinä.

      • Mä vaan oon tällääne tietomasokisti.


    • ...tuokin tärkeä uutinen sivu suun, jos en ois palstalle eksynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe