Löytysikö Turun seudulta edullista pianon virittäjää?
Aika pian pitäisi saada vireeseen. Se alkoi muuttokuljetuksen jälkeen vähän heittää.
Pianon virittäjää etsin?
5
737
Vastaukset
Olen kyllä Hesasta, mutta memen usein laivalle mykyisin myös Turun kautta ,sopiva hinta Terv pianonvirittäjä Jussi Kiiveri www.pianonviritys.net
- Korva VIREESSÄ
Koskahan olet seuraavaksi tulossa?
Hintatiedot sovitaan sähköpostitse - ei näin julkisesti!
[email protected]
Laita mailia. - näin on...
Korva VIREESSÄ kirjoitti:
Koskahan olet seuraavaksi tulossa?
Hintatiedot sovitaan sähköpostitse - ei näin julkisesti!
[email protected]
Laita mailia.maksaa noin 100 euroa. Ei ole mitään järkeä rupeen tinkimään kymppiä alaspäin. Onko se todella epävireessä?
Itse kun soitan pianoa niin kuulen että se on epävireessä, mutta kun 12 vuotias tytär soittaa sillä en kuule epävireyttä. Voi olla kiinni myös soittajassa se epävireys.
...................................................... Joku on yrittänyt vastata minulle,mutta en saa avattua viestiä.Vastaa suoraan os [email protected],terv Jussi Kiiveri
- Korva VIREESSÄ
guiver kirjoitti:
Joku on yrittänyt vastata minulle,mutta en saa avattua viestiä.Vastaa suoraan os [email protected],terv Jussi Kiiveri
Hyvin meni pianon viritys. Sovimme asian ensin sähköpostilla. Sitten soitettiin, ja virittäjä tuli paikalle tänään.
Aikaa meni enemmän kuin luulinkaan, yli kaksi tuntia. Oli aika pahasti poissa vireestä.
Nyt on viritetty!
Kiitos kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999