Miten

suhtaudut, jos saat toisilta vain myönteistä palautetta?

Siis sellaista, että se menee miltei mielistelyn puolelle ja joudut olemaan aina kaiken huomion keskipisteenä...

http://www.youtube.com/watch?v=jjzr39qzLQg


"No, se on vaan kestettävä :)"

MarttyyriMallari-TTt

32

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpela

      sellasta o päässy tapahtuun, eikä tapahdu, teen aina kaiken jotenki väärin *no voe voe* mutta jos noin ois, kuulostais niin utopistiselta ettei menis läpi.

      • kiinnostaisi tietää, että mistä syystä sitten vastasit tähän aloitukseen, jos et ole kokenut ko. ilmiötä.

        "No, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit"

        MarttyyriMallari-TTt


      • kirpela
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiinnostaisi tietää, että mistä syystä sitten vastasit tähän aloitukseen, jos et ole kokenut ko. ilmiötä.

        "No, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit"

        MarttyyriMallari-TTt

        Sori, unohdin, etten saa oikeastaan vastata mihinkään, tuskin edes kirjoittaa täällä.


    • salapoliiti.

      no minulla menee ainakin hermot sellasesta :)

      • ajattelin, että tämä olisi tuntematon aihealue toisille, mutta ei näköjään ole.

        "Harmi :)"

        MarttyyriMallari-TTt


    • ???

      kiva saada myönteistä palautetta, mutta liika liikaa siinäkin. Se tuntuu lähinnä kiusalliselle. Toivon saavani myönteistä palautetta ainoastaan silloin, kun se on myös ansaittua.

      • olipas siinä ympäripyöreä vastaus.

        "Vähän tunnetta mukaan ensi kerralla"

        MarttyyriMallari-TTt


      • ???
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olipas siinä ympäripyöreä vastaus.

        "Vähän tunnetta mukaan ensi kerralla"

        MarttyyriMallari-TTt

        tulen sellaisen ihmisen seurassa vähintäänkin myös varautuneeksi, olettaen hänellä olevan mielessä jotain, mikä on hänen omista tarpeistaan lähtevää, kun jatkuvasti saa vain positiivista palautetta ja vielä suht useaan.


      • ???
        ??? kirjoitti:

        tulen sellaisen ihmisen seurassa vähintäänkin myös varautuneeksi, olettaen hänellä olevan mielessä jotain, mikä on hänen omista tarpeistaan lähtevää, kun jatkuvasti saa vain positiivista palautetta ja vielä suht useaan.

        kappale, joka aiheeseen hyvinkin sopiva:

        http://www.youtube.com/watch?v=uwUvbaW_jXU&feature=related


    • SKENAARIOISSA::.!1¤%

      .

      haluan matkustaa * ELASKAAN!!!!!!111!!! * ögländ mopolla

      .

      • mihin halusit matkustaa?

        "Eihän tuollaista paikkaa ole edes olemassa"

        MarttyyriMallari-TTt


    • BlueNightSatin

      erityisemmin tykkää, koska se tuntuu mairittelulle ja semmoselle et on jotaki vilunkia mielessä, kun oikeen kehuskelee.

      • niin, älä muuta virka, mutta tuo ajatusmalli ei välttämättä pidä aina paikkaansa.

        "Et kai loukkaannu, jos sanon, että nimmarisi on koominen :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • BlueNightSatin
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, älä muuta virka, mutta tuo ajatusmalli ei välttämättä pidä aina paikkaansa.

        "Et kai loukkaannu, jos sanon, että nimmarisi on koominen :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        se usein kuiteki pitää, muttei aina. En loukkaannu, onhan se. Mutta nii on muillakin suht hoopoja niccejä täällä. :)


    • ...

      nyt vaan on niin tottunut.

    • mun egon ylläpito vaatii jo osan. Osa menee egon kasvattamiseen. Jäljelle jäävästä sitten vaan nautin täysin siemauksin.

      • jostain syystä tuntuu siltä, että imagosi on aivan eri asia kuin oikea minäsi.

        "Korjaa jos olen väärässä"
        '
        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jostain syystä tuntuu siltä, että imagosi on aivan eri asia kuin oikea minäsi.

        "Korjaa jos olen väärässä"
        '
        MarttyyriMallari-TTt

        Jos imago voi hyvin, niin ihminen imagon takanakin voi hyvin.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Jos imago voi hyvin, niin ihminen imagon takanakin voi hyvin.

        jos imago voi huonosti, niin ihminen imagon takanakin voi huonosti.


    • kysymykseesi

      Tietysti lämmittää mieltä, jos sen aiheesta saa. Kiusaantunut silloin, jos itsestä tuntuu että "mitäs tuossa nyt oli..."

    • viIi

      Hähä! :D

    • Näin se menee

      ja tyydyn siihen, minkä saan.

    • tavallinen nainen

      Suhtautuminen riippuu siitä mitä aiemmin on kokenut. Jos on heikko itsetunto, niin tuntee itsensä kiusaantuneeksi, kun saa kehuja osakseen.

    • vänksy

      ihmisestä, keneltä kehut tulee. Jos joltain luotettavaksi kokemaltani ihmiseltä, otan ne vastaan hyvällä mielellä. Jos taas joltain muulta, suhtaudun kyllä suurella varauksella ja mietin, mikä hänellä taka-ajatuksena on.

      En kyllä muista, koska viimeksi olisin jotain kehuja saanut että ei tuo kyllä ihan jokapäiväistä ole, eikä jokaviikkoista. Ei edes jokavuotista!

    • hgljl

      En katsonut linkkiäsi, mutta vaihdapa sukkasi ja luultavasti viikon päälläsi lojuneet formula- tms. mikkihiiri- tms. kuviokalsarisi... Et ole mielenkiintoinen.

      • hgljl

        .adidasraitojakin kuusi


    • uk_ko

      mitään kehuja keneltäkään saa, VITTU!

      • viIi

        unohdit SIWAN!

        Hähä! :D


      • uk_ko
        viIi kirjoitti:

        unohdit SIWAN!

        Hähä! :D

        viime viikolla porttarin SIWAAN! :D


      • Marjelie
        uk_ko kirjoitti:

        viime viikolla porttarin SIWAAN! :D

        mistä syystä sait sellasen sinne?


      • uk_ko
        Marjelie kirjoitti:

        mistä syystä sait sellasen sinne?

        kännissä ja oksensin kassaneidin PÄÄLLE!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe