elikkä: ipod nanooni tuli vahingossa näyttölukko päälle enkä tiedä salasanaa onko siihen mitään apukeinoja??
Ipod nano näyttölukko
9
754
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jos et osaa käyttää, älä leiki niillä valikoilla. Ei sitä lukkoa noin vain vahingossa tule. Joko kaveris on tehneet sulle jäynän ja olet sen itse laittanut päälle.
Koeta vaikka liittää se tietsikkaan ja iTunesissa Palauttaa se tehdasasetuksiin.- topsu111
minä en sitä päälle laittanut mutta kiitos kuitenkin
- topsu111
topsu111 kirjoitti:
minä en sitä päälle laittanut mutta kiitos kuitenkin
kun laitoin iPod nanon koneeseen kiinni ja avasin itunesin niin näyttölukko aukes:D
- jaape,,..
topsu111 kirjoitti:
kun laitoin iPod nanon koneeseen kiinni ja avasin itunesin niin näyttölukko aukes:D
Ne on noi omenafirman ohjelmat joskus,""##¤¤tä.
- avuton
entä jos itunes ei toimi koneella.. eikös siihen pitäisi olla jokin koodi jonka apple on kehittänyt & kun sen siihen laittaa niin ipod on auki ?
- avuton
topsu111 kirjoitti:
entäs jos itunes ei toimi ?
- hölmö(kö?)
mulla kävi samalla tavalla. olin valikossa ja painon kohdasta 'näyttölukko' ku ajattelin et siitä saa valittua sen koodin, mut ei. se meni lukkoon -.-
- JokuRandomi
Miten laitan ite näytölukon päälle? Mulla on Ipod nano.
- Apua?
Siis ite sain täält ohjeet: http://support.apple.com/kb/HT1350?viewlocale=fi_FI
Mutta kun siinä lukee että I podissa pitäisi lukea: Asetayhdistelmä tai Lukiyse niin minulla lukee: Lukitus ja PalautaYhdistelmä joten kumpaa painan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054124Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572338Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61093- 66844
- 21813
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768