Kipua rinnassa

lenkkimakkara

Olen 16v poika, 64kg/167cm, kasvupyrähdys ei alkanut vielä. Olen hieman lihava. Kipuni alkaa kun hengästyn raskaasti ja se sijoittuu kehon oikealle puolelle alimman kylkiluun alle. Kipu siis alkaa kun hengästyn raskaasti ja se laantuu hiljalleen mutta jää silti vaivaamaan kun siirryn juoksusta kävelyyn. Kipu alkoi syksyllä, ja nyt kun kävin pitkästä aikaa taas lenkillä kipu alkoi taas. Kipua ei ilmene muussa urheilumuodossa kun juoksussa

5

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvvvvva

      Nostan

    • -.

      minkälaista kipusi on
      kokeile vaikka asperiinia kipuun

      • Vaikuttaa ihan normaalilta palleasta johtuvasta kivusta. Ei siinä muitakaan elimiä ole kylkiluidenalla mikä sen aiheuttaisi. Kipu on ilmeisesti sellaista pistävää.

        Juoksussa tuollainen kipu juurikin tulee herkimmin. Eikä siihen oikein mikään auta, kunnon nestetankkaus ennen lenkkiä ja syödä ei saa tuntiin jos lenkille on menossa. Hengitystekniikkakin vaikuttaa jos hengitys liian tiivistä, sen pitäisi tapahtua syvältä hengittäen jatkuvasti, ei siis mitään pika hengityksiä.

        Nämä nyt ihan yleispätevinä ohjeina.
        Tuleeko kipua muutakuin kovassa rasituksessa, oletko sykemittaria käyttänyt.


      • niin mullakin aina
        sfinski80 kirjoitti:

        Vaikuttaa ihan normaalilta palleasta johtuvasta kivusta. Ei siinä muitakaan elimiä ole kylkiluidenalla mikä sen aiheuttaisi. Kipu on ilmeisesti sellaista pistävää.

        Juoksussa tuollainen kipu juurikin tulee herkimmin. Eikä siihen oikein mikään auta, kunnon nestetankkaus ennen lenkkiä ja syödä ei saa tuntiin jos lenkille on menossa. Hengitystekniikkakin vaikuttaa jos hengitys liian tiivistä, sen pitäisi tapahtua syvältä hengittäen jatkuvasti, ei siis mitään pika hengityksiä.

        Nämä nyt ihan yleispätevinä ohjeina.
        Tuleeko kipua muutakuin kovassa rasituksessa, oletko sykemittaria käyttänyt.

        On aivan normaalia, että alakaa pistää, kun rasittaa itseään liikaa juoksemalla täydellä vatsalla. Sitä on kuitenkin helppoa välttää, kun ei juokse.


      • kiitän
        sfinski80 kirjoitti:

        Vaikuttaa ihan normaalilta palleasta johtuvasta kivusta. Ei siinä muitakaan elimiä ole kylkiluidenalla mikä sen aiheuttaisi. Kipu on ilmeisesti sellaista pistävää.

        Juoksussa tuollainen kipu juurikin tulee herkimmin. Eikä siihen oikein mikään auta, kunnon nestetankkaus ennen lenkkiä ja syödä ei saa tuntiin jos lenkille on menossa. Hengitystekniikkakin vaikuttaa jos hengitys liian tiivistä, sen pitäisi tapahtua syvältä hengittäen jatkuvasti, ei siis mitään pika hengityksiä.

        Nämä nyt ihan yleispätevinä ohjeina.
        Tuleeko kipua muutakuin kovassa rasituksessa, oletko sykemittaria käyttänyt.

        Kipua ei tule muutakuin kovassa rasituksessa, sykemittaria en ole käyttänyt. Kiitos vastauksista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe