Olen 16v poika, 64kg/167cm, kasvupyrähdys ei alkanut vielä. Olen hieman lihava. Kipuni alkaa kun hengästyn raskaasti ja se sijoittuu kehon oikealle puolelle alimman kylkiluun alle. Kipu siis alkaa kun hengästyn raskaasti ja se laantuu hiljalleen mutta jää silti vaivaamaan kun siirryn juoksusta kävelyyn. Kipu alkoi syksyllä, ja nyt kun kävin pitkästä aikaa taas lenkillä kipu alkoi taas. Kipua ei ilmene muussa urheilumuodossa kun juoksussa
Kipua rinnassa
5
202
Vastaukset
- vvvvvva
Nostan
- -.
minkälaista kipusi on
kokeile vaikka asperiinia kipuunVaikuttaa ihan normaalilta palleasta johtuvasta kivusta. Ei siinä muitakaan elimiä ole kylkiluidenalla mikä sen aiheuttaisi. Kipu on ilmeisesti sellaista pistävää.
Juoksussa tuollainen kipu juurikin tulee herkimmin. Eikä siihen oikein mikään auta, kunnon nestetankkaus ennen lenkkiä ja syödä ei saa tuntiin jos lenkille on menossa. Hengitystekniikkakin vaikuttaa jos hengitys liian tiivistä, sen pitäisi tapahtua syvältä hengittäen jatkuvasti, ei siis mitään pika hengityksiä.
Nämä nyt ihan yleispätevinä ohjeina.
Tuleeko kipua muutakuin kovassa rasituksessa, oletko sykemittaria käyttänyt.- niin mullakin aina
sfinski80 kirjoitti:
Vaikuttaa ihan normaalilta palleasta johtuvasta kivusta. Ei siinä muitakaan elimiä ole kylkiluidenalla mikä sen aiheuttaisi. Kipu on ilmeisesti sellaista pistävää.
Juoksussa tuollainen kipu juurikin tulee herkimmin. Eikä siihen oikein mikään auta, kunnon nestetankkaus ennen lenkkiä ja syödä ei saa tuntiin jos lenkille on menossa. Hengitystekniikkakin vaikuttaa jos hengitys liian tiivistä, sen pitäisi tapahtua syvältä hengittäen jatkuvasti, ei siis mitään pika hengityksiä.
Nämä nyt ihan yleispätevinä ohjeina.
Tuleeko kipua muutakuin kovassa rasituksessa, oletko sykemittaria käyttänyt.On aivan normaalia, että alakaa pistää, kun rasittaa itseään liikaa juoksemalla täydellä vatsalla. Sitä on kuitenkin helppoa välttää, kun ei juokse.
- kiitän
sfinski80 kirjoitti:
Vaikuttaa ihan normaalilta palleasta johtuvasta kivusta. Ei siinä muitakaan elimiä ole kylkiluidenalla mikä sen aiheuttaisi. Kipu on ilmeisesti sellaista pistävää.
Juoksussa tuollainen kipu juurikin tulee herkimmin. Eikä siihen oikein mikään auta, kunnon nestetankkaus ennen lenkkiä ja syödä ei saa tuntiin jos lenkille on menossa. Hengitystekniikkakin vaikuttaa jos hengitys liian tiivistä, sen pitäisi tapahtua syvältä hengittäen jatkuvasti, ei siis mitään pika hengityksiä.
Nämä nyt ihan yleispätevinä ohjeina.
Tuleeko kipua muutakuin kovassa rasituksessa, oletko sykemittaria käyttänyt.Kipua ei tule muutakuin kovassa rasituksessa, sykemittaria en ole käyttänyt. Kiitos vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502