http://www.veet.fi/veet-bikini-and-underarm-wax-strips.php
Oletteko olleet tyytyväisiä? Paljon maksaa sunnilleen nuo vahaliuska paketit? Voiko ottaa myös perskarvoja noilla pois?
Veet - bikini & kainalot
3
1922
Vastaukset
- ytjnhartjhn
mulla ei oo veet toiminu ollenkaan. kerran ostin ja kokeilin, ei toimi, sotkee vaan. mutta voi riippua karvan laadusta kenellä toimii ja kenellä ei. saatat siis maksaa turhaan tai sitten et jos käy tuuri.
- nanom
Eipä ole toiminut minullakaan. Tahmeaksi jää ja pitää hoitaa homma sheiverillä.
- Pettynyttestaaja
Ite oon tosi laiska sheivaaja, koska niin herkkä iho yms., joten päätin kokeilla noita liuskoja. Voisin sanoo kyl et kipuu enemmän ku tehoo. Vaha on kyl tosi liimaantuvaa sorttia, mut tuntuu et ei lähe ees puolikaa kainalon karvoista parilla liuskallakaa. Puhdistuspyyhkeet mitä paketeis tulee on kyl tosi tehokkaita! Taidan vaa jatkaa höylän käyttöä.
En kyl sit tiiä mitä tein väärin? Onks mul sit vaa niin karkeeta karvaa vai mikä homma? :D Mut nii sattuu vitusti, mut mitää ei oikee tapahdu. :D
Tollain pikku paketti on Prismas sen about 6-7€.
Ei sovellu käytettäväks peräaukon ympärille taikka genitaali alueille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759